TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סרגון מעדכנת בהערות המנכ"ל עירא פלטי בוועידת Needham Growth


סרגון
ההערות כוללות את עדכון ההשפעה הצפויה של מספר פריטים חד-פעמיים על תוצאות הרבעון הרביעי, כמו גם הערות לתחזית העסקית של החברה ולהנחות הפיננסיות הנלוות לה

סרגון נטוורקס (נאסד"ק: CRNT) המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), מציינת כי מנכ"ל החברה, מר עירא פלטי, יציג בפני משקיעים בוועידת Needham Growth שתתקיים ב-14 בינואר 2020 בשעה 16:10-16:50 שעון החוף המזרחי. דבריו ישודרו בשידור חי ויהיו זמינים באתר האינטרנט של החברה בתום הוועידה. דגשים מרכזיים מדבריו המתוכננים, מובאים להלן. התוצאות הכספיות של החברה לרבעון הרביעי ולשנת 2019 יפורסמו ב-10 בפברואר, 2020. במסגרת שיחת הוועידה לפרסום תוצאות הרבעון הרביעי, ההנהלה תשתף את המשקיעים ביעדיה הפיננסים לשנת 2020, לאחר שתשלים את תוכניתה השנתית.

רבעון רביעי לשנת 2019
במהלך הרבעון הרביעי, צמחו הכנסות החברה ברציפות ברוב אזורי הפעילות הגיאוגרפיים, כשההכנסות באזור APAC (אזור אסיה-פאסיפיק) חזרו לרמתן האופיינית, לאחר שההכנסות מאזור זה ברבעון השלישי היו גבוהות מהרגיל. כמו-כן, נרשמה ירידה רצופה בהכנסות בהודו, כפי שהוצג בשיחת הוועידה לתוצאות הרבעון השלישי. בהתאם לציפיות אנליסטים, הכנסות הרבעון הרביעי צפויות להיות בקצה הנמוך של תחזית ההנהלה, בטווח של 70-75 מיליון דולר.


תוצאות הרבעון הרביעי צפויות כעת לכלול מספר פריטים חד-פעמיים ובכללם: 1) הפרשה של 1.8-2.3 מיליון דולר בגין מלאי של מוצר ישן עם נפח מכירות קטן, אשר מתבצעת במסגרת תוכנית להקטנת מספר היצרנים של החברה, ו- 2) הפרשה של 1.0-1.5 מיליון דולר הנובעת מקשיים פיננסים אליהם נקלע לקוח וותיק של החברה. בצירוף הפרשות נוספות אלו, הסך הכולל של הפריטים החד-פעמיים ברבעון הרביעי צפוי להיות בטווח של 3.0-4.5 מיליון דולר, אשר יגדיל בסכום זה את ההפסד הנקי הן במונחי GAAPוהן במונחי Non-GAAP.


על פי תחזיות ההנהלה להכנסות ולתמהיל המכירות ברבעון הרביעי, הכוללות פריטים חד-פעמיים, ההפסד הנקי במונחי GAAP צפוי להיות בטווח של 3.0-4.5 מיליון דולר וההפסד הנקי במונחי Non-GAAP צפוי להיות בטווח של 3.8-5.3 מיליון דולר. בנטרול הפריטים החד-פעמיים, ההפסד הנקי צפוי להיות תואם את הדיווחים הקודמים.

2020 ואילך
התחזית הנוכחית לפריסה עולמית של 5G תואמת את ציפיות החברה, כפי שהוצגו במהלך השנה האחרונה. בהודו, אשר סוגיות מסוימות הובילו לכך שמפעילי תקשורת העריכו מחדש את תכניותיהם, הערכות ההנהלה כפי שנמסרו בשיחת הוועידה לפרסום תוצאות הרבעון השלישי, נותרו בעינן.


הערכות החברה ביחס לצפי קצב הכנסות לרבעון בשנת 2020 הינה כעת בטווח של 70-75 מיליון דולר, עם צפי כי הכנסות הרבעון הראשון תהיינה נמוכות מכך, בעיקר עקב ההשפעה השלילית של העונתיות. כפי שצוין בעבר, מספר זכיות חשובות בתחום ה-5G אשר הושגו במהלך 2019, צפויות להניב לחברה הזמנות במחצית הראשונה של 2020, כשהגידול בהכנסות בעקבות הזמנות אלו צפוי להתחיל במהלך המחצית השנייה של השנה.


על בסיס הנחות החברה לקצב ההכנסות הרבעוני, לתמהיל המכירות ולהוצאות התפעוליות, ההנהלה ממשיכה לצפות כי שנת 2020 תסתיים ברווחיות, עם צמיחה בהכנסות בעקבות זכיות שהושגו לאחרונה בתחום ה-5G ועיתוי ההכנסות מעסקאות אלו, לצד מעבר תוכניות ה-5G של הלקוחות משלב התכנון לשלב הפריסה.


החברה ממשיכה להשקיע רבות במטרה לשמור על מעמדה כמובילה טכנולוגית, ובכלל זה יתרונותיה בהפחתת עלויות ובבכורה בהגעה לשוק מצוידת ביכולות המתקדמות ביותר. ההנהלה מתכננת לנצל יתרונות אלו לקידום צמיחת החברה בטווח הארוך, תוך הגדלת נתח השוק באמצעות התקשרויות עם לקוחות חדשים בתחום ה 5G והגדלת חלקה בפעילות הלקוחות הקיימים. ההנהלה צופה כי מיקוד בהגדלת הרווח הגולמי לצד פיקוח הדוק על ההוצאות התפעוליות, יביאו לגידול ברווח הנקי ככל שפריסות 5G ברחבי העולם צפויות להתרחב בשנים הקרובות.

אודות סרגון:
סרגון נטוורקס(NASDAQ: CRNT) הינה המומחית מספר אחת בשוק התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul). סרגון מסייעת למפעילי תקשורת ולספקי שירותי תקשורת נוספים בעולם להגדיל את היעילות התפעולית ושיפור חווית המשתמש של משתמשי הקצה, באמצעות פתרונות תמסורת אלחוטיים חדשניים. לקוחות החברה כוללים ספקי שירותים אלחוטיים, ארגונים בתחום ביטחון הציבור (public safety), סוכנויות ממשלתיות וחברות אנרגיה, העושים שימוש בפתרונות החברה בתחום ה-5G וה-4G לאספקת שירותי יישומי מולטימדיה קריטיים ואפליקציות נוספות באמינות ומהירות גבוהות.

טכנולוגיית ריבוי הליבות הייחודית של סרגון וגישת הרשתות הפתוחות לשירותי תמסורת אלחוטית מספקת שירות אמין, מהיר לפריסה, עם קיבולת גבוהה לרשתות 5G ו-4G תוך שימוש מינימאלי בספקטרום התדרים, אנרגיה ומשאבים נוספים. פתרונות החברה מאפשרים להשיג תפוקה עסקית גבוהה, כמו גם מודרניזציה פשוטה ומהירה לרשתות, אשר ממצבים את סרגון כספקית הפתרונות המובילה בעידן ה-5G . החברה מציעה מגוון רחב של שירותים מקצועיים המבטיחים פריסה יעילה של רשתות תקשורת ואופטימיזציה להשגת הערך הגבוה ביותר עבור לקוחותיה. פתרונות החברה הוטמעו ביותר מ-460 ספקי שירותי תקשורת, כמו כן בקרב מאות חברות שבבעלותן רשתות תקשורת פרטיות, ביותר מ-130 מדינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il