TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דוכן התכשיטים סיגולד ייפתח בקניון עופר סירקין


דוכן סיגולד בקניון עופר סירקין, צילום יחצ
דוכן של רשת סיגולד תכשיטים ייפתח בעופר סירקין על שטח של כ-20 מ"ר, בהשקעה של כ-500 אלף ש"ח

קניון עופר סירקין, בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נמצא במגמת התחדשות וריענון של תמהיל החנויות ופותח דוכן חדש בשם סיגולד תכשיטים.


דוכן של רשת סיגולד תכשיטים ייפתח בעופר סירקין על שטח של כ-20 מ"ר, בהשקעה של כ-500 אלף ש"ח, בקומת קרקע. הרשת מתמחה במכירת תכשיטים מחומרים איכותיים כמו זהב, ציפוי זהב, כסף, ובמכירת שעונים מגוונים. כל המוצרים הנמכרים בדוכן מיוצרים או מיובאים על ידי המותג סיגולד. בנוסף בדוכן ניתן להזמין תכשיטי שם עם חריטות אישיות, לעשות ניקוב אוזניים ולהנות משירותי תיקון על ידי צורף ושען מומחים.


השירותים שהדוכן מספק נותנים מענה בגזרת המחיר שבימים אלו בעידן התחרות הגדולה הינו חשוב ביותר. הרשת קיימת משנת 2008 ומונה כיום 5 סניפים, כשהסניף בקניון עופר סירקין, יהיה ה-6 במספר.


לדברי אילנית גריוביץ'- ברגר, מנכ"לית קניון עופר סירקין: "מהלך של פתיחת חנויות חדשות נועד להרחיב ולהעשיר את תמהיל החנויות בקניון, תוך התאמה מדויקת לקהל היעד המגיע אלינו באופן קבוע. לדבריה: "תמהיל המותגים, הרשתות והחנויות החדשות מעניק שילוב של חווית קנייה ומה שהופך אותנו למוקד משיכה לכל תושבי פתח-תקווה והסביבה. סיגולד, דוכן התכשיטים החדש אצלנו בקניון הוא ללא ספק הרחבה משמעותית של קטגוריית התכשיטים בקניון ואני אמונה שהלקוחות יצביעו ברגליים".

קניון עופר סירקין, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד הקניונים המובילים בפ"ת. הקניון מתפרס על פני 3 קומות מסחר, אשר בהן כ-80 חנויות. בקניון רשתות ומותגים מובילים, ביניהם: Be, כפר השעשועים, שופרסל דיל, קסטרו, פוקס, פוקס הום, קרביץ, בודי שופ, לורד קיטש, מגנוליה, גראס, בודי שופ, כיתן, ללין, אירוקה, זיפ, גולברי, גלי, דונה ויקטוריה, דלתא, הודיס, טופ-טן, לידר, צומת ספרים, סקארה, גולברי, תמנון ועוד.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il