TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תחרות האוניברסיטאות השנתית של Accenture ישראל התקיימה בשבוע שעבר


תומר גופמן, אייל פרקש, אדם קליבץ _צילום שני אייכבויים
המשתתפים מקבלים הזדמנות לזכות בהתמחות בחברה

תחרות האוניברסיטאות השנתית של Accenture ישראל התקיימה בשבוע שעבר במשרדי החברה בהרצליה פיתוח.

לאקסנצ'ר, שיתוף פעולה עם המוסדות האקדמאים המובילים בארץ ועל בסיס זה החברה מקדמת מדי שנה את התחרות היוקרתית, בה האוניברסיטאות מתחרות אחת בשנייה. כל קבוצה שנבחרה מייצגת את האוניברסיטה אליה היא שייכת.

בשונה משנים קודמות, התחרות אשר התקיימה בפעם הרביעית ברציפות העניקה לכל המתמודדים הזדמנות לזכות בהתמחות בחברה. הזוכים קיבלו אייפד חדש וכל המתמודדים, גם אלו שלא זכו, יכלו להראות את יכולתיהם במהלך כל פעילויות היום על מנת לזכות בהתמחות בחברת הייעוץ הגדולה בעולם ואף לעבוד בה באופן קבוע בהמשך. צוותי ה HR של אקסנצ'ר הסתובבו במהלך היום בין הצוותים ובחנו אפשרויות תעסוקה של המתמודדים.

צוותים הנבחרים ממוסדות הלימוד המובילים בארץ התכנסו במשרדי החברה ליום שנפתח עם מילות ברכה מאת מנכ"ל אקסנצ'ר, שמעון אלקבץ אשר אמר כי החברה רואה את האינטראקציה עם האקדמיה כחשובה ביותר מכיוון שהיא מסייעת במציאת הכישרונות והאנשים הטובים ביותר לעבודה בחברה. בהמשך, אלואיסה כץ, יועצת ב-Accenture ומנהלת התחרות הסבירה על החברה ועל היום הצפוי לסטודנטים.

צוותי הסטודנטים, אשר הגיעו מאוניברסיטאות מובילות מרחבי הארץ, הודרכו ונעזרו במהלך כל היום בצוות יועצי Accenture. מטרת התחרות הינה להביא כמה שיותר ערך לסטודנטים וכך במהלך הסדנאות שעברו, הסטודנטים קיבלו טיפים ומידע מלמד בנושא ייעוץ וזאת על מנת לטעום ולשפר את יכולותיהם גם מחוץ לדלתות התחרות.

הזוכים בתחרות - תומר גופמן, סטודנט לסטטיסטיקה וכלכלה באוניברסיטת בן גוריון ואדם קליבץ, סטודנט לחשבונאות וכלכלה באוניברסיטה הפתוחה שסיים לימודיו בימים אלו. תומר ואדם הם הצוות שהציג את הפתרון היצירתי והמעמיק ביותר לבעיה העסקית שניתנה בתחום שוק הבריאות, בה ספק שירותי בריאות בשם IsraHealth הנמצא בגירעון פנה אל הצוותים והתבקשו למצוא פתרונות טכנולוגיים לבעיה בתחום ה- Proactive Medicine.

צוות השופטים בתחרות כלל את: גלי הלפרן-ויינרמן - מנהלת תחום ה- Healthtech באקסנצ'ר, אייל פרקש - CTO אקסנצ'ר, אופיר קדוש - CIO מכבי שירותי בריאות, פרופ' ישע סיון - אוניברסיטת תל אביב ו-CEO i8Ventures, דורית סרברניק, מנהלת יחידת מערכות סליקת ני"ע, מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול, הבורסה לניירות ערך בתל אביב והילה שטבהולץ - ראש תחום דיגיטל ללקוח העסקי באגף החדשנות בנק הפועלים.

Accenture הינה חברת הייעוץ הטכנולוגי הגדולה בעולם המניעה חדשנות ומספקת שירותים מקצועיים מקצה לקצה עם טווח רחב של פתרונות בתחומי אסטרטגיה, ייעוץ, דיגיטל, טכנולוגיה ותפעול. Accenture מעסיקה 480 אלף עובדים בקירוב, המעניקים שירות ביותר מ- 120 מדינות. Accenture נכנסה לישראל בשנת 2001 ומעסיקה כ–100 עובדים. בראשה עומד מר שמעון אלקבץ, מנכ"ל Accenture ישראל.


קרדיט צילום: שני איכבום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il