TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביקושי יתר גבוהים בהנפקת אגרות החוב של מגדלי הים התיכון


מגדלי הים התיכון
החברה זכתה לביקושים גבוהים של כ-583 מיליון שקל בשלב המוסדי של הרחבת סדרה ד'; מתוכם בחרה החברה לגייס כ-213 מיליון שקל
השלב המוסדי ננעל במחיר המשקף תשואה שנתית שקלית של 1.72%

מוטי קירשנבאום, יו"ר רשת מגדלי הים התיכון מסר: "אנו מודים לציבור המשקיעים על ההיענות הגבוהה בהנפקת אגרות החוב. הביקושים הגבוהים ושיעור התשואה שנקבע מבטאים שוב את הבעת האמון של שוק ההון בהנהלת החברה, בפעילותה העסקית ובחוסנה הפיננסי. תמורת ההנפקה תאפשר לנו לקדם את תכנית ההתרחבות של הרשת – הקמת שני בתים חדשים ברחובות ובצומת מסובים בהיקף של כ-750 יחידות דיור".

רשת הדיור המוגן, מגדלי הים התיכון, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב, בדרך של הרחבת סדרה ד'. במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושי יתר של כ-583 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס סכום של כ-213 מיליון שקל.

בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, נקבע מחיר היחידה על 1,066 שקל לכל 1,000 שקל ע.נ. – המשקף תשואה שקלית שנתית של 1.72%.

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב (סדרה ד') הנושאות ריבית שקלית קבועה עם מח"מ של כ-5.6 שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי של איגרות החוב יהיה בחודש יוני 2028. איגרות החוב של החברה מדורגות על ידי חברת מידרוג בדירוג של A2 עם אופק יציב.

את ההנפקה הובילו אוריון חיתום ולצידם קונסורציום החתמים – ברק קפיטל חיתום, אקסלנס חיתום, אייפקס הנפקות, מנורה חיתום ואקטיב חיתום.

החברה מקימה בימים אלה ברחובות את בית הדיור המוגן השמיני של הרשת אשר יכלול 250 יחידות דיור לצד מחלקה סיעודית ובתחילת השנה הודיעה החברה על זכייתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת מקרקעין, המיועדים להקמת בית דיור מוגן בשכונת פארק איילון בסמוך לצומת מסובים. בכוונת החברה להקים על המקרקעין בית דיור מוגן אשר יכלול עד 500 יחידות דיור – שיהיה הגדול ביותר של הרשת ובענף כולו – לצד מחלקות סיעודיות ושירותים נלווים. תמורת המקרקעין תשלם מגדלי הים התיכון כ-180 מיליון שקל, בתוספת מע"מ ובתוספת כ-29 מיליון שקל בגין הוצאות פיתוח.

רשת מגדלי הים התיכון סיכמה את תוצאותיה הכספיות לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2019 עם עלייה בשיעורי התפוסה של הבתים בגני תקווה ובירושלים, הנמצאים בעיצומם של שלבי האכלוס והשיווק, לצד צמיחה דו-ספרתית בהכנסות. הרשת מציגה תזרימי מזומנים מפעילות שוטפת גבוהים בשנים האחרונות כפועל יוצא מאכלוס הבתים החדשים. לחברה קופת מזומנים בהיקף של כ-300 מיליון שקל וההון העצמי של החברה עומד על כ-936 מיליון שקל - מהווה כ-24.9% מסך המאזן. כמו כן, לחברה מיסים נדחים בהיקף של כ-382 מיליון שקל, כך שההון העצמי של הרשת בתוספת מיסים נדחים מסתכם בכ-1.32 מיליארד שקל.

רשת "מגדלי הים התיכון" הינה החברה המובילה והוותיקה בענף הדיור המוגן בישראל. החברה פועלת מזה כ-30 שנה ובבעלותה 7 נכסי דיור מוגן פעילים: הבית בבת ים, הבית בכפר סבא, הבית בצומת סביון, הבית ברמת השרון, הבית בנורדיה, הבית בירושלים והבית בגני תקווה. בסך הכל בבעלות החברה כ-1,650 יחידות דיור. בנוסף, החברה מקימה בימים אלה ברחובות את בית הדיור המוגן השמיני של הרשת אשר יכלול 250 יחידות דיור לצד מחלקה סיעודית, וצפויה להקים בית דיור מוגן בשכונת פארק איילון בסמוך לצומת מסובים שיכלול 500 יחידות דיור, לצד מחלקה סיעודית ושירותים נלווים. הרשת שומרת על שיעורי תפוסה גבוהים ובוחנת המשך ייזום או רכישה של פרויקטים נוספים בתחום. מר מוטי קירשנבאום מכהן כיו"ר החברה ודורון ארנון מכהן כמנכ"ל החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il