TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ServiceNow רוכשת את Loom Systems הישראלית


ServiceNow
הרכישה נועדה להרחיב את יכולות ה- AIOps של ServiceNow, ולהקנות ללקוחותיה יכולת התבוננות עמוקה יותר על הפעולות הדיגיטליות שלהם, על מנת שיוכלו למנוע ולתקן אירועי IT בחיתוליהם, לפני שיהפכו לבעיות מורכבות
ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של תהליכי עבודה דיגיטליים, מכריזה כי חתמה על הסכם לרכישת חברת ה- AIOps הישראלית Loom Systems. הרכישה נועדה להרחיב את יכולות ה- AIOps של ServiceNow, ולהקנות ללקוחותיה יכולת התבוננות עמוקה יותר על הפעולות הדיגיטליות שלהם, על מנת שיוכלו למנוע ולתקן אירועי IT בחיתוליהם, לפני שיהפכו לבעיות מורכבות.

"היום, מחלקות ה- IT נאבקות לעמוד ביעדים ובקצב הגידול של הדרישה לשירותים דיגיטליים חדשים," אומר ג'ף האוסמן, סמנכ"ל ומנהל כללי של ניהול מערך ה- IT של ServiceNow. "השילוב בין יכולות הניתוח והעיבוד של Loom Systems לבין יכולות ה- AIOps והאוטומציה של תהליכי עבודה של ServiceNow יאפשר למחלקות ה- IT בארגונים לאתר ולפתור עניינים תפעוליים, ויאפשר ללקוחות לחוות חווית שירות חלקה, ללא הפרעות."

Loom Systems מרחיבה את פתרונות ה- ITSM וה- ITOM, המסייעים ללקוחות להגביר פרודוקטיביות ולשפר יעילות תפעולית על גבי פלטפורמה אחת. יחד עם Loom Systems, ServiceNow תגדיל את היכולת של הלקוחות להטמיע בינה מלאכותית בבסיסי הידע שלהן, במטרה להגיע לתובנות טובות יותר אשר יאפשרו קבלה של משימות תיקון אוטומטיות, תוך הפחתת מספר אירועי ה- IT הקריטיים.

ארגונים שעברו טרנספורמציה דיגיטלית לרוב מתמודדים עם בעיות חדשות שקשה לצפות מראש. Loom Systems תומכת באוטומציה של תהליכים ידניים, מקלה עניינים תפעולים בסביבות חדשות ומשמרת רמה גבוהה של זמינות עבור לקוחות ועובדים. תוך שעות ספורות, צוותי IT יוכלו לזהות את הבעיה, שככל הנראה, לא צפה באמצעות שימוש בכלי ניהול מסורתיים.

"כשותף אסטרטגי של הארגונים הגדולים בעולם, ServiceNow מאפשרת טרנספורמציה דיגיטלית ומניעה הצלחה של לקוחות," אומר גבי מנחם, מנכ"ל Loom Systems. "איחוד הכוחות יאפשר לנו הזדמנות חד פעמית לזמן יחד חדשנות בתחום ה- AI יחד עם יכולות ה- AIOps של ServiceNow, כדי לסייע ללקוחות למנוע אירועי IT או לתקן אותם, לפני שיהפכו לבעיות גדולות. אנו נרגשים לחבור לצוות של ServiceNow כדי לסייע לארגוני ה- IT להגיב במהירות לעולם העסקים הדיגיטלי של היום."

Loom Systems נוסדה ב- 2015 ע"י המנכ"ל גבי מנחם, סמנכ"ל הטכנולוגיות רוני ליהמן וסמנכ"ל המוצרים דרור מן. ServiceNow מצפה להשלים את הרכישה עד סוף הרבעון הראשון השנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il