TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Visa חושפת את שמותיהם של חברי נבחרת Team Visa למשחקים האולימפיים והפאראלימפיים בטוקיו 2020


שגיא מוקי ברק מלניק איפון צילם רמי זרנגר
הג׳ודוקא שגיא מוקי, אלוף העולם בג'ודו ומנציגי המשלחת הישראלית לאולימפיאדה, נימנה עם 70 חברי הנבחרת

חברת Visa, השותפה העולמית של המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים, הכריזה על נבחרת הספורטאים שלה, Team Visa, לטוקיו 2020. בתוך כך, הודיע מנכ"ל Visa בישראל ברק מלניק, כי אלוף העולם בג'ודו, שגיא מוקי, נבחר להיות הישראלי הראשון בנבחרת Team Visa .

ברק מלניק אמר: "כמי שהחל להתאמן בגיל ארבע והיום אוחז בתואר אלוף העולם ופעמיים אלוף אירופה, שגיא מהווה דוגמא ייחודית למסע אישי חדור שאיפה למצוינות, אין ספק שהבחירה בו הייתה מתבקשת. אני מאחל לו בהצלחה בדרכו להבאת מדליה אולימפית ראשונה לישראל , כמו גם כבוד לנבחרת Team Visa".

״לכבוד הוא לי להצטרף ל-Team Visa ולחלוק את רוח המשחקים האולימפיים עם ספורטאים מובילים בעלי הישגי שיא מרשימים שמתכוננים היום במרץ לטוקיו 2020״, אמר הג׳ודוקא שגיא מוקי, נציג ישראל בג'ודו (במשקל 81 ק"ג) לאולימפיאדה הקרובה "התמיכה של Visa מצטרפת לספונסרים הנוספים שלי שנותנים לי את השקט והביטחון להיות מוכן בצורה המקסימלית והמיטבית לקראת המשחקים האולימפיים. אני מודה לחברת Visa שבחרה בי להיות הישראלי הראשון בנבחרת".

שגיא מוקי נמצא כעת בעיצומן של ההכנות לטוקיו 2020, עם מספר תחרויות שיתקיימו עוד לפני כן בישראל ובעולם. מעת לעת, ממשיך את פעילותו בקהילה הכוללות מפגשי העצמה עם ילדים, הדרכות בג'ודו, הרצאות העשרה למבוגרים, השתתפות בכנסים ועוד.

הנבחרת כוללת נציגים מ-43 מדינות, המספר הגבוה ביותר בהיסטוריה של Team Visa, ומונה למעלה מ-70 ספורטאים מצטיינים ביותר מ-30 ענפי ספורט, בהם הענפים החדשים שנכללים באולימפיאדה: גלישת גלים, סקייטבורד וטיפוס ספורטיבי.

״כאחת השותפות הוותיקות ביותר של המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים, Visa נרגשת לקראת פתיחת אולימפיאדת טוקיו 2020. סגל הספורטאים של Team Visa למשחקי טוקיו 2020 משקף את המשחקים עצמם: מגוון בינלאומי, ייצוג לענפי ספורט חדשים ומספר משתתפים גבוה מתמיד. אנחנו גאים להציג את סגל Team Visa הנוכחי ולתמוך בספורטאים הללו בדרכם לזכות במדליות בטוקיו״. אמר כריס קרטין, מנהל מותג ושיווק חדשנות ראשי, Visa.


מאז הקמתה בשנת 2000 מנתה הנבחרת של Team Visa כמעט 500 ספורטאים וספורטאיות, אשר נבחרו על סמך הישגיהם הספורטיביים, תכונותיהם והמסע האישי שעשו. יחד ולחוד הם מייצגים רבים מערכי המותג ש-Visa מציבה בראש סדר העדיפויות שלה, בהם:


שוויון מגדרי: מאז היוסדה של Team Visa עמד הרכב הקבוצה על 54אחוז נשים בממוצע. בנבחרת הנוכחיתמשתתפות41 ספורטאיות, נתון המדגיש את המאמצים שמשקיעה Visa בהעצמת ספורטאיות ואת תמיכתה בפיתוח ספורט נשים.


השפעה חברתית: בנוסף להיותם ספורטאים מצטיינים, רבים מחברי הסגל של Team Visa תומכים ומקדמים ארגונים המשפיעים לטובה על הקהילות המקומיות שלהם.


עסקים קטנים: Visa פועלת רבות לקידומם של 30 מיליון העסקים הקטנים הפועלים בארה״ב, ומרחיבה את המחויבות הזו גם לספורטאי Team Visa שלה. Visa מחויבת לתמיכה ביוזמות העסקיות של הספורטאים.

סגל Team Visa לאולימפיאדת טוקיו 2020 כולל אלופים אולימפיים (ובהם המתעמלת האמריקאית סימון ביילס, השחיינית האמריקאית קייטי לדקי, השחיין הפאראלימפי הברזילאי דניאל דיאס והשחיינית הפאראלימפית האוקראינית יליזבטה מרשקו), אלופי עולם (הכדורגלנית האמריקאית מייגן ראפינו, שחקנית הבדמינטון ההודית פי. וי. סינדהו, רוכבת ה-BMX הקולומביאנית מריאנה פחון ורוכבת אופני היד האמריקאית אוקסנה מאסטרס), כמו גם 16 ספורטאים המשתתפים לראשונה במשחקים האולימפיים והפאראלימפיים (ביניהם הגולש היפני קנואה איגאראשי, אלופת הסקייטבורד האוסטרלית פופי סטאר אולסן, המטפס הקנדי שון מקול ואחרים).

למידע נוסף על אודות סגל Team Visa לאולימפיאדת טוקיו 2020 בקרו באתר: https://usa.visa.com/visa-everywhere/global-impact/olympic-paralympic-games-tokyo2020.html

למידע נוסף על התמיכה השוטפת של Visa בספורטאים אולימפיים ופאראלימפיים, בקרו באתר:
https://usa.visa.com/about-visa/sponsorships-promotions/olympics-partnership.html

המשחקים האולימפיים בטוקיו יהיו הגדולים ביותר בהיסטוריה של התחרות, ויכללו 7,000 שעות שידור ושלושה מיליארד דקות של תוכן בסטרימינג.

אודות Visa Inc.:
Visa Inc. (NYSE: V) היא מובילה עולמית בתשלומים ניידים. המשימה שלנו היא לחבר את העולם באמצעות רשת התשלומים החדשנית, האמינה והבטוחה ביותר – ובכך לאפשר לצרכנים, לעסקים ולכלכלות לשגשג. רשת סליקת התשלומים המתקדמת שלנו, VisaNet, מאפשרת תשלומים מאובטחים ואמינים ברחבי העולם, ומסוגלת לטפל ביותר מ-65,000 עסקאות בשניה. המיקוד חסר הפשרות של החברה בחדשנות מהווה זרז לצמיחה המהירה של קמעונאות מחוברת בכל מכשיר וכן כח המקדם את חלום העתיד ללא מזומן עבור כל אדם בכל מקום. בעוד העולם מתקדם מאנלוגי לדיגיטלי, Visa עושה שימוש במותג, במוצר, באנשים, ברשת ובמדדים שלה כדי לעצב את עתיד הקמעונאות. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר הבינלאומי שלנו (www.visaeurope.com), בבלוג Visa Vision (www.vision.visaeurope.com), עקבו אחרינו בטוויטר ב-@VisaInEurope, בקרו באתר הישראלי שלנו www.visa.co.il.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il