TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ריג'נט סבן סיז משיקה את "Serene Spa & Wellness" מתחם הספא החדש והיוקרתי ביותר בתעשיית הקרוזים, המעוצב בהשראת יעדים בעולם


ריג'נט סבן סיז
חוויה חדשה בתחום טיולי הבריאות - אורחי ריג'נט יעשירו את החופשה שלהם עם טיפולי ספא בלעדיים בהשראת יעדים שונים, שיעורי פיטנס מחודשים, מטבחים עם תפריט מאוזן וסיורי בריאות

סרין ספא & וולנס (Serene Spa & Wellness), עוצב במקור במיוחד לאוניית הספלנדור, אך ייושם בכלל ציי האוניות של ריג'נט, ויושק בהפלגת הבכורה של אונית הספלנדור


חברת השייט היוקרתית בעולם Regent Seven Seas Cruises®הכריזה על הספא החדש שלה, אשר עוצב בהשראת יעדים בעולם ויושק בחורף הקרוב בכל חמש אוניותיה. מתחם הספא "סרין ספא & וולנס" יציע טיפולים בלעדיים ומשקמים להרגעת הגוף והנפש כאחד, המשלבים טכניקות ורכיבים מיעדים שונים ברחבי העולם, ויצור מפלט רגוע של בריאות ויופי לאורחי האוניה.


שירותי הספא פורצי הדרך מכילים טיפולים בהשראת יותר מ-450 יעדים אליהם חברת הקרוז מפליגה, כולל טיפולי פנים של חברת "Elemis" היוקרתית והידועה, עיסויי גוף, מניקור ופדיקור, סלון יוקרה של חברת הטיפוח "Kérastase", שיעורי ספורט ואימונים אישיים, סדרת סיורי בריאות ותפריט מאוזן ובריא המוצע במסעדות באוניה.


ג'ייסון מונטגיו (Jason Montague), נשיא ומנכ"ל ריג'נט סבן סיז: "ריג'נט מקבלת השראה מהשלווה שניתן למצוא בכל אזור בעולם שלנו, אנחנו מביאים את המסורות היפות והטכניקות השונות מתרבויות העולם לחוויות הבלעדיות של סרין ספא & וולנס באמצעות טיפולי ספא, תפריטי מטבח מאוזן ועשיר בערכים תזונתיים וטיולי חוף שובים. במקור פיתחנו את חווית הספא החדשנית הזו עבור אוניית הספלנדור, כאשר חיפשנו אחר יוקרה מושלמת עבור הספינה החדשה והיוקרתית ביותר שלנו, ואז החלטנו להרחיב את סרין ספא & וולנס לכלל האוניות שלנו, ולאפשר לאורחינו לצאת למסע עולמי של רגיעה בכל ספינות הריג'נט. סרין ספא & וולנס יציב רף חדש בתור ספא יוקרה בים."


לחוות את מיטב טיפולי הגוף והיופי בהשראות יעדים
סרין ספא & וולנס משלב רכיבים טבעיים מרחבי העולם ומקדם אורח חיים בריא ומאוזן לגוף, לנפש ולרוח. בנוסף לשירותי הספא המסורתיים, ניתן לקבל טיפולים וטכניקות בהשראת יעדים בעולם, המוצעים באופן בלעדי בסרין ספא & וולנס, בהפלגות ריג'נט בלבד, לדוגמא:


מסאז' הריג'נט (בהשראת: היפופיאה מחוף הים התיכון) - טיפול זה הינו טיפול גוף מלא, המותאם אישית וכולל שילוב של רוזמרין, קריתמון ימי והיפופיאה מהים התיכון, אשר עובדים על אזורי מתח ומסייעים בהקלת והרגעת השרירים תוך כדי ניקוי רעלים.


מסאז' מסביב לעולם (בהשראת: בזלת מסין, קוקוס מהקאריביים, במבוק מאסיה) - טיפול זה, הממזג בין טכניקות מרחבי העולם, הוא אחד הטיפולים האופטימאליים ביותר: ניחוחות של הל הודי, כוסברה מצרית ואקליפטוס מרגיעים את התודעה; תנועות העיסוי השבדי פועלות בחופשיות בגוף; סלעים געשיים משחררים מתח שרירים; גבעולי במבוק גולשים על שרירים כדי לשחרר אותם; קוקוס מחומם נמרח בעדינות על הפנים, הצוואר והכתפיים; ושמן ארגן ממרוקו מנעים את הקרקפת.


טיפול "צחצוח גוף" (body polish) מלבנדר ים וקריתמון ימי (בהשראת: קריתמון ימי מצפון אירופה) – טיפול זה מוסיף לחות לעור עם פילינג מזין. תמציות עשירות בחומרים מלבנדר ים ומקריתמון ימי יהפכו תאי עור יבשים לחלקים, בעוד חלב לחות של אגוז מקדמיה ומלח ים מעניקים לחות לעור. ניתן לבצע את הטיפול כעיסוי חצי גוף או כעיסוי גוף מלא.


