TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קמטק מדווחת על קבלת הזמנות ל-34 מערכות מ- 5 יצרניות מובילות בייצור חיישנים למצלמות (CMOS)


קמטק
מרבית ההזמנות יותקנו במהלך המחצית הראשונה של 2020

חברת קמטק (נאסד"ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום כי קיבלה הזמנות ל-34 מערכות לבדיקה ויזואלית (2D) של רכיבי חיישנים למצלמות (CMOS) מ- 5 יצרניות מובילות. 25 מההזמנות התקבלו משני לקוחות. מרבית ההזמנות יותקנו במהלך המחצית הראשונה של 2020.


הזמנות אלו מחזקות את מעמדה של קמטק בשוק בדיקות ה-2D עם מערכת ה-Eagle T ומערכת ה-Eagle T Plus שהושקה לאחרונה, ושומרות את מעמדה של החברה כמובילה בבדיקת חיישני CMOS.


רמי לנגר, COO של קמטק, אמר: "מצלמות הינן אחד הרכיבים המשמעותיים ביותר במכשירי סמרטפון היום. הגידול במספר המצלמות בסמרטפונים, הרזולוציה הגבוהה, והשוק המתעורר של 5G אשר מניע ייצור של סמרטופנים חדשים, מציבים רף חדש של דרישות וסטנדרטים לבדיקת רכיבי חיישנים למצלמות (CMOS). המומחיות ארוכת השנים שלנו בטכנולוגיות בדיקה, אשר עוצבה במיוחד לשוק ה-CMOS, הופכת את מערכות ה-Eagle T וה-Eagle T Plus למכונות הבדיקה האולטימטיביות עבור שוק זה."


רפי עמית, מנכ"ל קמטק, אמר: "אני מרוצה מאוד מההתחלה החזקה של שנת 2020. ההזמנות המשמעותיות שהתקבלו, לצד הזמנות אחרות אשר קיבלנו לאחרונה ליישומים אחרים, מסמנות שינוי חיובי במגמות השוק שלנו ומייצגות את הביקוש הגובר לציוד בדיקה ומטרולוגיה, וכן משפרות את הניראות למחצית הראשונה של 2020."

אודות קמטק
קמטק היא יצרנית מובילה של ציוד בדיקה ומדידה וספקית של פתרונות תוכנה לשווקים מובילים בתעשיית השבבים, ביניהם שוק המארזים המתקדמים, זיכרונות, CMOS Image Sensors, MEMS, ו-RF. קמטק מספקת פתרונות יעודיים ונתונים קריטיים לשיפור התפוקה (yield), המאפשרים ללקוחות לשפר ולהוזיל את תהליכי הייצור שלהם. עם פריסה עולמית של שמונה משרדים, קמטק מעניקה ללקוחותיה שירות מעולה, שעונה על דרישותיהם הייחודיות.
למידע נוסף www.camtek.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il