TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אחים דוניץ השלימה רכישת חברה בת של גינדי השקעות עם זכויות בנייה בגבעתיים וברמת השרון לצד זכויות בחניון בתל אביב תמורת 65 מיליון שקל


פרויקט חדש של התחדשות עירונית של אחים דוניץ ברמת השרון קרדיט הדמייה AA STUDIO.
זכויות הבניה כוללות כ-1000 יח"ד עם תב"ע מאושרת
חברת אחים דוניץ דיווחה היום לבורסה על השלמת רכישת חברת הבת של גינדי השקעות עם זכויות לבניית של כ-1000 דירות במסגרת פרויקטים פינוי בינוי ברמת השרון וגבעתיים. השלמת הרכישה בוצעה לאחר האישורים של דיירי השכונות. בנוסף, רכשה החברה זכויות בהיקף 25% בחברה המחזיקה בחניון גבעון בתל אביב. ההיקף הכולל של העסקה הינו 65 מיליון שקל.

הפרויקט בגבעתיים נמצא ברחוב ההסתדרות וצפוי לכלול כ-500 דירות, מתוכן תימסרנה כ-168 לדיירים הקיימים. החברה מתכננת לבנות 4 מגדלים בני כ-24 קומות. הפרויקט ברמת השרון נמצא ברחוב השח"ל בקרית הצעירים, הגובל בשכונת נוה מגן הוותיקה וצפוי לכלול כ-435 דירות, מתוכן תימסרנה כ-108 לדיירים הקיימים. החברה מתכננת לבנות 4 מגדלים בני כ-21 קומות ו-3 בניינים שני 10 קומות. לשני הפרויקטים תב"ע מאושרת.

נסים אחיעזרא, מנכ"ל חברת אחים דוניץ "הבירוקרטיה של פרויקטים בהיקפים גדולים של פינוי בינוי אורכת שנים רבות, לעיתים אפילו עשור, כאשר הסכמות הדיירים ואישור התב"ע הם המהלכים שלוקחים הכי הרבה זמן. לכן, ההזדמנות שנקרתה בפנינו פה היא הזדמנות נדירה לרכישת פרויקטים עם הסכמות דיירים ותב"ע מאושרת, שקיצרה לנו באופן משמעותי את הזמן של הוצאתם לפועל. העיריות עושות הכל כדי שהתכניות העירוניות לא יעכבו את תכנון והקמת הפרויקטים הללו, ועושות מאמצים על מנת לפתור את בעיות התכנון והפיתוח של התשתיות הציבוריות באזורים אלו. אני מעריך שנוכל לקבל היתרי בניה לפרויקט ברמת השרון בתוך כשנה ולפרויקט בגבעתיים בתוך כשנה וחצי".

פרויקט התחדשות עירונית זה מצטרף לפרויקט בינוי-פינוי בראשון לציון של כ-1,400 יח"ד הנמצאות בבניה מתקדמת, ולפרויקט גדול של פינוי בינוי בתל אביב. בנוסף, לחברה פרויקט נוסף בגבעתיים ברחוב המרי המשקיף על תל אביב עם תב׳ע מאושרת. סך היקף הדירות של החברה בהתחדשות עירונית יעמוד על כ-3,000 דירות.

חברת אחים דוניץ המנוהלת על ידי המנכ"ל הוותיק נסים אחיעזרא היא חברה ציבורית הפעילה מזה כ-50 שנה ונסחרות בבורסה לני"ע של תל אביב. החברה היא מהחלוצות בתחום ההתחדשות העירונית והראשונה ליישם את הקונספט של בינוי פינוי שבו קודם בונים, מאכלסים את הבניין החדש ורק אז הורסים את הישן, ועושה זאת בפרויקט ענק בקריית האמנים הכולל פינוי של 276 דירות ובניית כ-1400 דירות ב-14 מגדלים בני 25-35 קומות. הפרויקט נמצא בשלב מתקדם כאשר 5 מגדלים כבר אוכלסו. לחברה ארבעה פרויקטים נוספים של התחדשות עירונית בשלבי תכנון. האחד במתחם הנמצא בדרך השלום בתל אביב, הגובל ממערב בגן וולפסון וממזרח בגבעתיים. המתחם משתרע על פני כ-15 דונם ומורכב ממספר בניינים ובהם כ-150 דירות ושטחי מסחר, במקומם תבנה החברה לפחות 450 דירות. בנוסף, החברה מקדמת פרויקט ברחוב המרי בגבעתיים שאושר בוועדה המחוזית. החברה רכשה חברות בנות של גינדי השקעות, הכוללות רכישת זכויות לבניית של כ-1,000 דירות בפרויקטים של פינוי בינוי ברמת השרון וגבעתיים.

לחברה פרויקטים נוספים בשלבים שונים בהיקף של למעלה מ-1500 דירות: כ-350 יח"ד בגני תקווה בשלבי סיום, כ-250 יח"ד ברחובות, וכ- 1000 יח"ד באשדוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il