TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

היליום מדיקל, חברת פורטפוליו של חממת אלון מדטק ונצ'ורס בבעלות ד"ר שמעון אקהויז, זכתה במענק היוקרתי


על הפרס התחרו 63 חברות מכל העולם. וועדה של מומחים בינלאומיים בחרה בהיליום מדיקל הישראלית

היליום מדיקל, חברת פורטפוליו של חממת אלון מדטק ונצ'ורס, אשר פיתחה טכנולוגיית אולטרסאונד חדשה ופורצת דרך המטפלת בפרפור פרוזדורים, זכתה במענק מקרן Jon DeHaan בשווי 100 אלף דולר, במסגרת כנס ICI ישראל, בהובלתם של פרופ' רפי ביאר ופרופ' חיים לוטן שהתרחש במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.


על הפרס התחרו 63 חברות מכל העולם. וועדה של מומחים בינלאומיים בחרה בהיליום מדיקל הישראלית.
החברה מפתחת טכנולוגית אולטרסאונד חדשנית לטיפול בפרפור פרוזדורים שהינה הפרעת קצב לבבית נפוצה העלולה להוביל לשבץ מוחי ולבעיות של כשל לבבי. הפרוצדורה נעשית באמצעות החדרת צנתר זעיר לתוך הלב המאפשר את הפסקת הפעילות החשמלית הלא-תקינה תוך כדי מתן חיווי בזמן אמת של איכות הטיפול באמצעות אנרגיה אקוסטית אשר אינה דורשת מגע עם הרקמה.


פרופ' רפי ביאר ופרופ' חיים לוטן ציינו: "אנו גאים בפרס היוקרתי לחברת היליום מיקנעם. ברכות למנכ"ל רן סלע. הפרס מטעם קרן ג’ון דהאן נועד לעודד חדשנות בחברות טכנולוגיות רפואיות בתחילת דרכם. אנו שמחים שקרן דהאן היוקרתית בחרה בכינוס ICI בישראל כבמה העולמית שלהם לחדשנות מצויינת ברפואה."
ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר החברה ציין: " זכייתה של היליום במקום הראשון היא עדות מצוינת לאיכות הטכנולוגיה של החברה והערך שהיא תוכל להביא למיליוני חולים בעולם שסובלים מהמחלה. אנחנו באלון גאים באיכות החברות והיזמים שבונים את הצלחתינו".


רן סלע, מנכ"ל היליום מדיקל ציין: " אנו מאושרים וגאים בהכרה ובזכייה במקום ראשון בכנס היוקרתי, מתוך 63 מתחרים. הזכייה הינה נקודת ציון משמעותית ונותנת הכרה בינלאומית של היתרונות והפוטנציאל המסחרי של הטכנולוגיה החדשנית לטיפול בפרפור פרוזדורים. אנו מודים לקרן Jon DeHaan על המענק שיסייע לחברה להמשיך בפיתוח של הטכנולוגיה".


החברה הממוקמת ביוקנעם החלה את דרכה בשנת 2017 בחממת אלון מדטק ונצ'ורס, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך לקרדיולוגיה ונמצאת בבעלותו של ד"ר שמעון אקהויז, יזם טכנולוגי פורץ דרך ומשקיע מוביל של חברות רבות בתחום הציוד הרפואי.

אודות חממת אלון מדטק ונצ'ורס:
חממת אלון מדטק ונצ'ורס שהחלה לפעול בראשית שנת 2014, מוגדרת כחממת פריפריה, המשקיעה בחברות בתחום המכשור הרפואי. החממה הוקמה על יד ד"ר שמעון אקהויז, אחד מן היזמים הסדרתיים הבולטים בישראל בתחום המכשור הרפואי והרפואה האסתטית.


חממת אלון מדטק נתמכת על ידי רשות החדשנות הישראלית (IIA). אלון מדטק משקיעה ומשתפת פעולה עם יזמים כדי להפוך רעיונות חדשניים לחברות מצליחות עם טכנולוגיות חדשות ופתרונות פורצי דרך המשפרים באופן משמעותי את איכות החיים של בני האדם ברחבי העולם.


פורטפוליו החברות של אלון-מדטק כולל 15 חברות בתחום הקרדיו וסקולרים, רפואה אסתטית, כירורגיה זעיר פולשנית, בריאות דיגיטלית ורפואה מותאמת אישית, אבחון וניטור בבתי החולים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il