TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'וניפר נטוורקס מסייעת לארגון האירופי למחקר גרעיני (CERN) להתחבר למקורות היקום, ולהערך לגל הבא של התגליות המדעיות


גוניפר נטוורקס
הארגון האירופי למחקר גרעיני (CERN) בחר בג'וניפר נטוורקס להרחבת קיבולת הרשת לעיבוד כמויות מידע בהיקף חסר תקדים עבור הפרויקטים המדעיים והמשימות היום יומיות שלו

ג'וניפר נטוורקס (NYSE: JNPR), מובילה עולמית ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית (AI), הודיעה היום כי הארגון האירופי למחקר גרעיני (CERN), אחד ממרכזי המחקר המדעי הגדולים והמוערכים ביותר בעולם, הטמיע את פתרונות הרשת של ג'וניפר להגדלת הקיבולת של מרכזי הנתונים שלו והרשת הטכנית כדי להתאים לדרישות המחקר הגדֵלות. CERN הטמיע את מתגי ה- QFX Series switches, EX Series Ethernet Switches ואת מארג ה- Tungsten Fabric של ג'וניפר על מנת לבנות רשת הערוכה למחשוב על.


המטרה של CERN היא ללמוד יותר על הדרך בה פועל היקום. כביתו של מאיץ החלקיקים הגדול בעולם (LHC), CERN מקדמת את גבולות הידע האנושי בעזרת מחקרים פורצי דרך בפיזיקה בסיסית. CERN בחרה בג'וניפר נטוורקס בשל עוצמת מתגיה המותאמים לצפיפות גבוהה ומוכנים לסייע בחשיפת מסתורי היקום.


הניסויים במאיץ החלקיקים הגדול בעולם מתוכננים להתבונן בכמות של עד 1.7 מיליארד התנגשויות פרוטון-פרוטון בשנייה ולייצר נפח נתונים של יותר מ- 7.5 טרה-בייט בשנייה. רק חלק מהאירועים הללו מובילים לתגליות חדשות, לכן זרימת הנתונים מסוננת ומוקטנת לרמה הניתנת לניהול. מערכות ה- Trigger and Data Acquisition של מאיץ החלקיקים מטפלות בסינון נתונים, באיסוף ובניטור תשתיות. המתגים של ג'וניפר מספקים קישוריות גבוהה בפס רחב לתמיכה באיסוף נתונים וניטור התשתיות.


מרכז הנתונים של CERN בג'נבה תומך בכל הפרויקטים המדעיים, הניסויים ומערכות האדמיניסטרציה של הארגון, החל מאיתור פנטאקווארקים (חלקיקים תת-אטומיים) עד לוועידות וידאו יום יומיות וניהול משכורות. רשת מרכז הנתונים תומכת בלמעלה מ- 15,000 שרתים ו- 260,000 מעבדי ליבה. יכולות אלו מאפשרות לחוקרים מכל העולם לקבל מידע מניסויי מאיץ החלקיקים לניתוח. ב- 12 החודשים האחרונים, 370 פטה-בייט של נתונים עברו ברשת.

דגשים:
כדי להכין את מרכזי הנתונים שלהם לגל הבא של פריצות דרך מדעיות, CERN הטמיעה את מתג ה- QFX10008 Ethernet של ג'וניפר בליבת הרשת של מרכז הנתונים. מתג ה- QFX10008 סופק לבקשת CERN עבור קישוריות מהירה ואמינה וצפיפות פורט של 100Gbps על מנת לתמוך בקצב הבלתי נמנע של צמיחת הנתונים.


מתג ה- QFX מאפשר קישוריות פס רחב בקצב גבוה לתמיכה באיסוף נתונים וניטור תשתית עבור ניסויי מאיץ החלקיקים הגדול בעולם. משימות נתב וירטואלי מרובות עם מדיניות ברמה שונה של שירות מאפשרות סוגי תנועה שונים, כגון ניהול, בקרה, נתונים, ניטור וסימולציה, שיפור שרידות, איזון עומסים ויעילות רשת מוגברת.


מתג האית'רנט EX9200 של ג'וניפר מחבר 11,000 מכשירים, תומך בפעולות וניסויים של מאיץ החלקיקים, כמו גם במערכות ניטור ובטיחות. הארכיטקטורה מאפשרת רשת טכנית חזקה, אמינה וניתנת להרחבה. האוטומציה פישטה את ההגדרות והניהול של 400 נתבים ומתגים בכל רחבי הקמפוס של CERN. לקוד הפתוח תפקיד חשוב בעמידה בדרישות המחקר ממשתפי פעולה ברחבי העולם.

ציטוטים:
"אחרי חשמל, רשתות תקשורת הן האלמנט החשוב ביותר עבורנו ב- CERN. הפיזיקאים זקוקים להעביר את נתוני הניסוי למרכז הנתונים בו הם מעובדים ונשלחים לשותפינו בכל העולם. כמו כן יש לנו אלפי עובדים הזקוקים לגישה לנתוני המחקר דרך המייל ודרך הרשת. כך שאם רשת הנתונים לא עובדת, CERN לא עובדת. ג'וניפר סיפקה את הרשת שתומכת בתפעול ובניסויים, כמו גם במרכז הנתונים", אמר טוני קאס מנהל קבוצת תשתיות ה- IT ב- CERN.


"ג'וניפר גאה מאד לעבוד עם CERN ובהטמעת אוטומציה דינאמית, רשת תקשורת חזקה ותמיכה בארגון ולסייע לו בדרכו לפצח את התגלית המדעית הבאה ולהמשיך לעזור להבין את היקום המסתורי שלנו", אמר ג'יימס מורגן, סמנכ"ל מריכות לארגונים באזור ה- EMEA בג'וניפר נטוורקס.

אודות ג'וניפר נטוורקס
ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) קוראת תיגר על המורכבות המובנית הכלולה ברשתות מחשבים בעידן ריבוי העננים (multicloud). אנו עושים זאת עם מוצרים, פתרונות, ושירותים המשנים את האופן בו אנשים מתקשרים, עובדים ומנהלים את חייהם. אנו מפשטים את תהליך המעבר לסביבת ריבוי עננים מאובטחת ואוטומטית ומאפשרים רשתות מאובטחות מונעות בינה (AI) המאפשרות חיבוריות לעולם. מידע נוסף זמין באתר החברה www.juniper.net, או להתחבר עם ג'וניפר ב- Twitter, LinkedIn ו- Facebook.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il