TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אחרי שנבחרה לחברת ביטוחי הבריאות של השנה על פי דירוג נבחרי השנה של "עדיף" ועיתונאי הביטוח והפיננסים בישראל


מנכל איילון ביטוח, אריק יוגב. קרדיט: אייל גזיאל
איילון ממשיכה לזכות בקולקטיבים משמעותיים: חתמה על הסכם התקשרות למתן ביטוח בריאות קבוצתי לחברי התאחדות הקבלנים ובוני הארץ

לאחר תהליך ממושך שכלל מכרז מול חברות הביטוח ומכרז לבחירת סוכן, בחרה התאחדות הקבלנים ובוני הארץ בפוליסת ביטוח הבריאות הקבוצתית של איילון.


לפי ההסכם תעניק איילון שירותי ביטוח בריאות לכלל עובדי ענף הבנייה בישראל, עובדיהם ובני משפחותיהם, שמספרם מוערך בכ-197,000.


הצירוף לביטוח מתנהל באמצעות שתי סוכנויות גדולות בענף הבריאות וההסדרים: עזרא גבאי סוכנויות לביטוח וגיל ורדי סוכנויות לביטוח, והוא אינו מותנה בחתימה על הצהרת בריאות.


אריק יוגב, מנכ"ל איילון חברה לביטוח, הודה על הבחירה והאמון והביע תקווה לשיתוף פעולה פורה וארוך טווח. הוא ציין גם כי סוכני הביטוח שנבחרו להוביל את המהלך הינם שותפים של איילון גם בפרויקטים אחרים מצליחים, ועל כן ללא ספק גם שיתוף הפעולה הזה יביא לצירוף מבוטחים רבים.


ד"ר נאוה ניב-סרודיו, מנהלת אגף הבריאות באיילון, ציינה כי היקף הכיסויים של פוליסת הביטוח הקבוצתית שתספק איילון מורחב יותר מפוליסות ביטוח בריאות פרטיות הקיימות בשוק. "הפוליסה מורכבת מרובד בסיס המכסה כיסויים לקטסטרופות כגון ניתוחים ומחליפי ניתוח בחו"ל, תרופות שלא בסל הבריאות והשתלת איברים ועוד. ובנוסף ניתן לרכוש גם רובד הרחבה המכסה ניתוחים ומחליפי ניתוח בארץ עם אופציית בחירת כל מנתח – יתרון משמעותי שמעניקה איילון למבוטחיה, שירותים אמבולטוריים רחבים ורפואה משלימה." הוסיפה מנהלת אגף הבריאות באיילון.

הפוליסה הקבוצתית הינה יוזמה של ההתאחדות כמכלול מהרחבת השירותים לחברים ויצאה לפועל הודות לחברי הנהלת ההתאחדות, אשר התגייסו, צירפו את עובדיהם לפוליסה והיוו את הנרשמים הראשונים ובכך הבטיחו תנאים טובים לכלל החברים בהתאחדות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il