TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאפיינס נכנסת לראשונה לשוק האיברי


רוני על-דור מנכל סאפיינס צילום יוסי אלוני
רוכשת את חברת Calculo הספרדית
מהלך זה הינו הצעד הראשון בחדירה של סאפיינס למדינות ספרד ופורטוגל, בהן רואה החברה הזדמנות צמיחה לטווח הארוך עם מערכות הליבה של P&C ו-L&P

חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), מודיעה היום כי חתמה על הסכם סופי לרכישת Calculo, ספק ספרדי מוביל המציע פתרונות לחברות ביטוח בשוק הספרדי, וכן שירותי ייעוץ ומיקור חוץ.

חברת Calculo הוקמה בשנת 1966 והיא מונה למעלה מ-150 מומחי ביטוח ו-25 לקוחות מקרב חברות הביטוח בספרד. צוות המומחים של החברה הינו אחד הצוותים הגדולים ביותר בתחום מערכות הביטוח באירופה, ולו בסיס לקוחות מרשים, שיסייע לסאפיינס להמשיך ולהרחיב את פריסתה הגלובלית ע"י חדירה לשוק האיברי הגדול.

סאפיינס תמשיך להשקיע ולתמוך במוצרי Calculo, כולל מערכת הליבה e-Tica ופתרונות אחרים ללקוחות קיימים וחדשים, תוך שהיא מציעה את המוצרים המובילים של סאפיינס על בסיס פלח שוק (ביטוח אלמנטארי וביטוח חיים ופנסיה) ורבדים שונים. הפתרונות של סאפיינס יסופקו גם ללקוחות ספרדים גלובלים.

חואן מזיני, אנליסט בכיר לשירותים פיננסיים בחברת הייעוץ והמחקר Celent, ציין: "ב-Celent אנו רואים שלושה כוחות חופפים בעלי השלכות רחבות על מרחב מערכות הביטוח הליבה בספרד: הרלוונטיות של החדשנות והטרנספורמציה הדיגיטלית עבור מבטחים, יחד עם שנים רבות של הוצאות IT המיועדות לתחזוקת מערכות, והמספר ההולך וגדל של הצעות מספקים מבוססים וחדשים לשוק זה. הצורך, האמצעים וההזדמנות התכנסו יחד - זה עיתוי מצוין להיכנס לשוק זה, היות ואנו צופים כי מבטחים ישקיעו במערכות חדשות בשנים הקרובות. אין זה מפתיע, ואף מתבקש, שסאפיינס עשתה את הצעד הזה בדרך להפוך לשחקן מוביל בשוק הספרדי".

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס, הוסיף כי "רכישה זו הייתה החלטה פשוטה יחסית עבורנו, היות שהיא צפויה להאיץ משמעותית את טביעת הרגל הגלובלית שלנו, תוך שהיא מסייעת לנו לחדור לשוק האיברי הגדול. מהלך זה עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית הצמיחה והפיתוח שלנו - הוא מאפשר לנו להתרחב גיאוגרפית, להרחיב את בסיס הלקוחות שלנו, ומוסיף צוות מומחים מוכשר, כמו גם יכולות ושירותים משלימים לפורטפוליו המוצרים שלנו".

"אנו רואים ברכישה זו כזרז להזדמנויות צמיחה לטווח הארוך שיישמרו ע"י מכירת מערכות הליבה והדיגיטל של סאפיינס לשוק, עם אחוז גבוה של מערכות שפותחו ע"י הארגון. בנוסף, סאפיינס תשפר עוד יותר את המוצרים והשירותים הקיימים שלה ע"י שילוב צוות המומחים של Calculo לצד יכולות ייעוץ ותמיכה נוספות. סאפיינס תקבל בברכה את צוות Calculo, ומאמינה שתוכל לייצר ערך רב יותר ללקוחות ולבעלי המניות שלה", סיכם על-דור.

"רכישה זו תאפשר לצוות Calculo וללקוחותיה גישה לטכנולוגיה חדשנית, נטוורקינג גלובלי ומשאבים נרחבים", הדגיש דיוגו מוריס סאנייר, מנכ"ל Calculo. "סאפיינס תיהנה מהמומחים המנוסים של Calculo, הידע בשוק המקומי והיחסים הקרובים שבנינו ושמרנו בספרד. אנו מצפים לעבור לארגון בצורה חלקה ככל האפשר וליצור עתיד מוצלח יחד עם סאפיינס".

המטרה העיקרית של הרכישה היא להתרחב לשוק הספרדי בטווח הארוך. Calculo צופה שהכנסות לשנת 2019 יסתכמו בכ-10 מיליון דולר עם רווחיות break-even. עסקה זו צפויה לתרום לרווחי החברה החל מסוף שנת 2020. סאפיינס תשלם במזומן לפי שווי של פחות מ- one-times revenue.

אודות Calculo
החברה הוקמה בשנת 1966, כאשר המטה שלה ממוקם במדריד, עם שלוחות נוספות בברצלונה. החברה מציעה פתרונות IT מיוחדים לחברות ביטוח בשוק הספרדי, וכן מוצרי ניהול טכנולוגיות ושירותי ייעוץ ספציפיים למגזר. לחברה יש 25 לקוחות ביטוח וצוות מומחים המונה למעלה מ-150 עובדים. לפרטים נוספים: www.calculo-sa.es.

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ניסיון רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-2,500 עובדים ומשרתת יותר מ-450 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il