TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביקונקט משיקה בישראל ליין אוזניות חדשות של SteelSeries


אוזניות חדשות של SteelSeries
Arctis 1 Wireless אוזניות גיימרים אלחוטיות המתאימות ל- PS4, XBOX, Nintendo Switch, PC

Arctis1 אוזניות גיימינג איכותיות לכל הפלטפורמות Arctis 9X אוזניות גיימינג אלחוטיות ל-XBox

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים משיקה בישראל ליין אוזניות חדשות חברת SteelSeries הדנית.

בבכורה עולמית: ה-Arctis 1 Wireless הן אוזניות גיימרים אלחוטיות, 4 ב-1. הן מתאימות לכל הפלטפורמות המובילות כיום בשוק: PS4, XBOX, Nintendo Switch, PC.
עם האוזניות האלחוטיות ניתן לשחק בבית או מכל מקום אחר בעזרת חיבור 2.4GHz אלחוטי המאפשר איכות שמע מעולה לצ'אט ב-PS4 ו-PC.


דונגל USB-C קומפקטי משמש לחיבור אלחוטי איכותי עם ה- Nintendo Switch או מכשיר האנדרואיד.
ה-Arctis 1 Wireless מספקות סאונד איכותי באותה רמה של אוזניות ה- Arctis 7 עטורות הפרסים, שנותן יתרון על היריבים במשחק, בזכות היכולת להבחין בפרטים הקטנים ביותר ולשמוע הכל בזמן אמת.


המיקרופון מסנן הרעשים של ClearCast המוסמך על ידי Discord, יאפשר לכם לשוחח עם השחקנים האחרים באיכות גבוהה מאוד.

קשת הראש מעוצבת מחומר קל מאוד ועמיד, ומאפשרת התאמה קלה ונוחה לפי גודל הראש. הסוללה העוצמתית של ה- Arctis 1 Wireless מספיקה לשימוש רציף של עד 20 שעות ומקשי השליטה על השמע ועל המיקרופון ממוקמים בנוחות רבה על גבי האוזניות ומאפשרים גישה נוחה.

האוזניות מגיעות גם עם כבל אודיו 3.5 שמתאים לחיבור ל- Xbox ולמכשירים ניידים.
באמצעות תוכנת SteelSeries Engine ניתן לבצע התאמה אישית של האקולייזר, מיקרופון ועוד.
מחיר: 599 ₪.

ה-Arctis 1 הן אוזניות גיימרים חוטיות, מעוצבות וחכמות, עם צליל מעולה. מתאימות לכל פלטפורמות המשחקים המובילות, ומתחברות גם לטלפון הנייד כאשר נמצאים בחוץ. הן קלות ועמידות, כך שנוח מאוד לקחת אותן לכל מקום.

ה-Arctis 1 מספקות סאונד איכותי באותה רמה של אוזניות ה- Arctis 7 עטורות הפרסים, שנותן יתרון על היריבים במשחק, בזכות היכולת להבחין בפרטים הקטנים ביותר ולשמוע הכל בזמן אמת.

המיקרופון מסנן הרעשים של ClearCast המוסמך על ידי Discord, מאפשר לשוחח עם השחקנים האחרים באיכות גבוהה מאוד. מקשי השליטה על השמע ועל המיקרופון ממוקמים בנוחות רבה על גבי האוזניות ומאפשרים גישה נוחה.

קשת הראש מעוצבת מחומר קל מאוד ועמיד, ומאפשרת התאמה קלה ונוחה לפי גודל הראש. האוזניות מגיעות בגרסה רגילה או בגרסה מותאמת ל-PS4 או ל- Xbox. מדובר באופציה לגיימרים מתחילים שמחפשים תמורה מעולה.
מחיר: 269 שקלים.

ה- Arctis 9x הן אוזניות גיימרים מעוצבות וחכמות, עם צליל מעולה, נוחות מאוד ומגיעות עם חיבור אלחוטי מובנה Xbox Wireless, כלומר בלי חוטים וללא צורך בדונגל- מתחברות ממש כמו שלט אלחוטי.

תכונת Bluetooth סימולטני מאפשרת להתחבר לשני מקורות שמע בו זמנית, אחד מה- Xbox והשני מהתקן אחר, וגם להשתמש באוזניות מחוץ לבית.


ה- Arctis 9x מגיעות עם המיקרופון של ClearCast המוסמך על ידי Discord, הידוע כמיקרופון הטוב ביותר בתעשיית הגיימינג, ומספק סאונד באיכות אולפן וסינון רעשי רקע, עם רמקולים איכותיים המסוגלים להדגיש את הקולות במשחק ולתת לכם יתרון בדרך לניצחון.


האוזניות מצוידות בסוללה עוצמתית המספקת עד 20 שעות רציפות של שימוש ללא טעינה. כריות האוזניים מרופדות בבד ייחודי ונושם מסוג AirWeave. קשת הראש מעוצבת מפלדה עמידה ביותר, ועם ריפוד נוח ואלסטי בהשראת משקפי סקי. האוזניות תואמות באופן מלא לתכונת השמע המרחבי- Windows Sonic spatial audio המובנה במחשבי Windows 10 ו- Xbox One.
מחיר: 990 שקלים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il