TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'נריישן קפיטל ממשיכה להרחיב את פורטפוליו נכסיה


גנריישן קפיטל
הקרן חתמה על הסכם לרכישת חברת המים GES תמורת כ-110 מיליון שקל

הכנסות GES, שהינה בעלת יתרונות תחרותיים מובהקים ופוטנציאל צמיחה, הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של 2019 בכ-115 מיליון שקל, וה-Ebitda המתואם בכ-16.4 מיליון שקל

ארז בלשה, מנכ"ל קרן ג'נריישן קפיטל: "רכישת חברת GES הפועלת בתחומי איכות הסביבה ובעלת מומחיות ייחודית בטיפול, טיהור והתפלת מים ושפכים, ממשיכה את תנופת פיתוח פורטפוליו הנכסים של הקרן המתמקד בתחומי התשתיות הלאומיות והאנרגיה. GES, אותה אנחנו מכירים היטב, הינה מהחברות המובילות בתחומה בישראל, וברשותה חוזים ארוכי טווח בתחומי המים והסביבה.


מדובר בחברה בעלת ניסיון רב ומוצלח בהתמודדות במכרזי תשתיות להתפלה, טיפול במים ושפכים ופרויקטים מורכבים נוספים. הצמיחה בתחומי פעילותה של GES בשוק המקומי והבינ"ל היא יוצאת דופן וכפי שאנו פועלים בכלל הסגמנטים, גם במקרה זה בכוונתו להרחיב מהותית באמצעות רכישה זו את פעילותינו בתחום המים והסביבה.


נפעל באינטנסיביות למנף את הידע, היכולות והניסיון של GES כדי להביא לצמיחה בהיקפי פעילותה, לצד הרחבת פעילותה למספר אפיקים נוספים בארץ ובהמשך גם בשווקים הבינלאומיים. נמשיך לפעול לפיתוח והרחבת נכסי הקרן לשם יצירת ערך למשקיעים".

קרן התשתיות והאנרגיה, ג'נריישן קפיטל, מדווחת היום על התקשרות בהסכם לרכישת חברת GES תמורת כ-110 מיליון שקל, בכפוף להתאמות למחיר שנקבעו בהסכם, בין היתר, אפשרות להפחתה של 10 מיליון שקל. במסגרת העסקה, נקבע כי ככל שתושלם עד 31/5/20, כל רווחי GES החל מ- 31/3/19 יישארו בחברה.

GES הינה חברה מהמובילות בישראל הפועלת בתחום טיפול, טיהור והתפלת מים ושפכים והיא עוסקת בתכנון, הקמה ותפעול של מתקני טיהור וטיפול במים ובשפכים וברשותה חוזי הפעלה רבים לטווח ארוך כמו כן, לחברה מתקנים בבעלותה במסגרת הסכמי BOT בתחומי המים, השפכים והפסולת. בנוסף, GES עוסקת בייצור והפצה של כימיקלים שונים לטיפול במים ולשימושים תעשייתיים.

שוק טיהור והתפלת המים בישראל התפתח בשנים האחרונות, וזאת נוכח המודעות הגוברת למחסור במים נקיים, לצד התפתחויות טכנולוגיות בתחומים אלה, אשר הובילו להפחתת עלויות הטיפול במים. המדינה ממשיכה לקדם ביתר שאת מתקני התפלה.

בישראל מספר שחקנים מצומצם בעלי ידע ויכולות מקצועיות בתחום פעילותה של GES, והדבר מקנה לה יתרון בכל הקשור בלקיחת חלק משמעותי בצמיחה בהיקפי פעילותה. ל-GES הידע והניסיון המאפשרים לה להתמודד במכרזי תשתית לאומית להתפלה וטיפול במי ים הן לצריכה פרטית והן לתעשייה.

בנוסף, הגברת רגולציה ואכיפה יוצרות הזדמנויות בתחום הטיפול בשפכים מוניציפליים ותעשייתיים. פעילות GES בתחום השפכים והמים התעשייתיים, במסגרתה היא מקימה ומפעילה מט"שים תעשייתיים במגוון תעשיות מאופיינת בפתרונות מורכבים המבוססים על יכולות הנדסיות ייחודיות, ומעמדה של GES בשוק זה חזק. ידע זה מהווה נכס ייחודי עבור החברה ופוטנציאל לפרויקטים בארץ ובעולם. יתר על כן, GES הינה גם שחקן מוביל במגזר תפעול המט"שים המוניציפליים בישראל ושוק הטיפול בפסולת המתפתח הנהנה מתמיכה ממשלתית משמעותית מהווה אף הוא מוקד אפשרי להתפתחות בפעילותה של GES.

הכנסות GES בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2019 עמדו על כ-115.1 מיליון שקל, וה-Ebitda המתואם (EBITDA בתוספת רווחי אקוויטי ובתוספת תקבולים מנכס פיננסי בגין הסדר זיכיון) על כ-16.4 מיליון שקל. לחברה נכסים בשווי של כ-203.3 מיליון שקל.

השלמת העסקה צפויה עד ליום 24 לאפריל 2020.

ג'נריישן קפיטל הינה קרן סחירה המאפשרת חשיפה להשקעות מניבות בתחום האנרגיה והתשתיות. לחברה נכסים בתחומים הבאים: ייצור חשמל באמצעות רפק אנרגיה, אנרגיה מתחדשות באמצעות סולגרין, תחבורה באמצעות בון תור, חלוקת גז טבעי באמצעות חברות ייעודיות, וכעת איכות הסביבה באמצעות GES.
בראש ג'נריישן קפיטל עומדים יוסף זינגר, המכהן כיו"ר פעיל, וארז בלשה, כמנכ"ל, שניהם בעלי ניסיון ריאלי מוכח בניהול עסקים בתחום האנרגיה והתשתיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il