TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"יזם שיבוא לבית שמש יעשה את עסקת חייו"


מנכל משרד הבינוי והשיכון בני דרייפוס וראש עיריית בית שמש עליזה בלוך . צילום תומר ארבל
נחשפו המכרזים לבניית פארק תעסוקה, קניון ובניין משרדים בבית שמש

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון: "יזם שרואה את הפוטנציאל צריך להתמודד במכרזים"


ראש העיר בית שמש בכנס יזמים: "אנחנו כעירייה כאן בשביל שתצליחו"


יו"ר הוועדה המקומית: "נאשר כל הקלה אפשרית כדי לממש מלוא המגרשים"


עשרות יזמי נדל"ן השתתפו ביום חמישי האחרון בכנס יזמים לחשיפת המכרזים לבניית קניון חדש בבית שמש, מגדל משרדים וכן פארק תעסוקה גדול בעיר. את הכנס קיימו משרד הבינוי והשיכון ועיריית בית שמש בעיר, והשתתפו בו מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בני דרייפוס, ראש העיר בית שמש עליזה בלוך, יו"ר הוועדה המקומית ונציגים נוספים מהמשרד ומהעירייה. מנהלת הפרויקט מטעם משרד הבינוי והשיכון היא חברת יהל מהנדסים.


במהלך הכנס הוצגו התוכניות לפארק התעסוקה "כפיר", וכן לקניון ולמגדל המשרדים. מנהל הפרויקט משה לייבו הודיע בכנס, כי מועד הגשת ההצעות למכרז לפארק "כפיר" ידחה בכשבועיים - לבקשת אחד היזמים שהתעניין במכרז, שמחה גרידנגר, בעלים ויו"ר קבוצת נתיב פיתוח. המועד להגשת ההצעות למכרז לקניון ומגדל המשרדים יתקיים ב-30 במרץ כמתוכנן.


מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בני דרייפוס, אמר ליזמים בכנס, כי "העיר בית שמש משוועת לשטחים חדשים, היא צריכה אותם. העיר כולה וכמובן השטחים החדשים שייבנו יהיו שוקקי חיים וישרתו קהילות ואוכלוסיות ותיקות וחדשות, שדורשות את ההתחדשות הזו. יזם שיאמין בפארק הזה ורואה את הפוטנציאל של העיר בית שמש ולאן היא גדלה ותמשיך לגדול, צריך לקחת חלק ולגשת למכרז הזה. הוא יהנה מהתגייסות מלאה של הרשות המקומית – היא מחכה ורוצה אתכם היזמים, ותאפשר לכם מרווח פעולה רחב מאוד כדי שהפרויקט יהיה כדאי וכלכלי - ההצלחה שלכם היא ההצלחה של העיר כולה".


ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך, אישרה את דברי דרייפוס ואמרה ליזמים כי "אנחנו כעירייה כאן בשביל שתצליחו, אנחנו לוקחים אחריות על כל התהליך ונאפשר לכם 'מסלול ירוק' ללא ביורוקרטיה וללא חסמים מיותרים. מעבר לאמירה כלכלית, יזם שמגיע לבית שמש נותן אמירה חברתית, ואנחנו רוצים שתצליחו".


עוד הוסיפה ראש העיר: "בית שמש עוברת תהליך מרגש ותנופת פיתוח אדירה. זו עיר שמסמלת הרבה דברים, עיר שרוצה לשלב מסורת וקידמה ויש בה מקום לכולם - קליטה של אלפי תושבים חדשים ממגוון האוכלוסיות, תעסוקה, תעשייה ומסחר, תיירות ואתרים ארכיאולוגיים. אנחנו מקימים כאן פארק מיוחד בסמיכות לשכונות - בונים תעסוקה ותעשייה ומגורים יחד זה לצד זה. אנחנו מאמינים זה אפשרי ושכולנו יכולים לעשות את זה".


