TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בנק ירושלים מוכר תיק אשראי לדיור של 300 מיליון שקל לכלל ביטוח ופיננסים


בנק ירושלים
המכירה משקפת את יכולתו של הבנק לממש את האסטרטגיה העסקית שלו

בנק ירושלים ממשיך לממש את האסטרטגיה העיסקית שלו: חתם על הסכם למכירת תיק אשראי לדיור בשווי של 300 מיליון שקל לכלל ביטוח ופיננסים. העסקה מצטרפת לעסקאות נוספות שביצע הבנק, בהיקף כולל של כ-600 מיליון שקל.

מכירת תיק האשראי לדיור מאפשרת לבנק ירושלים להמשיך וליישם את האסטרטגיה שבה הוא נוקט, להרחבת פעילותו בשוק המשכנתאות ולענות על הביקושים הגבוהים למוצרי משכנתא, ובפרט בתחום העסקאות המורכבות שהדרישה אליהן הולכת וגוברת. בנק ירושלים מציע מגוון מוצרים משלימים ללקוחות כל הבנקים ומתמחה במשכנתאות, ליווי בניה ואשראי צרכני. הבנק מאפשר ללקוחות כל הבנקים בישראל לקבל אישור עקרוני למשכנתא באמצעות אתר האינטרנט שלו ללא צורך בהגעה לסניף.

גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים: "לבנק ירושלים התמחות רבת שנים בענף המשכנתאות ואנחנו שמחים על הבעת האמון שנתנה בנו כלל ביטוח ופיננסים. הבנק הביא בשנים האחרונות שורה של בשורות של חדשנות בענף המשכנתאות בישראל ותרם בכך לשקיפות בתחום ולהגדלת היכולת של הצרכנים להשוות מחירים ולמצוא את המוצר והשירות הטובים ביותר בשוק".

יוסי דורי, מנכ״ל כ.נ.ף חטיבת ההשקעות בכלל ביטוח ופיננסים, ציין: ״אנו שמחים על השותפות העיסקית המוצלחת עם בנק ירושלים. גם עסקה זו כמו העסקה הקודמת, מגלמת, ביחס לסיכון שלה, תשואה עודפת לעמיתי כלל ביטוח ופיננסים״.


העסקאות אשר בוצעו בשנת 2019, הן בהמשך לשתי עסקאות דומות שביצע הבנק בשנת 2018 , והן משקפות את האמון הרב שיש לגופים המוסדיים באשראי שמוכר בנק ירושלים.

בנק ירושלים, הנמצא בשליטת חברת יצוא להשקעות בע"מ, שהינה בשליטת משפחת שובל, סיים את תשעת החודשים הראשונים של 2019 ברווח נקי של כ-50 מיליון שקל. לבנק תוכנית אסטרטגית אשר במרכזה צמיחה מבוקרת תוך מיקוד בפעילות קמעונאית מתמחה במשכנתאות, ליווי פרויקטים לבניה והמשך פיתוח האשראי הצרכני. האג"ח של בנק ירושלים מדורגות Aa3 על-ידי חברת מידרוג ו-AA מינוס על-ידי מעלות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il