TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Booking.com תשקיע 2.6 מיליון אירו בתעשיית האירוח האקולוגי


בוקינג
הגשת המועמדות לתוכנית Booking Booster נפתחה היום (ג'). עד כה השקיעה ענקית התיירות בקידום יוזמות תיירותיות כ-8 מיליון אירו בשלוש שנים

ענקית התיירות הדיגיטלית Booking.com הכריזה היום על הגשת המועמדות לתוכנית Booking Booster 2020, שתתמקד השנה בפתרונות תיירות אקולוגיים. תוכנית Booking Booster 2020 תאחד בין סטארטאפים, מיזמים חברתיים, ארגונים ללא מטרות רווח ומקומות אירוח מכל הסוגים, כדי לפתח פתרונות שיעזרו להפוך את התעשייה לירוקה יותר. בתוכנית של שנת 2020, משתתפים עם שירותים ומוצרים חדשניים (כולל מקומות האירוח עצמם) יוכלו לקבל מענקים בשווי כולל של 2.6 מיליון אירו מהקרן של החברה.


קידום התיירות האקולוגית בתוכנית Booking Booster 2020 הוא תוצאת מחקר שמצא ש-82% משותפי ממקומות האירוח המופיעים באתר רוצים לשתף פעולה בנושא הקיימות*, ו-87% מהנוסעים ברחבי העולם אומרים שחשוב להם לקחת בחשבון את מידת ההתחשבות בסביבה של מקומות האירוח שהם מזמינים**.

התוכנית, שנועדה לתמוך במקומות אירוח שמנסים להתגבר על חסמים ולהפוך את מקומות האירוח והפעילות שלהם לירוקים יותר, תכלול שני כנסים חינמיים של 10 ימים, שיתמקדו באירוח אקולוגי: כנס אחד יתקיים בחודש מאי ומיועד לארגונים עם שירותים ומוצרים חדשניים שיעזרו למקומות אירוח להפוך לאקולוגיים יותר, וכנס אחד יתקיים בספטמבר ומיועד למקומות האירוח עצמם - גם אלו שרק מתחילים את המסע שלהם אל עבר עתיד אקולוגי יותר. המשתתפים בשני הכנסים יציגו על הבמה בגמר של תוכנית Booking Booster בספטמבר, כדי לנסות לזכות במענקי סקיילינג מהקרן של החברה, ששווה 2.6 מיליון אירו.


שני הכנסים של תוכנית Booking Booster 2020 יכללו סדרה של סדנאות מעשיות ומפגשי מנטורינג מותאמים אישית, שיעזרו למשתתפים להגדיל את האימפקט שלהם. המשתתפים יצוותו למנטורים הטובים ביותר שיש ל-Booking.com להציע, ויקבלו הדרכה ותמיכה בנוגע לנושאים ספציפיים. כל המשתתפים, גם אלו שלא יקבלו מענקים, ימשיכו ליהנות מתמיכת המנטורים גם אחרי סוף התוכנית. בנוסף, המנטורים יחברו אותם למגוון מומחים אחרים מ-Booking.com שיעזרו להם לאורך התהליך.


“אנחנו מתרגשים להשיק את תוכנית Booking Booster 2020 ולקדם פתרונות חדשניים שיעזרו לשותפי האירוח שלנו לאמץ מנהגים ירוקים יותר. זה לא רק מה שהאורחים שלנו רוצים - זה גם מה שהשותפים שלנו רוצים,” אמר רוב רנסום, סגן הנשיא לענייני אסטרטגיה ופיתוח תאגידי ב-Booking.com. “אנחנו מתכננים לחבר בין מוצרים ושירותים שפותחו על ידי סטארטאפים וארגונים מכל רחבי העולם, ובין מקומות אירוח אקולוגיים מובילים שנמצאים בשטח, כדי שכולנו ביחד נוכל להפוך את העולם לאקולוגי יותר.”


בנוסף ליוזמות פומביות כמו Travalyst, תוכנית Booking Booster מצטרפת לתוכנית ההתנדבות הפנימית הוותיקה של Booking.com, שבמסגרתה עובדי החברה יוצרים קשר עם ארגונים מקומיים ומשתפים פעולה בפרויקטי שיפור של יעדים שונים ברחבי העולם. במצטבר, כל היוזמות האלו מממשות ומרחיבות את ההתחייבות של Booking.com להשפיע באופן חיובי על תעשיית התיירות העולמית. למידע נוסף בנוגע לתוכניות עתידיות והזדמנויות אחרות, אנחנו מזמינים אתכם לבקר באתר של Booking Booster.


אנחנו מזמינים סטארטאפים, יוזמות חברתיות, ארגונים ללא מטרות רווח ומקומות אירוח אקולוגיים מכל רחבי העולם, לרבות מי שכבר השתתפו בתוכניות Booking Booster בעבר, להירשם לכנס הרלוונטי של תוכנית Booking Booster 2020 החל מהיום (28 בינואר, 2020). כל המעוניינים מתבקשים להיכנס לאתר של Booking Booster כדי לקבל עוד מידע ופרטים נוספים, כמו תאריכי סיום ההרשמה.

*סקר פרספקטיבת השותפים של Booking.com, שנערך באוגוסט 2018 בקרב 4,250 שותפים מרחבי העולם.
מחקר שהזמינה חברת Booking.com ונערך באופן עצמאי בקרב מדגם של מבוגרים שנסעו ב-12 החודשים האחרונים או מתכננים לנסוע ב-12 החודשים הקרובים. בסך הכול, השתתפו בסקר 18,077 משיבים ב-18 שווקים (1,000+ מכל אחת מהמדינות הבאות: ברזיל, קנדה, סין, צרפת, גרמניה, הודו, אינדונזיה, איטליה, יפן, מקסיקו, הולנד, דרום קוריאה, ספרד, טאיוואן, בריטניה, ארצות הברית ואוסטרליה. בישראל השתתפו בסקר 883 משיבים). המשיבים השלימו סקר מקוון בפברואר ובמרץ 2019.

אודות Booking.com:
חברת Booking.com אשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות הדיגיטלית. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG),משימתה של Booking.com היא לאפשר לכולם לחוות את העולם באופן פשוט יותר. על ידי השקעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות, Booking.com מחברת מיליוני מטיילים לחוויות בלתי נשכחות, אפשרויות תחבורה נוחות ומקומות לינה נהדרים - החל מבתים ודירות ועוד אופציות רבות נוספות. כאחת מפלטפורמות שוק הנסיעות הגדולות בעולם, הן עבור מותגים מבוססים והן ליזמים מכל הגדלים, Booking.com מאפשרת לנכסי מקומות אירוח בכל רחבי העולם להגיע לקהל עולמי ולהצמיח את העסק שלהם. Booking.com זמינה ב-43 שפות ומציעה יותר מ-29 מיליון מקומות אירוח רשומים, הכוללים יותר מ-6.2 מיליון מקומות אירוח מסוג בתים, דירות ואתרי לינה ייחודיים נוספים. לא משנה לאן תרצו להגיע או מה תרצו לעשות, Booking.com הופכת את הכל לפשוט יותר ומגבה את כל השירותים הללו בשירות לקוחות הפועל 24/7.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il