TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלון ראשון נבנה באילת אחרי 17 שנה


ליאון אביגד מבעלי רשת בראון, אבי כראל יזם בראון 42 וראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי. צילום ארן דולב
היזם אבי כראל: "התיירים באילת עייפו מהמלונות השמרנים ובראון 42 מביא איתו בשורה חדשה"
קבוצת כראל קיימה טקס מיוחד לתחילת הבנייה של בראון 42 - קומפלקס המלונאות והמגורים באילת

ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי: "יריית הפתיחה לתנופת הפיתוח העצומה בה נמצאת העיר אילת הן בהיבט התיירותי והן בהיבט הכלכלי"

"אילת המתינה 17 שנה לרגע הזה בו תחל בנייה של מלון חדש", אמר היזם אבי כראל, מייסד קבוצת כראל בטקס לרגל תחילת הבנייה של קומפלקס המלונאות והמגורים בראון 42 אילת. "התיירים באילת, ישראלים ותושבי חוץ, עייפו מהמלונאות המסורתית והשמרנית בעיר, וכעת יש רוחות של שינוי. תוכניות לבניית מלונות חדשים, אטרקציות מיוחדות, יזמים שמדרימים ובוחנים השקעות. אילת על המפה והיא רגע לפני זינוק קדימה".

מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת אמר בטקס כי "הנחת אבן הפינה לפרויקט המלונאי החדש, שעתיד להיבנות בעיר מהווה את יריית הפתיחה לתנופת הפיתוח העצומה בה נמצאת העיר אילת הן בהיבט התיירותי והן בהיבט הכלכלי עם פתיחת שדה התעופה הבינלאומי בצפון העיר, הסכם גג לבניית אלפי יחידות דיור ומלונאות, פיתוח רצועת החוף מטאבה לעקבה, פיתוח שטח השדה הישן כולל מתחם אטרקציות, בניית פארק מים, מרכז קונגרסים, קריית ספורט בינלאומית, מתחם גולף ועוד. לצד אלה ישנה כניסה של רשתות לאומיות ובינלאומיות לעיר, שמתעתדות לפתוח מלונות בתמהילים שונים, בטווחי מחיר שונים, שיתאימו לאופיו וכיסו של כל תייר ותייר שיגיעו לנפוש בעיר שלנו".

בטקס נכחו: ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי, הח"כ לשעבר אורן חזן, ליאון אביגד וניצן פרי - בעלי רשת בראון, האדריכל אילן פיבקו, היזם אלדד פרי, ישראל וסורלה קטורזה, הרב מנדי קליין, השף טל כהן - היועץ הקולינארי של מתחם BROWN 42°, שי ברמן - יו"ר איגוד המסעדות הארצי, בני בן מובחר - ראש מועצת מבואות חרמון ועוד.

קומפלקס המגורים והמלונאות בראון 42 כולל 223 דירות בנות 2 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בבעלות פרטית וכן מלון חמישה כוכבים הכולל 155 חדרים. הקומפלקס תוכנן על ידי אדריכל העל יהודה פייגין. קולקציית המלונות של בראון תנהל את המלון בקומפלקס לאחר שחתמה על הסכם ניהול עם כראל אחזקות. מדובר בהסכם ל-25 שנה בהיקף כספי של כ-180 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il