TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חדש מסדרת G2


aoc-europe
AOC משיקה זוג מסכי QHD 27" עם מפרט טכני מרהיב

מומחית התצוגה AOC, מכריזה על זוג מסכי גיימינג חדשים בגודל 27" מסדרת ה- G2 עם רזולוציית QHD (2560 x 1440): דגם ה- Q27G2U ואחיו הקעור CQ27G2U המגביר את תחושת ההיטמעות עם קיעור מסך של 1500R. שני המסכים מגיעים עם פאנל VA ומשלבים תגובתיות גבוהה וקצב רענון מהיר. עם קצב רענון העומד על 144 Hz, יכולים המשתמשים ליהנות ממשחק חלק ונטול הפרעות, בעוד זמן התגובה הנמוך 1 ms מאפשר להציג תנועות מהירות במיוחד ללא טשטוש. בנוסף, תמיכה ב- AMD FreeSync מנטרלת "קריעות" ו"גמגומים" שיכולים להופיע במהלך המשחק. שחקני גיימינג מנוסים מעריכים איכות תמונה חדה במיוחד, ולכן מתהדרים שני המסכים ביחס מסך של 3000:1 (פי 3 ממסכים עם פאנל TN או IPS), ותמיכה ב-120% מסולם הצבעים sRGB ו- 90% מסולם AdobeRGB לצבעים עזים, חיים ומרהיבים.

שטוח או קעור: הכוח בידיכם
מסכי ה- QHD 27" החדשים מסדרת G2 זמינים בתצורת תצוגה שטוחה או קעורה בקיעור של 1500R. לא משנה במה תבחרו, ל- AOC יש את האופציה המתאימה עבורכם, עם מפרט טכני מרהיב שכל גיימר אמיתי צריך כדי לקבל את החבילה המושלמת:


רזולוציית QHD: רזולוציית QHD מורכבת מ- 2560 x 1440 פיקסלים, פי ארבע לעומת רזולוציית 720p, או פי 1.7 פיקסלים מרזולוציית Full HD (1080p), שדרוג משמעותי בהצגת פרטים קטנים שעלולים להיעלם. במסך 27", רזולוציית ה- QHD מביאה לתצוגה נוחה במיוחד בצפיפות פיקסלים של 109 ppi.


קצב רענון של 144 Hz: קצב רענון גבוה ידוע בעולמות משחקי FPS, TPS, מירוצים, משחקי sim, כקצב המאפשר לשחקנים לראות גם את החלקים העדינים ביותר בתמונה באופן שוטף עם תגובתיות מהירה כלפי מה שמתרחש על גבי המסך.


זמן תגובה של 1ms: מעלים לחלוטין טשטוש תנועה ומציג תמונה חדה ובהירה בכל פריים.
תמיכת AMD FreeSync: הודות לטכנולוגיית קצב הרענון המשתנה (VRR) עם תמיכה ב- AMD FreeSync, קצב הרענון של הפאנל מותאם לקצב הפריימים לשנייה של המשחק, מה שמנטרל "גמגומים" הנגרמים על ידי V-Sync ו"קריעות" בתמונה.


יחס ניגודיות גבוה וצבעים מרהיבים: פאנל ה- VA במסכים החדשים של AOC מייצר צבע שחור עמוק מאין כמותו ומציג צבעים עזים, היוצרים יחד יחס ניגודיות גבוה של 3000:1. שני הדגמים מכסים 83% מסולם AdobeRGB, 99.5% מסולם sRGB ו-80% מסולםNTSC לתצוגת צבעים חדה, מציאותית ונאמנה למקור.
ארגונומיה: גם דגם ה- CQ27G2U וגם ה- Q27G2U מצוידים בסטנד אלגנטי ופרקטי המגיע עם כל דגמי סדרת G2 של AOC, בעיטור שוליים אדומים כיאה למוצר מעולם הגיימינג. הסטנד מציע טווח גובה של 130 מ"מ לצד אפשרויות הטיה, מה שמסייע לישיבה זקופה והפחתת אי נוחות.


גמישות: 4 כניסות USB 3.0 מובנות (אחת עם quick charging) המאפשרות למשתמשים לחבר מקלדת, עכבר, מצלמה או כל ציוד היקפי תלוי USB אחר, וגם לטעון את הטלפון החכם ומכשירים נוספים. כל זאת ללא צורך להתכופף לכונן המחשב. בנוסף, כבל החשמל המובנה בתוך סטנד המסך, שומר על שולחן עבודה מסודר.

המסכים CQ27G2U (קעור) ו- Q27G2U (שטוח) צפויים להגיע לישראל ב- מרץ 2020 במחיר מומלץ לצרכן של 1499₪ ו- 1399 ₪ בהתאמה.
More information and technical specifications:
https://eu.aoc.com/en/monitors/CQ27G2U  
https://eu.aoc.com/en/monitors/Q27G2U

למידע נוסף ומפרטים טכניים:
https://eu.aoc.com/en/monitors/CQ27G2U  
https://eu.aoc.com/en/monitors/Q27G2U


אודות AOC
AOC הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום התצוגה. איכות גבוהה, שירות מצויין, עיצוב אטרקטיבי וידידותי לסביבה, מוצרים ארגונומיים וחדשניים במחיר תחרותי, הם רק חלק מהסיבות שבגללן יותר ויותר לקוחות, ארגונים וחברות הפצה, בוחרים לבטוח ב- AOC. AOC מציעה מגוון מסכים המתאימים לכל לקוח, בין אם מדובר במסך לצרכים מקצועיים, ביתיים, לבידור או משחק. AOC היא חברת הבת של TPV Technology Limited, יצרנית ה- LCD הגדולה בעולם. www.aoc-europe.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il