TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ריבוע הקסם של גרטנר: פורטינט דורגה ברביע המובילים בתחום פיירוול רשת


גון מדיסון פורטינט
פורטינט מדורגת ברביע המובילים בתחום פיירוול הרשת בריבוע הקסם של גרטנר זו הפעם ה-10 ברציפות

חברת המחקר גרטנר (Gartner) פרסמה את דוח ריבוע הקסם בנושא פיירוול רשת לשנת 2019, הממקם את פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, ברביע המובילים בתחום. מדובר בפעם ה-10 ברציפות שבה פורטינט דורגה כמובילה בזכות שלמות החזון והיכולת להוציא אותו לפועל.


פיירוול הרשת FortiGate מוודא כי כל המשתמשים מקבלים הגנת קצה-לקצה קבועה לאורך קצוות הרשת הקריטיים – החל מסניפים מבוזרים, קמפוסים, מרכזי נתונים היברידיים ועד לעננים מרובים – ומאפשר ללקוחות לבנות רשת המונעת על ידי אבטחה כדי לקבל מספר יתרונות, ביניהם:


SD-WAN מאובטח: פורטינט היא בין הספקיות הראשונות אשר מספקות SD-WAN משולב יחד עם אבטחה מתקדמת עבור ארגונים בעלי סניפים מבוזרים במטרה לשפר את חווית המשתמש ולהקטין את עלויות ה-WAN מבלי להתפשר על מצב האבטחה של הארגון.


אבטחת ענן: פיירוולי הרשת FortiGate מאבטחים סביבות multi-cloud באמצעות תמיכה מקיפה עבור 6 ספקיות ה-IaaS (תשתית-כשירות) הראשיות. דבר זה מאפשר ללקוחות למנף הגנת אבטחה מרובת-שכבות קבועה, אוטומציה ואינטגרציות עמוקות, ללא התחשבות בכמות העננים שהם מאמצים.


האצת אימוץ הענן: מרכז הנתונים ההיברידי ובעל הביצועים הגבוהים של פורטינט, יחד עם פתרונות ה-SD-WAN, מאיצים את אימוץ הענן על ידי אספקת חיבוריות מאובטחת במהירות גבוהה ובדיקת SSL מעמיקה לסביבות של multi-cloud. פורטינט היא הספקית היחידה אשר מספקת בדיקה של זרם מוצפן, הממנפת סטנדרטים של הצפנת TLS 1.3 אשר הוצגו לאחרונה. פיירוולי הרשת FortiGate מאפשרים לארגונים לספק חווית משתמש מצוינת בזמן שהם משיגים נראות מלאה באמצעות בדיקת כל תעבורת ה-HTTPS.


ניהול אחוד: ה-FortiManager של פורטינט מאפשר ניהול אחוד ומספק תצוגה מלאה ומאוחדת לאורך כל קצוות הרשת, מפשט את הפעולות ומספק אבטחה, נראות ואנליטיקה רחבות לאורך כל הרשת.


יחד, יכולות אלו מספקות הגנה וביצועים ללא תחרות למאות אלפי לקוחות פורטינט ברחבי העולם. פיירוולי הרשת FortiGate של פורטינט קיבלו הכרה מצד הלקוחות ב-Gartner Peer Insights, כאשר פורטינט קיבלה את רוב הביקורות בשוק פיירוולי הרשת של Gartner Peer Insights ועקפה את כל שאר הספקיות, נכון ל-18 בספטמבר, 2019, בהתבסס על 1,448 ביקורות. ההכרה מצד הלקוחות של פורטינט מדגישה פעם נוספת את המובילות של החברה בשוק פיירוול הרשת.


אלי פרנס, סגן נשיא לאזור ישראל, יוון, קפריסין ומזרח אירופה בפורטינט, ציין כי, "אנחנו בפורטינט מאמינים כי המיקום ברביע המובילים בתחום פיירוול הרשת נובע מהמחויבות שלנו לספק גישת רשת המונעת על ידי אבטחה, המשלבת אבטחה לכל היבט של הרשת וזאת כדי לסייע למאות אלפי לקוחותינו הגלובליים להגביר את היעילות לאורך כל התשתית שלהם".


ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "פורטינט ממשיכה להיות חברה מובילה בשוק פיירוול הרשת. פלטפורמת מארג האבטחה של פורטינט מסירה את המורכבות ומספקת הגנה אוטומטית ומקיפה לאורך כל שטח התקיפה הדיגיטלי. פיירוולי הרשת FortiGate היו בין הראשונים אשר סיפקו SD-WAN משולב, תמיכה מקיפה לסביבות ה-multi-cloud והאיצו את אימוץ הענן כדי לספק חווית משתמש טובה יותר. אנחנו מאמינים כי הכרה זו של גרטנר נותנת תוקף נוסף לעבודתנו – לאפשר ללקוחות ארגוניים לבנות רשת המונעת על ידי אבטחה ומספקת אבטחה עקבית לכל קצוות הרשת".

אודות פורטינט
פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה הגנה נבונה ורציפה על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת הכוח להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות של הרשת חסרת הגבולות – היום ובעתיד. רק ארכיטקטורת מארג האבטחה של פורטינט (Security Fabric) יכולה לספק אבטחה ללא פשרות אשר תענה על אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר בסביבות רשת, יישומים, ענן או מובייל. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-415,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com,



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il