TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוניבו חתמה הסכם להפצת מוצרי קנאביס רפואי בסופר-פארם, הרשת הגדולה בישראל, שהתחייבה לרכוש היקף מינימלי של 140 ק"ג מידי חודש


גולן ביטון - מנכל יוניבו קרדיט צילום-יוניבו בעמ
הסכם זה מהווה המשך הרחבת ערוצי השיווק בישראל כך שסך היקף ההסכמי ההפצה המחייבים של יוניבו לבתי מרקחת בישראל עומד על 5 טון בשנה

יוניבו מוכרת כבר היום מוצרי קנאביס רפואי בתקינת GMP באופן שוטף לבתי מרקחת ולמטופלים במסגרת האסדרה החדשה 

חברת יוניבו (ת"א: יונבו), המחזיקה בבעלותה מפעל המייצר מוצרי קנאביס רפואי באסדרה החדשה של משרד הבריאות ומוכרת מוצרים בתקינת IMC-GMP לבתי מרקחת בישראל וכן בעלת חוות לגידול לקנאביס רפואי הנמצאת בהקמה, מודיעה על התקשרות בהסכם הפצה עם רשת סופר-פארם, רשת הפארמים הגדולה בישראל, במסגרתו תרכוש סופר-פארם היקף מינימלי של 140 ק"ג מוצרי קנאביס רפואי מידי חודש.


יוניבו דיווחה עד כה על הסכמים מחייבים לרכישה של 5 טון מוצרי קנאביס רפואי בישראל, בשנה הקרובה. בנוסף להסכם ההפצה עם סופר-פארם, החברה דיווחה, בין השאר, על הסכמי הפצה עם בית מרקחת "הנגב" הממוקם בבאר שבע, מהגדולים באזור הדרום (היקף הסכם של 2 טון), הסכם עם בית מרקחת "המרקחה", מהמובילים בעיר נתניה (היקף הסכם מינימלי של 300 ק"ג ועד 2 טון), הסכם עם בית מרקחת שור טבצ'ניק (היקף הסכם של 2 טון בשנה, ל-3 שנים) והסכם עם בית מרקחת מקס פארם בחולון (היקף הסכם של 1 טון). יוניבו בוחנת רכישת מכונות נוספות המפעל לצורך הגדלת כושר הייצור, ללא צורך בהשקעות נוספות בהרחבת המפעל.


יש לציין כי ליוניבו ישנו רישיון המאפשר לחברה, בין השאר, להחזיק תפרחות ומוצרי קנאביס העומדים בתקן IMC-GMP לצורך הפצתם ולשנע לבתי המרקחת באופן ישיר.


גולן ביטון, מנכ"ל יוניבו: "ההסכם עם סופר-פארם הוא הסכם חשוב שיאפשר לנו לענות לביקוש המשמעותי של מוצרי קנאביס רפואי, זאת תוך הרחבת הפריסה הגיאוגרפית בה ניתן לרכוש את מוצרי החברה, כשבמקביל בכוונתנו להמשיך לחתום על הסכמי הפצה נוספים בארץ ובחו"ל. לאור הביקוש וההסכמים הקיימים וכן הסכמים פוטנציאלים, אנו בוחנים הגדלת כושר הייצור, על בסיס התשתיות הקיימות שלנו במפעל וללא צורך בהשקעות נוספות. מימוש הסכמי ההפצה הקיימים יתרום להכנסות של עשרות מיליוני שקלים ב-2020 ורווחיות משמעותית."


ליוניבו שליטה מלאה בשרשרת הערך. היכולת של יוניבו לקבוע את סוג, איכות והיקף הגידול ובנוסף לכך לייצר מוצרים למגוון התוויות רפואיות נדרשות ודרכי מתן וכן הפצה לבתי מרקחת והגעה אישית למטופל הספציפי הצורך קנאביס רפואי וקבלת משוב ישיר, ממצבת אותה כחברת הקנאביס הרפואי, מהבודדות בישראל, בעלת שליטה מלאה בכל שרשרת הערך משלב השתילה, גידול, ייצור הפצה ומכירה בבית המרקחת. שליטה זו מאפשרת גם למקסם את הרווח ממכירה של כל גרם קנאביס רפואי, גם לחסוך עלויות מיותרות וכך ליהנות מיכולות תחרותיות יוצאות מהכלל, לרבות פיתוח מוצרים מבוססי מאגר מידע מהמטופלים המגיעים לבתי המרקחת.


