TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

LG חושפת לראשונה תמיכה ב- NVIDIA G-SYNC בדגמי טלוויזיות OLED לחוויית גיימינג במסכים גדולים


2019 OLED TV with NVIDIA G-SYNC
השילוב של איכויות מסכי OLED, ממשק HDMI 2.1 ויכולות מתקדמות מאפשרים ממד חדש של חוויית גיימינג

חברת LG מאחדת כוחות עם NVIDIA על מנת לממש את חלומותיהם של הגיימרים, עם תוספת תאימות לממשק NVIDIA G-SYNC לקו טלוויזיות ה- OLED שלה. (דגמי 65/55E9, 77/65/55C9). מסכי ה- OLED החדשים של LG מציעים מהירות גבוהות וצבעים שובי עין. הביצועים ואיכות התמונה אושרו עתה במבחני התאימות לתקן NVIDIA G-SYNC, על מנת להבטיח חוויית גיימינג חלקה ואיכותית.


עם תמונה איכותית, input lag נמוך במיוחד, וזמני תגובה אולטרא-מהירים, טלוויזיות ה- OLED של LG כבר צברו מוניטין בכל הנוגע לאספקת ביצועים אופטימאליים לעולם הגיימינג. תוספת התאימות לתקן NVIDIA G-SYNC מעלה שוב את רף הביצועים, ומבטיחה אפשרות להריץ משחקי PC על גבי מסכים גדולים, בדגמי ה- 4K OLED של LG, הזמינים בגדלים של 55 עד 77 אינץ'.


טכנולוגיית ה- 4K OLED של LG, העושה שימוש בפיקסלים המוארים כל אחד בנפרד ובאופן עצמאי, מביאה את המשתמשים עמוק יותר אל תוך המשחקים החביבים עליהם, ומשתמשת בדיוק המתאפשר בזכות שליטה עצמאית בכל פיקסל על מנת להפיק תמונות ריאליסטיות מאי-פעם. לצד ניגודיות אינסופית והפקה מדויקת של צבעים, מציעות הטלוויזיות גם זמן תגובה אולטרא-מהיר וקצב ריענון מסך של עד 120Hz.


Input lag העשוי ליצור את ההבדל בין ניצחון במשחק ובין תבוסה – כמעט ולא ניתן לזיהוי, ונמצא בטווח של 6MS בתכני 1440p ב- 120 Hz, או 13MS בתכני 4K ב- 60 Hz. ההשהיה המינימאלית של טלוויזיות ה- OLED של LG, העומדת על פחות מתמונה בודדת (frame), וללא אבדן איכות של התמונה, הופכת את מסכי ה- OLED למסכים הטובים ביותר לעולם הגיימינג.


מעבר לכל אלה, דגמי טלוויזיות ה- OLED מליין 2019 של LG תומכים במגוון רחב של פורמטי HDR, תוך שיפור נוסף של חוויית גיימינג. משתמשים יכולים לשחק במשחקים תומכים ב- HDR10 דינאמי או Dolby Vision, בקצב של עד 120 תמונות לשנייה לתכני Full HD – תוך שהם עושים שימוש מלא במלוא היכולות של מפרטי HDMI 2.1, דוגמת מצב השהיה נמוכה אוטומטי (ALLM), ערוץ אודיו חוזר מועשר (eARC), וקצב ריענון תמונה משתנה (VRR).


על מנת להעצים את חוויית הגיימינג כמו גם את איכות הצפייה בתכנים מהירים במיוחד, תומכות טלוויזיות ה- OLED של LG במגוון פורמטי קול שנולדו בעולם הקולנוע, ובכלל זה Dolby Atmos כמו גם הטכנולוגיה פורצת הדרך של Dolby TrueHD למניעת אבדן צליל. כאשר אופציות הפרמיום בתחומי האודיו והווידיאו מכוסות, יכולים משתמשים לשמוע ולראות תכנים באופן המדויק שאליו התכוונו יוצריהם. המודלים החדשים של הטלוויזיות משלבים גם כלי קול מבוססי בינה מלאכותית ולמידה עמוקה אותם פיתחה LG, היוצרים סביבת 5.1 ערוצי קול וירטואלית.


לדברי Sam Kim, סגן נשיא בכיר בחטיבת תכנון מוצרי טלוויזיה בחברת מערכות הבידור הביתי של LG, "אין זה סוד כי טלוויזיות ה- OLED של LG זוכות לביקוש בעולם הגיימרים, ואנו מחויבים לאופטימיזציה של חוויית הגיימינג במסכי OLED לטובת המשתמשים האלה. עם אימוץ תקן NVIDIA G-SYNC, אנו מוכיחים כי טלוויזיות OLED נהנות מתמיכה וגיבוי של מותג הגיימינג המוביל בעולם – הכל על מנת להבטיח את התמונה הטובה ביותר".


לדברי מאט וובלינג, מנהל השיווק של GeForce ב- NVIDIA, "אנו נלהבים לנוכח הצגת תמיכה בתאימות G-SYNC בטלוויזיות ה- OLED של LG, ותמיכה ב- HDMI בקצב ריענון מסך משתנה לסדרת המעבדים הגראפיים GeForce RTX 20-Series. גיימרים עתידים להיסחף לנוכח מהירות התגובה והתמונות החיות על גבי מסכי הטלוויזיות שלהם, בעת המשחק במשחקי PC עדכניים המשלבים מעקב בזמן אמת אחר המחוות אותן מבצע השחקן, בעזרת GeForce".


תמיכה בתאימות ל- NVIDIA G-SYNC על גבי מסכי ה- OLED החדשים של LG תהיה זמינה גם בדגמים המשווקים בישראל באמצעות שדרוג קושחה (firmware) שיתבצע לקראת סוף נובמבר



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il