TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איילון פותחת את השנה החדשה בחשיפת מוצרים ופיתוחים דיגיטליים להגברת הערך המוסף שמעניקים סוכני איילון ללקוחותיהם


מנכל איילון ביטוח, אריק יוגב. קרדיט: אייל גזיאל
אריק יוגב, מנכ"ל איילון: "אם אתם כאן – סימן שבחרתם נכון. איילון היא חברה של סוכנים ועל כן גם הכלים הדיגיטליים שאנחנו מפתחים, נועדו בראש ובראשונה - עבורכם"

איילון ערכה ביום חמישי כנס ארצי לחשיפת מוצרים ופיתוחים דיגיטליים להגברת הערך המוסף שמעניקים סוכני איילון ללקוחותיהם. בהשראת מערכת הבחירות הסוערת שזה עתה הסתיימה, אמר מנכ"ל איילון, אריק יוגב, למאות הסוכנים שהגיעו לכנס "ביטוח כללי בעולם דיגיטלי", כי הגם שאנחנו עדיין לא יודעים איזו קואליציה תקום, הרי שמי שהגיע לכנס איילון לא צריך להיות מוטרד.


 "אם אתם כאן – סימן שבחרתם נכון. איילון היא חברה של סוכנים. ועל כן גם הכלים הדיגיטליים שאנחנו מפתחים, נועדו בראש ובראשונה - עבורכם" אמר יוגב וסקר במהלך דבריו את המגמות בענף הביטוח בארץ ובעולם, פירט את האסטרטגיה של איילון להמשך צמיחה ורווחיות והדגיש כי באיילון המהפכה הדיגיטלית אינה "מעקף סוכנים" אלא כלי להעצמת סוכני הקבוצה והעלאת קרנם של הסוכנים בעיני לקוחותיהם.

"עבורנו סוכן הביטוח הוא נכס אסטרטגי שיש לטפחו כל העת ועל כן אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח מוצרים ושירותים חדשים ובשדרוג מוצרים קיימים כדי לתת לכם כלים נוספים להעמיק את צמיחתכם בענף, להצליח ולהעניק שירות מצוין למבוטחי איילון" ציין מנכ"ל איילון והדגיש כי "מתחילת השנה מציגה איילון נתוני שיא ומגמת צמיחה מואצת בכל תחומי הפעילות – הן בתוצאות העסקיות, הן ברמות שביעות הרצון של סוכנים ולקוחות כאחד. נמשיך להשקיע בחדשנות, נמשיך לשדרג את השירות ללקוחות ונתמיד להשקיע בקידום סוכני הקבוצה".

יעל יריב, מנהלת אגף ביטוח כללי-פרט באיילון, הציגה בפני ציבור סוכני הביטוח את הכלים והפיתוחים הייחודיים והבלעדיים של החברה שנועדו להעצים את הערך המוסף של סוכני איילון בעיני לקוחותיהם; ביטוח הדירה בהתאמה אישית LIVING, הראשון שהושק בענף ומאפשר לסוכני איילון "לתפור" לכל לקוח את חבילת הכיסויים המתאימה לו; יריב הציגה את השלב הבא במוצר זה וחשפה את הכלי הדיגיטלי החדש לסוכני איילון, המאפשר להם למכור ללקוחותיהם ביטוח דירה דיגיטלי בהתאמה אישית, עם ממשק ייחודי הנושא את הלוגו שלהם.


יריב דיווחה כי רבים מלקוחות איילון מביעים שביעות רצון גבוהה מהאפשרויות להגיש תביעת רכב באמצעות צ'ט בוט דיגיטלי ("אלון מאיילון") וחשפה כי בקרוב מאוד תחל איילון גם בשיווק כיסוי ביטוחי לנהגים זהירים DRIVING שעבר שדרוג משמעותי ומעתה מוצע גם הוא בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

גדעון רוזליו, ראש אגף הביטוח הכללי-עסקי, סקר את הפעילות המואצת של איילון בתחום העסקים שבאה לידי ביטוי גם בזכייתה החוזרת של החברה במכרז תאונות אישיות לילדים של החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי ובעסקאות משמעותיות נוספות.


בנוסף הציג רוזליו מוצרים מרכזיים חדשים - ביטוח מקיף חדשני לוועדי בתים ומחולל הצעות עסקים חדש לסוכני איילון, כלי יעיל ומהיר להפקת פוליסות 24/7 לסוכני איילון וכן הדגיש את חשיבות פוליסת ביטוח הסייבר לעסקים.

במהלך הכנס נשא דברים גם ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני הביטוח. אריק יוגב הזמין לבמה גם את המנכ"ל היוצא של הלשכה, רענן שמחי, והודה לו לב על תרומתו לענף הביטוח בישראל ועל ידידות אמת.

500 המשתתפים בכינוס האזינו בסקרנות רבה גם לניתוח הפוליטי של העיתונאי רביב דרוקר, שחשף טפח על מאחורי הקלעים של התקשורת והפוליטיקה הישראלית בעידן בחירות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il