TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קומפיוג'ן מודיעה על קבלת אישור FDA לתחילת ניסויים קליניים עבור COM902


קומפיוגן
ניסוי קליני שלב 1 בחולים עם סרטן מתקדם צפוי להתחיל בתחילת 2020
הפיתוח הקליני של COM902 יאפשר לבחון טיפול משולב עם COM701, נוגדן תרפויטי של החברה כנגד PVRIG

קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה מובילה בגילוי חישובי ופיתוח של תרופות ראשונות מסוגן לאימונותרפיה של סרטן, הודיעה היום שמנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) אישר את בקשת ה-IND לתחילת ניסויים קליניים עבור COM902, הנוגדן התרפויטי של החברה כנגד TIGIT, בחולי סרטן במצב מתקדם.

במסגרת אישור ה-IND, החברה מתכננת להתחיל ניסוי קליני שלב 1 בחולים עם גידולים סרטניים מתקדמים שאין להם מענה כיום במסגרת הטיפולים הקיימים. מטרת הניסוי, שצפוי להתחיל בתחילת 2020, הינה לבחון את הבטיחות, הסבילות, מדדים קלינים נוספים, כמו גם פעילות אנטי-סרטנית ראשונית של COM902. הניסוי מתוכנן להתנהל במספר מרכזים בארה"ב ותהליך בחירתם כבר החל.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאת ומנכ"לית קומפיוג'ן, אמרה, "אישור IND עבור COM902 הוא אבן דרך חשובה עבורנו. זוהי התכנית השלישית המבוססת על מטרות תרופתיות שגילינו שמגיעה לשלב הקליני. אנחנו סבורים שמעכבי TIGIT עשויים למלא תפקיד חשוב באימונותרפיה ואנו מאמינים, בהתבסס על הבנתנו את המסלול הביולוגי, ששילוב של מעכבי TIGIT עם מעכבי PVRIG, עם או בלי חוסמי PD-1, עשויה לשפר את התגובה הקלינית בחולים שאינם מגיבים או שפיתחו עמידות לטיפולי האימונותרפיה הקיימים כיום. אנו כיום החברה היחידה עם תרופות פונטציאליות לעיכוב הן של PVRIG והן של TIGIT, עובדה אשר מעניקה לנו יתרון בשוק האימונותרפיה הצפוף".

דר' כהן-דייג הוסיפה, "אנחנו גאים בהתקדמות המשמעותית שלנו בשנים האחרונות, לקראת היותנו חברה עם שלוש תכניות בשלב 1 של ניסויים קליניים בשנת 2020, שתיים מהן מפותחות על ידינו. כל שלוש התכניות הן כנגד מטרות תרופתיות שמקורן בפלטפורמה החישובית הייחודית שלנו, והן מדגישות את החוזקה והערך של היכולות החישוביות שלנו לגלות מסלולים ביולוגיים חדשים בעלי משמעות קלינית פוטנציאלית, ומטרות עבור תרופות חדשניות".

אודות COM902
COM902 הוא נוגדן אנושי כנגד TIGIT, ופותח לצורך טיפול משולב עם COM701. נתונים פרה-קליניים מצביעים על כך שעיכוב של TIGIT, או של TIGIT בשילוב מעכבים של חלבונים נוספים שמבקרים את מערכת החיסון, יכול לשפר את ההפעלה של תאי T ולהגביר את התגובה החיסונית האנטי-סרטנית. לעיכוב משולב של PVRIG ו-TIGIT, שתי הזרועות של הציר הביולוגי של החלבון DNAM-1, יש השפעה סינרגית על המרצת תאי T, עיכוב צמיחת הגידול הסרטני ופעילות אנטי-סרטנית במערכות מודל שונות, שניתן אף להגבירה על ידי הוספת חוסם PD-1. על סמך נתונים פרה-קליניים, שילובים אלו עשויים להיות בעלי חשיבות קלינית לשיפור התגובה החיסונית האנטי-סרטנית ולהגדלת אוכלוסיית החולים שמגיבים לעיכוב של חלבוני בקרת מערכת החיסון.

קומפיוג'ן גילתה את TIGIT ב-2009, באמצעות הפלטפורמה החישובית שבעזרתה גילתה את PVRIG. גילוי TIGIT פורסם על ידי קומפיוג'ן באוקטובר 2009 בכתב העת המדעי המוביל PNAS.

אודות קומפיוג'ן
קומפיוג'ן היא חברה לגילוי ולפיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן. החברה משתמשת בפלטפורמות החישוביות שלה, בעלות אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות. בצנרת התרופות של החברה, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני, ישנן תוכניות אימונו-אונקולוגיות המפותחות כנגד מטרות תרופתיות שהחברה גילתה בעזרת הכלים החישוביים שלה, כולל חלבוני בקרה של מערכת החיסון שמשפיעים על תאי T ותוכניות אימונו-אונקולוגיות מוקדמות יותר, בעיקר כנגד מטרות מילואידיות. המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על בנית שיתופי פעולה להמשך מחקר, פיתוח ומסחור של מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם בחולון ולה משרדים בקליפורניה, ארה"ב. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il