TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופיר שחף, חממת eHealth Ventures


אופיר שחף, סגן נשיא לפיתוח עסקי בחממת eHealth Ventures ושופט בתחרות הסטארט אפים בוועידת dHealth2019
"הבריאות הדיגיטלית נכנסה למיינסטרים של שוק ההון"

"שני הסקטורים החמים לשנת 2020 למשקיעים בחברות הזנק בבריאות הדיגיטלית הם ניטור מרחוק של המטופל ודיאגנוסטיקה: איתור בזמן של המחלה"


מכבי ו- eHealth Ventures מקימות קרן הון סיכון חדשה בהיקף 100 מיליון דולר"


"ישראל היא מעבדה של פיילוטים וניסויים קליניים בבריאות דיגיטלית"


"בריאות דיגיטלית היא עולם ומלואו של הנגשת מידע רפואי למטופל, פרסונליזציה של הטיפול בחולה, ועוד מגוון אפשרויות אדיר של שילוב דאטה, ביולוגיה ואלוגריתמיקה – אין סוף של חדשנות שנדחפת על ידי מחשוב, כשמהפכת המזעור והעוצמה של המחשבים הם המנוע שדוחף את הנגשת שירותי הבריאות לכלל המטופלים".


כך אמר אופיר שחף, סגן נשיא לפיתוח עסקי בחממת eHealth Ventures. שחף אמר את הדברים בוועידת הבריאות הדיגיטאלית dHealth2019. הוועידה בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, התקיימה בחמישי האחרון (12/12) במתחם הכנסים לאגו בראשל"צ, בהשתתפות מאות מומחים לטכנולוגיות בבריאות ובהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.


שחף שימש כשופט בתחרות הסטארט אפים שהתקיימה במסגרת הוועידה, כאשר שתי חברות הסטארט אפ שהגיעו למקומות הראשונים זכו בחבילת ליווי עסקי בשווי מאות אלפי שקלים בחממת eHealth Ventures ובאקסלרטור יבמ-אלפא זון. "אנחנו באופן פרטני בחנו בחממה יותר מ 900 חברות בתחום הבריאות", ציין שחף בפתח דבריו. "האקו-סיסטם הישראלי בתחום הבריאות הדיגיטלית, כולל קרוב ל-25 חממות, אקסלרטורים ופלטפורמות חדשנות בבתי חולים. בצד תחומים כמו סייבר, אגרוטק ופינטק, זהו אוצר לאומי משמעותי שלנו. גם חברות בינלאומיות ושחקנים זרים מודעים לכך, ובאים לביצה הישראלית הקטנה בשביל החשיפה לחדשנות", אמר. "כל שנה שוברת שיאים יותר מקודמתה מבחינת ההשקעות בתחום, על ידי גורמים מגוונים ובהם בתי חולים, חברות ביטוח ועוד.


כל הגורמים מבינים שהתחום ישפיע על כל אחד ואחד, ועל כן פוטנציאל השוק שלו הוא אדיר", פירט. "במענה לשאלה מה מחפשים המשקיעים, איזה סוג של פרויקטים ואילו השקעות, אני מזהה בארץ שני סקטורים חמים: ניטור מרחוק של המטופל, ודיאגנוסטיקה- איתור בזמן של המחלה. אלו תחומים שמתקשרים לטרנדים הגלובליים בתחום, השמים דגש על דיאגנוסטיקה וסקירה. AI ולימוד מכונה הן הטכנולוגיות הצומחות ביותר: הנושא נכנס למיינסטרים של שוק ההון, גם והבורסה מגלה את התעשיה הזו ויותר ויותר כסף נכנס לתחום", הסביר שחף. "בארץ, רוב הכסף בסטארט אפים בבריאות מושקע בחברות שמצויות בשלבים המוקדמים לפעילותן- שלב ה Seed. זו השקעה שנועדה לבדוק את יעילות הטכנולוגיה, כאשר עדיין אין שיווק ופריסה בהיקפים גדולים.


ישראל היא לא השוק הגדול: החברות משתמשות בישראל כמעבדה לפיילוטים וניסוים קליניים, אבל השוק האמיתי ממתין בסין, ארה"ב וכדומה- משם מגיעות הדרישות האמיתיות של השוק", הסביר. "החממה שלנו היא שיתוף פעולה מוצלח של הסקטור הפרטי והציבור: מכבי ורשות החדשנות מצד אחד, לצד משקיעים פרטיים. שותפי החממה כוללים את בית החולים האמריקני המוביל קליבלנד קליניק, חברת הביוטק הענקית אמג'ן, SCI -Shanghai Creation Investments הסינית וחברת התרופות הישראלית מדיסון פארמה. אנו מתמודדים עם חברות בסיכון גבוה, בשלב מאוד מוקדם לפעילותן", הדגיש. "התחומים בהם אנו מתמקדים הם פתרונות ממוקדי פציינט.


הסיבה לכך, הסביר "היא שקל להוציא טכנולוגיה כזו מחוץ לישראל: יש לקוח-פציינט זהה בכל מקום בעולם. פתרונות שהם ממוקדי מערכת, קשה יותר לייצא, מכיוון שמערכות הבריאות שונות ממדינה למדינה, בהיבטים של רגולציה, תרבות ארגונית שונה וכיו"ב", אמר. לבסוף, סקר שחף את התחומים שזכו לתמיכה הנרחבת ביותר בשנה החולפת. בהקשר זה, ציין, "הסקטורים שזכו לתמיכה הרבה ביותר הן דיאגנוסטיקה (פתרון מבוסס פציינט) ומערכות תומכות-החלטה (פתרון מבוסס מערכת). כמו כן, הוסיף, "פתרונות דיגיטליים הם אידיאליים בעיקר בארצות גדולות גיאוגרפית, כמו סין או ארה"ב". במקומות הללו, נימק, "הטכנולוגיה הדיגיטלית היא הכלי לגשר על מרחקים. בימים אלו, בישר שחף בסיכום דבריו, מקימות מכבי ו- eHealth Ventures קרן הון סיכון חדשה בהיקף 100 מיליון דולר".

קרדיט תמונות: אלעד גוטמן וניב קנטור


בתמונות:
חברי וועדת השיפוט ונציגי חברות הסטארט אפ שעלו לגמר תחרות dHealth2019
אופיר שחף, סגן נשיא לפיתוח עסקי בחממת eHealth Ventures ושופט בתחרות הסטארט אפים בוועידת dHealth2019



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il