מסאז' ומסיכת חום ממעמקי הים (בהשראת: אצה חומה מהים הבלטי) - טיפול זה מחייה מחדש את הגוף ונועד להקל על מתח עמוק ולשחרר את השרירים. הטיפול עשיר במינרלים, כאשר מסכה ארומטית חמה מורכבת מאצות חזקות מהים הבלטי נמרחת על הגב כדי לשחרר מתח ולהקל על כאבים, בעוד עיסוי בגב או עיסוי גוף מלא מרגיע את הגוף.


טיפול פנים בניחוח ורדים (בהשראת: ורדים אנגלים אורגנים שנבחרו בקפידה מבריטניה) - תערובת טבעית של ורדים עדינים מעניקים לחות מוחלטת לעור הפנים. תמציות ורדים יקרות מפנקות ומפוארות מחזקות ומגנות על העור, והעור נותר רגוע ומתמלא ברכות עלי כותרת.


מסיכת השיער 24K של חברת הטיפוח היוקרתית Kérastase (בהשראת: ורדים ממרוקו) - מסיכת השיער המפנקת של Kérastase, מזינה, מגנה ומשחזרת מיד את השיער. טיפול זה מעניק עיסוי עמוק בקרקפת עם שמני קמליה ומרולה ותמציות תה לבן, ומלווה בניחוח ורדים מרגיע. חוויה זו מספקת שינוי נשגב, ומעניקה לשיער מרקם משי.


מניקור ופדיקור (בהשראת: פלומריה מדרום הפסיפיק) – בטיפול זה הידיים והרגליים נספגות בחלבון חלב והציפורניים בשמן עשיר. שמן פלומריה מחומם מעסה ומחדש את הלחות. טיפול זה כולל שיוף ומריחת לק.

מתמקדים ברפואה הוליסטית, גם בסיפון ובחוף
סרין ספא & וולנס מציעים שירותים נוספים מעבר לספא באוניות:
מאמני כושר מומחים ב- Fitness by Serene Spa & Wellness מעבירים אימונים פופולריים, כמו פילאטיס, יוגה ומדיטציה, והם זמינים למתן טיפים ולהדגים את השימוש בציוד כושר. הציוד כולל אופני ספינינג, משקולות, הליכונים, מכשירי כוח, מזרוני אימון וספסלי מדרגות. בנוסף, ניתן לתאם אימון אישי עם מדריך כושר.


התענגו על מיטב המטבח העולמי עם מנות מובחרות ובריאות שנבחרו ע"י סרין ספא & וולנס במסעדות רבות על הסיפון. מאכלים אלו מוגשים בהשראה גלובלית מלאים בערכים תזונתיים ומותאמים לאורח חיים בריא.
סיורי סרין ספא & וולנס מציעים טיולי חוף שנועדו לשפר את הבריאות באמצעות חוויות מדהימות - החל ממעיינות תרמיים ברומא, לשיעור טאי ג'י בחוף יפהפה ושלו בפלמה דה מיורקה ושיעור יוגה המשקיף על עיירת החוף טאורמינה.


בואו לחוות את כוח הריפוי, ניקוי הרעלים ושחרור מתחים בהשראת אירופה - בלעדי לאוניות הספלנדר והאקספלורר, ניתן להרגע לפני או אחרי טיפולי ספא במגוון החדרים המיוחדים בספא – החל מחדר האדים הארומתרפי והרב-סנסורי, לחדר הקירור, סאונה אינפרא אדום ומקלחות חווייתיות.

תאריכי השקות סרין ספא & וולנס באוניות ריג'נט השונות:
Seven Seas Explorer - 7 בדצמבר 2019.
Seven Seas Marinere - 6 בינואר 2020.
Seven Seas Voyager - 7 בינואר 2020.
Seven Seas Navigator - 23 בינואר 2020.
Seven Seas Splendor - 6 בפברואר 2020.

ניתן למצוא את תפריט הטיפולים המלא באתר: https://www.rssc.com/experience/onboard-activities/spa-fitness.


אודות ריג'נט סבן סיז
ארבעת האוניות בצי האוניות המודרני של חברת ריג'נט סבן סיז – סבן סיז אקספלורר, סבן סיז מרינר, סבן סיז נביגטור וסבן סיז וויאג'ר – מפליגות ל-450 יעדים אייקוניים ברחבי העולם ויחד מייצגות השקעה של יותר מ-150 מיליון דולר בשדרוג מדהים לאורך שלושת השנים האחרונות. בשנת 2020, תוסיף ריג'נט לצי את האונייה החמישית, סבן סיז ספלנדור ובשנת 2023, האונייה היקרתית השישית צפויה להצטרף לצי החברה. כל סוג של יוקרה כלול באוניות חברת ריג'נט סבן סיז., החל מהלינה בסוויטות וכמות סיורי החוף הגדולה ביותר ללא הגבלה, גישה לאינטרנט ללא הגבלה, שירות אישי, מאכלים ויינות משובחים, משקאות חריפים, ולינה במלון לילה בטרם השייט עבור אורחים בסוויטות בקטגוריית הקונסיירז' ומעלה. בשנת



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il