TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקר מטריקס DevOps


אורן קרוג, מנהל הפעילות במטריקס DevOps
אלו הם המתודולוגיות וכלי הפיתוח המועדפים

סקר מטריקס DevOps בדק ומצא: בכל הנוגע לניהול צוותים ותהליכים, חברות הייטק בישראל זריזות לאמץ פתרונות אג'יליים בשיטות העבודה שלהן ולא מפחדות לנסות דברים חדשים

סקר שערכה מטריקס DevOps בקרב מאות אנשי הייטק וסטארט-אפ בנושאי מתודולוגיה, ניהול פרויקטים, סביבת עבודה וכלי בדיקה מועדפים מצא כי ישנה מגמה ברורה שלאימוץ מהיר ואמיץ של כלים חדשניים בתחום Agileוה- ALM. כלים אלו חוסכים זמן וכסף ומאפשרים גמישות רבה יותר בכל הנוגע לניהול צוותים ותהליכים.


על פי תוצאות הסקר, יותר מ- 50 אחוזים מהנשאלים עובדים במתודולוגיית Scrum. מתודולוגיה זריזה ואג'ילית לניהול פרויקטים ולפיתוח תוכנה המתמקדת בשיפור יכולתו של הצוות לספק תוצרים במהירות ולהגיב לדרישות תוך כדי התהליך. המעבר למתודולוגיה אג'ילית ניכר גם בתחום כלי הבדיקות: כמעט 40 אחוזים מהנשאלים ענו שהם משתמשים בכלי Jira Addon.


אורן קרוג, מנהל הפעילות במטריקס DevOps מסביר: "במשך שנים הייתה הגמוניה של כלים רובסטיים (כמו quality center ו- MTM), אך בשנתיים שלוש האחרונות רואים יותר ויותר אימוץ מהיר של כלים אג'ילים כדוגמת כלים לניהול בדיקות מהמרקטפלייס של אטלסיאן. בעבר, חברות ישראליות היססו לעבוד עם כלים חדשניים של חברות קטנות והעדיפו להסתמך על פתרונות מסורתיים ומוכרים של תאגידי ענק. לאחרונה, השוק הישראלי למד לקחת יותר סיכונים שמשתלמים גם מבחינת חדשנות וזירוז תהליכים וגם מבחינה כספית, שהרי הכלים האג'ילים זולים יותר משמעותית ונוחים יותר לעבודה".


עוד נתון מעניין ניתן למצוא בתוצאות לשאלת סביבת העבודה. כ- 30 אחוזים מהנשאלים שעובדים עם JIRA השיבו שהם עובדים בסביבת ענן ונתון זה צומח במהרה (עבודה בסביבת שרתים מקומיים עדיין מובילה עם 56.6%). "מה שמעניין פה זה שיותר ויותר חברות מתחילות את פעילותן בסביבת ענן מלכתחילה, שהיא סביבת עבודה גמישה יותר ומשתלמת יותר, מה שנקרא pay as you go ו- pay as you grow". אומר אורן קרוג ומוסיף "על פי דוח שקיפות עדכני (Q3/2019) של חברת אטלסיאן בשנת- 2019, מעל 90 אחוזים מלקוחותיה החדשים של החברה רוכשים את מוצריה בענן והמגמה הזאת רק תלך ותגדל, לא רק בקרב חברות סטארט אפ אלא גם בחברות גדולות וותיקות יותר".


כשנשאלו המשיבים איך מנהלים בחברה שלהם את הפרויקט והפרוגרמה, התשובות כבר לא היו חד משמעיות. ארבעת הכלים הבולטים על פי תוצאות הסקר: כ- 24 אחוזים עובדים עם MS-Project מבית מיקרוסופט, כ- 21 אחוזים עם Portfolio for Jira ועוד כ- 30 אחוזים עובדים עם Add ons מאטלסיאן מרקטפלייס כמו Big Picture ו- Structure. אורן קרוג מאשר את הנתונים ומוסיף שבתחום ניהול הפרויקט השוק חצוי, אין מנצח ברור ואין כלי דומיננטי. לטענתו, מדובר בשוק חם עם מספר כלים טובים, ואף חברה כרגע לא מצליחה להשיג יתרון בולט ולהשתלט על השוק: "הפתרון של מיקרוסופט (MS Project) הוא לכאורה הפתרון המסורתי והמוכר, אך קמים לו מתחרים רציניים בשוק בתחום ה-Agile כמו ה- Agile Craft ויש סיכוי טוב שבשנה הבאה כבר נראה עלייה משמעותית באימוץ פתרונות מהסוג הזה. זה יכול לשנות לגמרי את חוקי המשחק".


הסקר נערך בקרב 400 עובדים ועובדות בחברות הייטק וסטארט-אפ שהשתתפו בכנס Atlassian @ the Movies של ,Matrix DevOps בשנת 2019.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il