TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חדש רמב"ם: ניתוחי מוח בעזרת המיקרוסקופ הכירורגי המתקדם בעולם


ד"ר עידו פלדור. צילום: הקריה הרפואית רמב"ם
טכנולוגיה חדשה, המתקדמת מסוגה בעולם, מאפשרת לבצע כעת ברמב"ם ניתוחי מוח בעזרת יכולות רובוטיות, אמצעי ניווט, הדמיה במהלך הניתוח וראייה תלת-מימדית. הכירו את המיקרוסקופ הניתוחי שמשנה את פני הרפואה
חדש ברמב"ם: המיקרוסקופ הניתוחי המתקדם בעולם, נכנס לאחרונה לשימוש, לראשונה בצפון, במחלקת נוירוכירורגיה ברמב"ם. ה- Kinevo 900 של חברת צייס, הינו אמצעי טכנולוגי חדשני, בעל יכולות מתקדמות ביותר, אשר נרכש לאחרונה על ידי המחלקה ומאפשר לבצע פעולות ניתוחיות מורכבות בשילוב אמצעים רובוטיים, אמצעי ניווט, הדמיה תוך ניתוחית, יכולות אנדוסקופיות ועוד.

בניתוח הראשון ברמב"ם, בו נעשה שימוש במיקרוסקופ החדש, בוצעה כריתה של גידול גדול המערב את קרומי המוח ודוחק את המוח, באישה כבת 80, תושבת האזור. הגידול הגדול הצריך הפרדה עדינה, ובעזרתה של ההגדלה המיקרוסקופית, התבצעה הפעולה המורכבת בין המוח לבין הגידול, וכן בין הגידול לבין כלי הדם העדינים שהקיפו אותו. בתום הניתוח, שהסתיים בהצלחה, החולה חשה בטוב ומיועדת להשתחרר לביתה בימים הקרובים. ניתוחים נוספים בשימוש במיקרוסקופ כבר מתוכננים להתבצע בתקופה הקרובה.

המיקרוסקופ המתקדם מאפשר הדגמה של מחלות מוחיות שונות, כולל גידולים שפירים, גידולים ממאירים, פלואורוסנציה תוך ניתוחית (כריתת גידולים באמצעות סימון הגידול באור אולטרא-סגול לכריתה מיטבית), והדמיה מתקדמת של כלי הדם המוחיים. בנוסף, הוא מאפשר ראייה בתלת-ממד של פתולוגיות מוחיות שונות, תוך שימוש במשקפי תלת ממד על פני מסך רחב, ללא צורך להשתמש בעיניות המיקרוסקופ.

המיקרוסקופ החדש הוא גם בעל יכולות משופרות ומתקדמות ביותר בתחום הרובוטיקה, ובתחום השילוב עם הניווט התוך ניתוחי. המערכת הזו מספקת משוב תוך ניתוחי על ההתקדמות בניתוח ועל המיקום בניתוח על פני ההדמיה שנרכשה לפני הניתוח או במהלכו. יש לכך חשיבות גדולה, כיוון שהשילוב עם מערכות כמו ניווט תוך ניתוחי, אולטרה-סאונד תוך ניתוחי, צנתור מוחי תוך ניתוחי ועוד, מגדילים מאוד את היעילות של ניתוחים לכריתה של גידולים שפירים וממאירים, מומים של כלי הדם המוחיים ועוד, בדיוק מקסימלי ועם מינימום פגיעה באזורי מוח רגישים.

לדבריו של ד"ר גיל סוירי, מנהל המחלקה לנוירוכירורגיה ומומחה בנוירוכירורגיה של בסיס הגולגולת, מדובר בכלי עבודה חשוב: "המיקרוסקופ החדש מאפשר לנו לבצע את ניתוחי המוח וחוט השדרה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שקיימת היום בעולם", הוא אומר ומסביר, "הדיוק, אפשרויות ההגדלה והיכולות התלת-מימדיות, כמו גם שילוב היכולות עם המערכת הרובוטית, מסייעות לנו לראות פתולוגיות באופן שלא יכולנו לראות בעבר. הטכנולוגיה הזו עומדת לרשותם של מטופלים מכל רחבי הארץ, שבוחרים להגיע היום לרמב"ם. האמצעים החדשים מאפשרים לנו להעניק למטופלים שלנו את הטיפול המדויק, האיכותי והטוב ביותר".

ד"ר עידו פלדור, סגן מנהל המחלקה לנוירוכירורגיה ומומחה בגידולי מוח הוסיף: "השילובים של היכולות המתקדמות של המיקרוסקופ, כולל פלואורוסנציה ודיוק מקסימלי, מאפשר לנו ברמב"ם ליישר קו בתחום גידולי המוח עם המרכזים המובילים בעולם. המיקרוסקופ עוזר לנו להקטין עוד יותר את הפגיעה באזורים מוחיים רגישים מסביב לנגע שבו אנחנו מעוניינים לטפל. אנו יכולים, בעזרת המיקרוסקופ, להציע למטופלים שבחרו ברמב"ם את הנוירוכירורגיה המתקדמת בעולם".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il