גם חבר המועצה ויו"ר הוועדה המקומית, שמעון גולדברג, תמך בדברי ראש העיר באשר לתמיכה המקומית ביזמים, ואמר כי "הצלחת המכרזים חשובה לנו מאוד ונעשה כל דבר שביכולתנו כדי שהם יצליחו. פתחנו ונפתח את כל הדלתות וכל מי שייגש למכרז נעשה מאמץ שיצליח - נאשר הקלות של תכסית בגובה, בשטחים ובמספר הקומות, וכל הקלה אפשרית אחרת כדי לממש את מלוא המגרשים שבמכרזים ואפילו נאשר הקלות עתידיות כדי שהם יצליחו. זו הזדמנות מצוינת - מי שייכנס ויצליח במכרז יעשה את עסקת חייו".


ישראל מנדלסון, חבר מועצת העיר בית שמש הממונה על מסחר, תעסוקה ותעשייה: ״’כי האדם עץ השדה׳ אדם נמשל לעץ כדי ללמוד שלא משנה לאיזה תוצאה הגעת, אסור להפסיק לצמוח לשגשג ולפרוח. הנהלת העיר בית שמש בשנה האחרונה עושה מאמץ יומיומי לפרוח ולשגשג בתחום התעסוקה המסחר והתעשיה. אני קורא לכל מי שחושב כלכלית - בואו להשקיע בעיר שמובילה דרך, שכל יום הוא הזדמנות חדשה בה להיות שותפים להצלחה, יש כאן קהילה מגוונת, כוח עבודה איכותי, מיקום אזורי מצוין, וכאן בפארק כפיר מוקם מרכז המסחר הבא של ישראל".


עמית יולביץ', יועץ מסחרי ליהל מהנדסים, חשף את התוכניות של הפרויקטים והוסיף כי הרשות המקומית אכן התגייסה והיא תאפשר ליזמים 'קרקע פוריה' להצלחה. "היכולת לרכוש קרקע ולתרגם אותה מיידית לבינוי מלא היא נדירה. מנסיוני בעבודה עם רשויות מקומיות כמו תל אביב, ירושלים ואחרות, תשובות מתקבלות אחרי חודשים ואף שנים. בבית שמש תקבלו תשובות מהוועדה המקומית כבר באותו יום".


פארק תעסוקה ענק וקניון ראשון בעיר
במסגרת המכרז הראשון, משרד הבינוי והשיכון משווק קרקעות בפארק התעסוקה "כפיר". הפארק משתרע על פני 54 דונם, הכוללים כ-62,000 מ"ר לתעסוקה בשלושה מבנים וכ-1,000 מ"ר לשטחי מסחר. בנוסף, בפארק מתוכננים להיבנות גם קאנטרי קלאב בשטח של כ-23,000 מ"ר, ומרכז תיירות שצפוי לכלול מלונית ליולדות.
בניית הפארק מייצרת ליזמים הזדמנות עסקית אטרקטיבית. העיר בית שמש היא במיקום אסטרטגי ונגיש: רק 45 דקות נסיעה מירושלים ברכב או ברכבת, 35 דקות נסיעה מתל אביב ברכב או רכבת ו-25 דקות נסיעה מנתב"ג. לפארק התעסוקה ישנם כבישי גישה המחברים אותו ישירות לכביש המהיר – כביש 38 שמחבר לכביש 3855, כך שהכניסה והיציאה מהפארק הן לא דרך העיר. הפארק ימוקם על גבעה המשקיפה על המרחבים הירוקים של שמורת טבע.


המכרז השני של משרד הבינוי והשיכון הוא לבניית קניון ובניין משרדים חדשים. הקניון צפוי להשתרע על פני כ-28,700 מ"ר, ולהכיל חנויות ורשתות שיווק שייהנו מקהל צרכני גדול ומתפתח וביקושים גבוהים מצד התושבים. בסמוך לקניון ייבנה גם בניין משרדים בשטח של כ-15,000 מ"ר (כ-12 קומות) עם קומת מסחר בקומת הקרקע, שיאכלס חברות ועסקים רבים ויספק מקומות עבודה לתושבי העיר והסביבה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il