TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסכם ראשון מסוגו נחתם בין המרכז הרפואי בני ציון לבין שרונה פרטנרס לקידום סטארטאפים רפואיים


חתימת ההסכם (צילום - גדי נס)
מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן, "השותפות עם שרונה פרטנרס היא מבורכת, ומהווה חלק מהחזון של בית החולים לשיתופי פעולה עם הקהילה העסקית"

בשורה גדולה לצפון ולסטארטאפים בעולמות הרפואה מכל הארץ. הסכם ראשון מסוגו נחתם בין המרכז הרפואי בני ציון לשרונה פרטנרס שהיא קבוצת חברות בבעלות איש העסקים הצרפתי יהודי פיליפ בואזיז, הכוללת קרן הון סיכון שרונה ונצ'רס, אקסלרטורים חללי עבודה משותפים SARONA SPACE ועוד. מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן ואיתן פרדו-רוקואס שמוביל ומנהל את פעילות שרונה פרטנרס בצפון חתמו על ההסכם לשיתוף הפעולה שיהיה לטובת האקסלרטור בחיפה, כאשר מטרת העל של השת''פ היא סיוע, ייעוץ ודחיפה לסטארטאפים בתחומים הרפואיים ע''י החיבור לצוות הרופאים, נתונים, מחקרים והנהלת בית החולים

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן, "השותפות עם שרונה פרטנרס היא מבורכת, ומהווה חלק מהחזון של בית החולים לשיתופי פעולה עם הקהילה העסקית. שיתופי הפעולה יקדמו את בית החולים כמו גם את החברות העסקיות, יאפשרו מתן כיווני פעולה שונים לגופים השונים, ויתנו ערך לכלל השותפים".


איתן פרדו-רוקואס אשר מוביל ומנהל את פעילות שרונה פרטנרס בצפון, "אני שמח וגאה על שת''פ כל כך חשוב אשר כל כולו למען חברות הסטארטאפ הישראליות. מדובר בבשורה גדולה לצפון ולסטארטאפים בעולמות הרפואה מכל הארץ".

שרונה פרטנרס:
שרונה פרטנרס שהיא קבוצת חברות בבעלות איש העסקים הצרפתי-יהודי פיליפ בואזיז, הכוללת קרן הון סיכון שרונה ונצ'רס, אקסלרטורים, אתר מדיה GEEKTIME וחמישה חללי עבודה משותפים SARONA SPACE בתל-אביב, בכפר סבא ובחיפה.

מאז הוקמה ב-2016 ועד היום, שרונה פרטנרס פעלה בשקט יחסי. בחודשים האחרונים, שמה של הקבוצה החל לעלות בעקבות רצף של שותפויות חדשות שמטרתן התרחבות מהירה של פעילותה, מתוך כוונה לבסס את עצמה כפלטפורמה רחבה שתסייעה לסטארט-אפים ישראליים להפוך לחברות ענק בין לאומיות.


במארס 2019 הכריזה הקבוצה על שותפות חדשה עם האקסלרטור סיגמה לאבס, אשר הופעל עד לאחרונה על ידי קרן אנטרה קפיטל. האקסלרטור מיועד לסטארט-אפים שטרם התחילו עם מכירות, ונועד לסייע לאותם מיזמים בתחילת דרכם לחדור לשווקים חדשים. האקסלרטור הנ''ל פועל גם בתל-אביב וגם בחיפה במתחמי העבודה המשותפים SARONA SPACE שבבעלות הקבוצה.

המרכז הרפואי בני ציון:
המרכז הרפואי בני ציון הינו בית חולים עירוני - ממשלתי מהוותיקים במוסדות הרפואיים בחיפה. בשנים האחרונות נמצא בית החולים בתנופה של צירוף כוחות רפואיים מובילים, שיפוץ רמת המלונאות במחלקות השונות, רכישת ציוד וטכנולוגיה רפואית מתקדמת ונמצא בסקרי דעת מקיפים של משרד הבריאות, במקום ראשון כבחירה מועדפת של קהל הפונים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il