TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דבליפ מביאים את בשורת ההייטק לאשדוד


מביאים את בשורת ההייטק לאשדוד - חנה, מיקי, יניב, דורי, עומרי
מכשירה מומחי DevOps ללא תשלום

develeap, חברת הייטק המתמחה ב-DevOps, אבטחת מידע וטכנולוגיות ענן, המעניקה שירותים לחברות הייטק ולסטארטאפים מהמובילים במשק, קיימה בשבוע שעבר אירוע לחשיפת ה-DevOps Bootcamp שתקיים החברה בינואר 2020 במרכז כיוונים באשדוד. כ-100 מתעניינים הגיעו לקבל מידע על תוכנית ההכשרה החינמית בדבאופס ועל אפשרויות התעסוקה שדבליפ מציעה לתושבי העיר והאיזור.


באירוע נכחו יניב קקון – המשנה לראש עיריית אשדוד; דורי כפרי – מנכ"ל דבליפ; מיקי חובל –תושב אשדוד, מנהל פעילות דבליפ בדרום; וחנה איילי – רכזת תעסוקה ופיתוח קריירה במרכז כיוונים.


DevOps הוא אחד המקצועות המבוקשים והמתגמלים בעולם ההייטק כיום. הבוטקמפ, שיפתח ב-19 בינואר 2020 במרכז כיוונים באשדוד, מתעתד להכשיר כ-20 מומחי דבאופס חדשים. למתאימים תוצע האפשרות לעבוד בחברת דבליפ בסניף החדש שיפתח בעיר. ההכשרה נמשכת כ-10 שבועות, 5 ימים מלאים בשבוע, ומוצעת ללא תשלום למשתתפים. תנאי הסף להכשרה הם ידע או ניסיון בכתיבת קוד, ויכולת לימוד עצמי טובה.


יניב קקון, המשנה לראש עיריית אשדוד ומחזיק תיק הצעירים: "אני גאה להכריז על הבוטקמפ הראשון במרכז כיוונים באשדוד. מומחי ה-DevOps של חברת דבליפ הציגו תוכנית הכשרה המשלבת הרצאות של מיטב המומחים בתעשייה ומנטורינג מקצועי, ובסיומה אפשרות להשתלב בתעשיית ההייטק למסיימים בהצלחה את מחנה האימונים. אנחנו גאים בצעירים ובצעירות שהגיעו להרחיב את האופקים ומאחלים בהצלחה לאלו שהציגו את מועמדותם, בדרך להגשמת החלום".


עוד הוסיף קקון כי המיזם מצטרף להאב (Hub) ליזמות, לפורומים לפיתוח קהילות, למאיץ הטכנולוגי ולאקו סיסטם שלם של למידה וחדשנות שמתפתח בימים אלה במרכז כיוונים. "צוות המרכז, יחד עם צעירי אשדוד, יוצרים מקום פורץ דרך – חברתית, אומנותית, עסקית וטכנולוגית. מוזמנות ומוזמנים להגיש מועמדות למחנה האימונים ולהצטרף לקהילת היזמים והיזמיות של אשדוד".


מיקי חובל, מנהל קבוצה בדבליפ ומנהל את פעילותה בדרום: " השאיפה שלנו על פי תפיסת Local Grown Hi-Tech היא לשלב בדבליפ עובדים מאשדוד והסביבה ולהעסיקם בקרבת מקום מגוריהם. אנו שמים דגש על איתור מועמדים על פי הכישורים שלהם ועל פי יכולת הלמידה העצמאית שלהם בלבד. ביחד עם מרכז כיוונים אשדוד ועיריית אשדוד אנחנו מביאים את מסלול הבוטקמפ לעיר".

לפרטים והרשמה לבוטקמפ: www.develeap.co/ashdod



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il