TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טוגדר פארמה בהתרחבות גלובלית


טוגדר
קיבלה אישור להקמת מתקן לגידול, ייצוא וייבוא קנאביס רפואי בפורטוגל

טוגדר היא החברה הישראלית היחידה בתחום בעלת שני מתקנים מסחריים לגידול קנאביס רפואי, בישראל ובאוגנדה, והמתקן בפורטוגל צפוי להיות המתקן המסחרי השלישי

טוגדר (ת"א: טגדר), המתמחה בגידול וייצור מוצרי קנאביס רפואי, מדווחת על המשך ההתרחבות הגלובלית עם קבלת אישור להקמת מתקן לגידול, ייצוא וייבוא קנאביס רפואי לפורטוגל, מדינה החברה באיחוד האירופאי. חברת הבת בפורטוגל, Together Pharma Portugal, קיבלה אישור ראשוני להקמת מתקן לגידול, ייצוא וייבוא קנאביס רפואי.


במסגרת האישור נמסר לחברה כי עליה להזמין את הסוכנות הרגולטורית הרלוונטית בפורטוגל לבצע בדיקה כי מתקן הגידול שתקים הינו לפי תקן GACP וכן בהתאם לדרישות אחרות החלות על גידול, יבוא וייצוא של קנאביס רפואי. תקן GACP מטעם ארגון הבריאות העולמית לגידול חקלאי לשימוש רפואי על (WHO guidelines on good agricultural and collection practices (GACP) for medicinal plants), הוא תקן שעמידה בו היא בהתאם לסטנדרטים והכללים המאושרים והמוכרים באירופה.


המתקן עתיד לקום במחוז קאנטניידה בפורטוגל באזור התעשייה הביוטכנולוגי Biocant, במיקום סמוך לחברתTilray הקנדית. המיקום הוא בעל תנאי אקלים מיטביים ונגישות עם אפשרות למתן מענקים להקמת הפעילות.


קבלת הרישיון בפורטוגל היא חלק מההתרחבות הגלובלית של טוגדר ותאפשר לבסס פעילות בפורטוגל בפרט ובמדינות האיחוד האירופי בכלל לגידול, ייבוא וייצוא של תוצרת קנאביס רפואי. החברה תבחן שילוב הפעילות בפורטוגל לייבוא וייצוא גם עם הפעילות באוגנדה ובישראל. בכוונת החברה למנף את הידע והניסיון לאחר הקמתם של שני מתקנים פעילים מסחריים לייצור וגידול של קנאביס רפואי, בתקינה המתקדמת ביותר, באוגנדה ובישראל, זאת על מנת להאיץ את הקמת המתקן בפורטוגל.


אלעד דרור, מנהל פורטרה פרופרטיס, שותפתה של טוגדר פארמה בפורטוגל: ״אנו שמחים להימנות על החברות הבודדות שקיבלו רישיון בפורטוגל לעיסוק בתחום הקנאביס הרפואי. כבר היום אנו פועלים להקמת מתקן מתקדם, שיפעל בתקינת GACP ו-EU-GMP, אשר יתמוך בפעילות הבינלאומית של טוגדר פארמה״.
במהלך הרבעון הרביעי של 2019 דיווחה החברה על שתילה נרחבת בחווה באשקלון לצורך האצת הפעילות המסחרית, במטרה להשלים קציר תוצרת קנאביס רפואי בהיקף משמעותי כבר ברבעון הראשון של 2020 .


 בנוסף, דיווחה החברה על הסכם למכירת תוצרת קנאביס רפואי בהיקף 2 טון למפעל המחזיק בתקינת GMP. המוצרים שייוצרו מיועדים למטופלים בעלי רישיון תחת האסדרה החדשה וימכרו בבתי מרקחת בישראל. הסכם זה מצטרף להסכם מכירת תוצרת קנאביס רפואי לחברת קנ-טק בהיקף של לפחות 192.5 מיליון שקל ל-5 שנים. בכוונת החברה להביא את החווה באשקלון לכושר ייצור גבוה ולחתום על הסכמים מסחרים נוספים.


החברה מייעדת חלק מהתוצרת בחווה באשקלון לצורך הפקת מוצרי שמן של מותג "קנאבליס", חברה ישראלית הפעילה כעשר שנים בתחום הקנאביס הרפואי. לקנאבליס הסכם שיתוף פעולה עם בי"ח הדסה עין כרם בו לחברה אזור להדרכה וטיפול אשר מאז הקמתו נתן מענה נרחב לאלפי מטופלים בקנאביס רפואי.
באוגנדה, לחברה חממות בשטח של 30 דונם שהוקמו בהתאם לתקנות גידול הקנביס הרפואי GACP. מחזור היבול הראשון של הקנאביס הרפואי נקצר בחודש יוני 2019 ונשתל מחזור נוסף בהיקף משמעותי. פוטנציאל הגידול השנתי באוגנדה עומד על כ-30 טון.


לצד פעילות הפארמה, טוגדר פעילה גם בתחום הקוסמטיקה מבוססת CBD יחד עם חברת פרמייר ים-המלח. בכוונת החברות, באמצעות חברת ייצור הולנדית בעל אישורים מתאימים, לייצר אלפי יחידות של שלושת המוצרים המאושרים וכי אלו יופצו למכירה בנקודות הפצה במדינות אשר בהן מכירת המוצרים הינה בהתאם לדין.

אודות טוגדר וגלובוס
חברת טוגדר (ת"א: טגדר) פועלת בתחום הקנאביס הרפואי באמצעות חברת-הבת גלובוס פארמה, שמפעילה תשתית חקלאית וטכנולוגית מתקדמת לגידול בהיקף של 20,000 מ"ר בישראל, וכן ייצור ושיווק תוצרת קנאביס רפואי בישראל ומחוצה לה. החברה היא בעלת הסכמי שיווק והפצה עם חברות מובילות בתחום הקנאביס הרפואי. לטוגדר פארמה צוות מומחים בגידול קנאביס עם ידע וניסיון בגידול מעשי של קנאביס, והחברה נמצאת בתהליך מתקדם לקבלת אישור שיווק בגרמניה ובשוק האירופאי כולו, כולל הגשת בקשה לקבלת היתר אירופאי לייצוא מוצרי קנאביס רפואי ולקבלת רישיון להפצתם ברחבי אירופה. https://together-pharma.com

אודות פורטרה פרופרטיס:
החברה היא מהמובילות ביזמות נדל״ן בפורטוגל, יחד עם שותפים אסטרטגיים ומהווה פלטפורמה ושותפה אסטרטגית עבור חברות המעוניינות לפתח פעילות עיסקית בפורטוגל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il