יוניבו פועלת לקבלת אישור ייצוא למוצרי קנאביס רפואי ומימוש ההסכמים אשר נחתמו עם מפיצים בחו"ל לכשיושלמו כל הליכי החקיקה והאסדרה בהקשר זה. החברה נערכת לייצוא, בין השאר באמצעות הכנות לקבלת תקינת EU-GMP למפעל במטרה לספק מוצרים ללקוחות איתם נחתמו חוזי מכירה והפצה. למיטב ידיעת החברה, בהינתן היתר ייצוא של מוצרי קנאביס רפואי ממדינת ישראל, על פי הוראות היק"ר, יהיה ניתן לייצא רק מוצרי קנאביס רפואי שיוצרו במפעלים בעלי תקן GMP כפי שמחזיקה החברה.


יוניבו חתמה על הסכם לייצור מוצרים מבוססי קנאביס רפואי ואריזת תפרחות ומוצרים נוספים עבור טבע אדיר - אחת החברות הוותיקות בענף גידול הקנאביס רפואי ובעלת תקן IMC-GAP וקיבלה ממנה תוצרת קנאביס רפואי למפעל יוניבו. מודל הכנסה זה, לפיו יוניבו תבצע שירותי אריזה עבור חברות אחרות, הינו מודל הכנסות נוסף למודל ייצור מוצרי קנאביס רפואי תחת מותג יוניבו.


יוניבו חתמה על הסכם עם חברת כן פייט ((CANF.TA חברת ביומד דואלית הנסחרת בנסדק. לכן פייט שלושה ניסויים בפייס 3 בנושא סרטן, כבד שומני ופסוריאזיס ובכוונת החברה לפתח מוצר ייחודי בנושא הסרטן יחד בתחום. לשם כך החברה מרחיבה את מעבדת המו"פ ותתחיל בפיתוח המוצר בחודשים הקרובים.
בשבועות האחרונים דיווחה החברה על השקעה של 12 מיליון שקל על ידי קבוצת אביסרור – 6 מיליון שקלים בחוות "עמית" בה תגדל יוניבו היקף משמעותי של קנאביס רפואי ו-6 מיליון שקלים להשקעה ביוניבו לפי מחיר מניה של 4.89 שקל, פרמיה של 52% ממחיר המניה, כפי שנסגר ביום המסחר הקודם לדיווח, וכן תמורת 0.5 מיליון אופציות למניות. ההשקעה ביוניבו משקפת שווי של כ-130 מיליון שקל, אחרי הכסף.


חוות עמית, חוות גידול קנאביס רפואי בבעלות החברה, נמצאת בתהליכי הקמה מתקדמים ונועדה להבטיח ליוניבו גידול עצמאי של קנאביס רפואי, כך שהחברה תפעל מייצור ושיווק משלב הזרע דרך מוצר בתקינת GMP ועד הפצת המוצרים באמצעות בית מרקחת למטופלים.


ליוניבו מרכז מו"פ פעיל והיא חברת הקנאביס היחידה שחתמה הסכם פיתוח עם ויאולי מבית "סאנרה" (טבע ופיליפס) לפיתוח פורמולציה ייחודית למשאף מבית "ויאולי".


המפעל של יוניבו משתרע על שטח של 750 מ״ר וכולל מעבדה למחקר ופיתוח ומערכות ייצור מיוחדות. שטח הגידול של יוניבו עומד על מספר דונמים בדרום הארץ כך שבאמצעות עלויות ייצור והפצה בישראל, הנמוכות ביחס לשאר העולם, צפויה החברה לשמר ערך מקסימלי בין היצור למכירה. יוניבו הינה בין החברות הבודדות בעולם בתחום הקנאביס הרפואי אשר מנהלת את מערך הפיתוח החל משלב השתילה, הגידול, הייצור ועד שלב אספקת מוצרים רפואיים (from seed to market) והפצה באמצעות בית מרקחת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il