TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביקושי יתר בהנפקת אגרות החוב של קרדן נדל"ן


עמוס דבוש, מנכל קרדן נדלן, צילום מיכל ארבל
החברה זכתה לביקושים של כ-350 מיליון ש"ח בשלב המוסדי; מתוכם בחרה לגייס כ-140 מיליון ש"ח
השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית של 2.4% - נמוך מהריבית המקסימאלית בשיעור של 2.9% שהציעה החברה למשקיעים

עמוס דאבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה המוצלחת, המבטאת את הבעת האמון של שוק ההון בחברה, בפעילותה העסקית ובחוסנה הפיננסי. תמורת ההנפקה תסייע לנו ליישם את התכנית האסטרטגית להרחבת היקפי הפעילות של החברה בישראל. בכוונתנו לפעול כבר בטווח הקצר להגדלת היקף המלאי למכירת יחידות דיור, ואנו בוחנים בימים אלה רכישת קרקעות להקמת מבני מגורים במספר מיקומים אטרקטיביים בישראל".

חברת קרדן נדל"ן יזום ופיתוח בע"מ, בשליטת קרדן ישראל ובניהולו של עמוס דאבוש, השלימה אמש בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרה ד' (סדרה חדשה). במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושים גבוהים בהיקף של כ-350 מיליון ש"ח, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-140 מיליון ש"ח.

בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית שנתית של 2.4% - נמוך משיעור הריבית המקסימלית שהוצע במכרז שעמד על 2.9%.

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב הנושאות ריבית שקלית קבועה, עם מח"מ של כ-4.6 שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש דצמבר 2026. אגרות החוב מדורגות על ידי חברת הדירוג 'מידרוג' בדירוג A3 באופק יציב.

את ההנפקה הובילו אקסלנס נשואה חיתום ולצידם קונסורציום החתמים – רוסאריו חיתום, דיסקונט חיתום ואקטיב חיתום.

חברת קרדן נדל"ן סיכמה את הרבעון השלישי של שנת 2019 עם עלייה במכירות, שיפור שיעור הרווח הגולמי ועלייה ברווחים. ההכנסות ברבעון השלישי של 2019 הסתכמו בכ-95.1 מיליון ש"ח, לצד עלייה בשיעור הרווח הגולמי לכ-21.8% ועלייה ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות לכ-5.1 מיליון ש"ח. ההון העצמי של החברה בתום הרבעון השלישי של 2019 עלה לכ-511 מיליון שקל והיווה כ-56.1% מסך המאזן, בניכוי מקדמות מרוכשי דירות והתחייבויות לבעלי קרקע.

חברת קרדן נדל"ן, בבעלות קבוצת קרדן ישראל, ובניהולו של עמוס דאבוש, עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. כמו כן, עוסקת במתן שירותי קבלן מבצע בפרויקטים לבניית מבני מגורים, מבנים מסחריים, מבנים ציבוריים ותשתיות באמצעות חברת אל-הר הנדסה ובניין בע"מ. החברה נסחרת לפי שווי של כ-521 מיליון שקל בבורסה בת"א והונה העצמי המיוחס לבעלי המניות, נכון לסוף הרבעון שלישי של שנת 2019, עמד על כ-508 מיליון שקל. לחברה אגרות חוב המדורגות A3 באופק דירוג יציב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il