TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רכישת ענק בתחום האנרגיה בארה"ב לכלל ביטוח ופיננסים


יוסי דורי . קרדיט צילום- סיון פרג'
היקף ההשקעה של כלל ביטוח ופיננסים נאמד בכ- 200 מיליון שקל, המקנה לה שיעור אחזקה של מעל 5%, וצפוי להניב תשואה דו ספרתית

כלל ביטוח ופיננסים תשקיע כ- 200 מיליון שקל בקומפלקס תחנות הכוח Astoria Energy בעיר ניו יורק,
כחלק מקונסורציום של משקיעים מוסדיים בינלאומיים, הכולל את קרנות הפנסיה APG,MEAG זרוע ההשקעות של חברת הביטוח Munich Re וקרן פנסיה אמריקאית

היקף ההשקעה של כלל ביטוח ופיננסים נאמד בכ- 200 מיליון שקל, המקנה לה שיעור אחזקה של מעל 5%, וצפוי להניב תשואה דו ספרתית

כלל ביטוח ופיננסים ביחד עם גופים מוסדיים בינלאומיים ביצעה עסקת ענק בתחום האנרגיה בארה"ב לרכישת קומפלקס תחנות הכוח Astoria Energy בעיר ניו יורק. עסקה זו נעשתה בשיתוף עם קונסורציום של משקיעים מוסדיים בינלאומיים, הכולל את קרן הפנסיה ההולנדית APG, MAEG - זרוע ההשקעות של חברת הביטוח Munich RE וקרן פנסיה אמריקאית.


היקף ההשקעה של כלל ביטוח ופיננסים בעסקה נאמד בכ- 200 מיליון שקל, ומקנה לה שיעור אחזקה של מעל 5% וצפוי להניב תשואה דו ספרתית. עסקה זו מהווה השקעה ארוכת טווח עם תזרים מזומנים קבוע , הצפויה להשיא תשואת יתר לחוסכי הפנסיה והביטוח של כלל ביטוח ופיננסים.


יוסי דורי, מנהל ההשקעות הראשי של כלל ביטוח ופיננסים מסר: "אנו גאים להיות חלק פעיל ביצירת קונסורציום בינלאומי, המורכב מגופי ההשקעה מהמובילים והמקצועיים בעולם כמו APG ו-MEAG ולהמשיך להרחיב את אופק ההשקעות של כלל ביטוח ופיננסים להשקעות ישירות אטרקטיביות, לטווח ארוך, עם יתרונות בולטים שייצרו תשואות טובות יותר לחוסכים שלנו. הנכסים היעילים והאיכותיים הללו, המסייעים לעיר ניו יורק לספק את ביקוש האנרגיה הגדל בעיר, ממוקמים בשוק חשמל מבוסס ומשוכלל, כוללים היסטוריה תפעולית מוכחת, ומהווים עבור החוסכים שלנו הזדמנות נהדרת לתשואה יציבה ואטרקטיבית לטווח ארוך".


Astoria Energy הינה פלטפורמה הכוללת שתי תחנות כוח בתוך העיר ניו יורק עם הספק כולל שלMW 1,230: Astoria Energy I - תחנת כוח עם הספק שלMW 615 שפועלת בטכנולוגית מחז"מ והחלה פעילות במאי 2006, Astoria Energy II - תחנת כוח עם הספק של MW615 שפועלת בטכנולוגית מחז"מ והחלה פעילות ביולי 2011.
שתי תחנות כוח אלו הינן החדישות והיעילות ביותר בניו יורק, ומהוות הספק Base Load מהותי למשק החשמל של העיר ניו יורק אשר הינו שוק החשמל האטרקטיבי בארה"ב, הנהנה מפרמיה בשל הביקוש הגבוה וחסמי הכניסה הגבוהים, אך עם מגבלות מהותיות על הקמה של הספק נוסף והקמת תשתיות הולכה.


את העסקה בכלל ביטוח ופיננסים הובילו ליאת חזות, מנהלת ענף אשראי ותשתיות ודודי לוי, מנהל מחלקת תשתיות ואנרגיה. אלעד לוי מחברת BLK שימש כבנקאי להשקעות. ייעוץ משפטי, ניתן על ידי עו"ד שירה מרגלית, ממשרד הרצוג, פוקס, נאמן.


השותפים
קרן הפנסיה ההולנדיתAPG - קרן הפנסיה הגדולה ביותר באירופה עם סך נכסים מנוהלים של כ-500 מיליארד אירו ועם ניסיון רב בהשקעות ישירות בתשתיות בכלל ובשוק האנרגיה בצפון אמריקה בפרט.


MAEG - זרוע ההשקעות של חברת הביטוח Munich RE עם סך נכסים מנוהלים של כ- 270 מיליארד אירו, עם ניסיון רב בהשקעות ישירות בתשתיות ובאנרגיה.
קרן פנסיה אמריקאית המנהלת נכסים בהיקף 200 מיליארד דולר.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il