TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביוליין אר. אקס. מציגה נתונים פרה-קליניים מטיפול משולש של BL-8040, Anti-PD-1 וכימותרפיה


ביוליין
המעידים על הפחתה משמעותית בצמיחת גידולי סרטן הלבלב ושינויים מעודדים בסביבה התאית של הגידול

- התוצאות יוצגו בכנסSITC 2019 -

ביוליין אר. אקס. (נאסד"ק/ת"א:BLRX), חברה ביופרמצבטית בשלבי פיתוח קליניים שמתמקדת באונקולוגיה, דיווחה היום על תוצאות פרה-קליניות חיוביות שמעמיקות את הבנת מנגנון הפעולה של BL-8040 בשילוב anti-PD-1 וכימותרפיה. התוצאות, המתומצתות בפוסטר מדעי שכותרתו "שילוב של BL-8040,


anti-PD-1 וכימותרפיה מפחית בצורה משמעותית צמיחה של סרטן הלבלב ומשנה את המאזן בין תאי CD4+/FOXP3+ לבין תאי CD8+ בגידול", יוצג ב-8 בנובמבר, 2019, בכנס השנתי ה-34 של האגודה לאימונותרפיה של סרטן, במרילנד שבארה"ב.

פיליפ סרלין, מנכ"ל ביוליין אר. אקס., אמר, "התוצאות שהתקבלו במחקר הפרה-קליני בסרטן הלבלב תומכות בהיפותזה שלנו שטיפול משולש של BL-8040, anti-PD-1 וכימותרפיה מסייע להילחם בסרטן קשה לטיפול זה. תוצאות פרה-קליניות אלו מהטיפול המשולש תומכות במנגנון הפעולה של BL-8040 אשר הוצג בנתונים קליניים שהתקבלו בעבר מהטיפול המשולב של BL-8040 ו-pembrolizumab, מהם ניתן לראות כי קיימת הפחתה בתאים מעכבי מערכת החיסון, בלוויית הגברת הפעילות של תאי T מסוג CD8+. אנו מאמינים שהיכולת של BL-8040 לווסת את הסביבה התאית של הגידול הסרטני מאפשרת הפעלה טובה יותר של מערכת החיסון כאשר הוא בשילוב עם כימותרפיה ואימונותרפיה. אנחנו מאוד מקווים שפעילות אנטי-סרטנית זו תאומת גם בבני אדם, בעודנו מחכים בקוצר רוח לתוצאות זרוע הטיפול המשולשת בניסוי הקליני Phase 2 שלנו, COMBAT/KEYNOTE-202, שבוחנת את השילוב של BL-8040, KEYTRUDA® וכימותרפיה בחולי סרטן לבלב גרורתי, עליהן אנו צפויים לדווח עד סוף השנה".

אודות הניסוי הפרה-קליני
הניסוי הפרה-קליני בוחן את ההשפעה של BL-8040, anti-PD-1 וכימותרפיה (Irinotecan, Fluorouracil Leucovorin), הן בנפרד והן בשילובים שונים, על צמיחת הגידול והרכב תאי מערכת החיסון בסרטן לבלב בעכברים.

הממצאים העיקריים כוללים:
לטיפול המשולש של BL-8040, anti-PD-1 וכימותרפיה הייתה השפעה טובה יותר בצורה משמעותית על צמיחת הגידול בהשוואה לכימותרפיה לבד או לכימותרפיה עם אחת משתי התרופות האחרות.

הטיפול המשולש של BL-8040, anti-PD-1 וכימותרפיה השפיע בצורה הטובה ביותר על הרכב תאי מערכת החיסון בגידול ובסביבתו, גרם להפחתה של תאים מדכאי מערכת החיסון, ובה בעת הגביר את הפעילות של תאי T אנטי-סרטניים.

אודות BL-8040
BL-8040 הוא מקטע חלבוני (פפטיד) סינתטי קצר שמעכב בחוזקה ובספציפיות רבה את החלבון CXCR4. CXCR4 הוא קולטן ממשפחת הכימוקינים, המתבטא ברמה מוגברת במרבית הגידולים הסרטניים ההומניים. רמת הביטוי של CXCR4 בגידול, נמצאה בהתאמה לפרוגנוזה והוא ממלא תפקיד מרכזי בצמיחת הגידול, פלישה לרקמות בריאות ויצירת גרורות, גיוס כלי דם אל הגידול ופיתוח עמידות לטיפולים. בנוסף, CXCR4 מתווך קישור וביות תאי דם סרטניים שונים ותאי גזע המטופויטיים (שאחראים על ייצור תאי הדם השונים) למח העצם.

במספר מחקרים קליניים ופרה-קליניים, BL-8040 נמצא בעל תפקיד חיוני בניוד ותנועה של תאי מערכת החיסון, חדירה של תאי T אפקטורים לגידולים והפחתה במספר התאים הרגולטוריים שמדכאים את פעילות מערכת החיסון בסביבת הגידול. באופן זה, BL-8040 הראה יכולת להפוך גידולים "קרים", כמו סרטן הלבלב, לגידולים "חמים" (כלומר כאלו שמגיבים למעכבים של חלבוני בקרת מערכת החיסון). עיכוב הקשר הציר הביולוגי CXCR4-CXCL12 (SDF-1) על ידי BL-8040 גורם גם לניוד משמעותי של תאי גזע המטופויטיים לצורך השתלה באנשים עם סרטני דם שונים.

הזכויות עבור BL-8040 נרכשו על ידי ביוליין אר. אקס. מביוקיין תרפיוטיקס, והוא פותח בעבר תחת השם BKT-140.

אודות ביוליין אר. אקס.
ביוליין אר. אקס. הינה חברה ביופרמצבטית הנמצאת בשלבי פיתוח קליניים והמתמקדת במספר אינדיקציות אונקולוגיות. תכנית הדגל של החברה,BL-8040 , הינה פלטפורמה לטיפול בסרטן, אשר נבחנת כעת בניסוי קליני Phase 2a בסרטן הלבלב בטיפול משולב עם קיטרודה® וכימותרפיה וזאת במסגרת הסכם שיתוף פעולה עםMSD . כמו כן, BL-8040 נבחנת בניסוי קליני Phase 2b כטיפול קונסולידציה עבור חולי לוקמיה מיאלואידית חריפה (AML), ובניסוי קליני Phase 3 בניוד תאי גזע למחזור הדם לצורך השתלת תאי גזע בחולי מיאלומה נפוצה (השתלה אוטולוגית). בנוסף, לחברה הסכם שיתוף פעולה עם Genentech, מקבוצת Roche, לעריכת שני ניסויים קליניים Phase 1b/2 בהם נבדק השילוב של BL-8040 עם התרופה Tecentriq® (Atezolizumab) של Genentech במספר גידולים מוצקים.

ביוליין אר. אקס. מפתחת תכנית אונקולוגית נוספת, AGI-134, אימונותרפיה למגוון גידולים מוצקים, אשר נבחנת בניסוי קליני Phase 1/2a.

מידע נוסף ניתן לקבל באתר החברה, www.biolinerx.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il