TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בשבוע הבא: פלוריסטם תארח שיח מומחים על התוכניות בתחום ההמטולוגיה והטיפול בקרינה


יקי ינאי, מנכל פלוריסטם. קרדיט צלם: דיויד גראב
השיחה עם המומחים (Key Opinion Leaders ) והנהלת החברה, תתקיים כשיחת ועידה טלפונית חיה ביום ב', ה-16 בספטמבר בשעה 17:00 (שעון ישראל)

תוצאות קליניות מקבוצת הטיפול השנייה בניסוי ההמטולוגי יוצגו במהלך השיחה
המומחים שישתתפו בשיח: פרופ' יעקב רואו, ראש המחלקה להמטולוגיה במרכז הרפואי שערי צדק. פרופ' בארט וו. מאידמנט, יועץ בכיר ולשעבר חבר הנהלה ב-NIH


חברת פלוריסטם (ת"א/ נאסד"ק – PSTI), המובילה בתחום הרפואה המשקמת ומפתחת מוצרי ריפוי תאי חדשניים המופקים מתאי שיליה, פרסמה היום (ב') פרטים באשר לשיחת וועידה שתקיים החברה ביום ב', ה-16 בספטמבר בשעה 17:00 (שעון ישראל) ובה תארח החברה מומחים מובילים ( Key Opinion Leaders-KOL) שידונו בתוכניות של פלוריסטם בתחום ההמטולוגיה והקרינה.


שיחת המומחים תכלול מצגות של פרופ' יעקב מ. רואו (Jacob M. Rowe, MD) ופרופ' בארט וו. מאידמנט (Bert. W. Maidment, Ph.D) ובמסגרתה יתקיים דיון ביחס לממצאים מהניסויים הקליניים הנוכחיים של פלוריסטם בתחום המחלות ההמטולוגיות, וכן ידובר על ההזדמנויות והפיתוחים העתידיים של המוצר התאי של החברה. בנוסף, הנהלת פלוריסטם תציג סקירה על תוכנית הקרינה של החברה עם הממשל האמריקאי, כולל התוצאות שפורסמו לאחרונה בשיתוף משרד ההגנה האמריקאי (DoD), השווקים הפוטנציאליים ואבני הדרך הצפויות.


פרופ' רואו הינו ראש המחלקה להמטולוגיה במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים ופרופסור אמריטוס בטכניון בחיפה. פרופ' רואו השתתף במגוון רחב של יוזמות ופרויקטים מחקריים בארץ ובעולם, שימש כיושב ראש הועדה ללויקמיה ב- ECOG, קבוצת המחקר בסרטן במזרח ארה”ב ועמד בראש צוותי הפיתוח של ניסויים קליניים רבים בשלבים 2 ו-3 שעסקו בתחום הטיפול בלוקמיה, לימפומה והשתלות מח עצם. רואו הוא גם פרופסור נלווה מן המניין בחוג לרפואה באוניברסיטת נורת‘וסטרן בשיקגו. פרופ' רואו זכה בפרסים יוקרתיים רבים, כולל תואר לשם כבוד מאוניברסיטת גטנבורג בשוודיה, פרסם למעלה מ-500 מאמרים, ביקורות ופרקים ומשמש לעתים תכופות כנואם או יו"ר בישיבות בינלאומיות.


פרופ' מאידמנט הוא יועץ בכיר ולשעבר חבר הנהלה בתחום המחקר של אמצעי הגנה מפני קרינה ומוכנות לזמן חרום, ברשות הבריאות הלאומית של ארה"ב (NIH), והתוכנית לפיתוח אמצעי הגנה מפני קרינה גרעינית ב- NIAID/ DAIT.


פרטי ההתחברות לשיחת המומחים שתתקיים ביום ב', ה-16/9 בשעה 17:00 (שעון ישראל):
Domestic (ארה"ב): 800-479-1004
International: 1-323-794-2597
Conference ID: 4428235
שידור השיחה (וובקאסט): http://bit.ly/2k7qkMQ
עבור מי שלא יוכל להצטרף לשיחת הוועידה, שידור חוזר יהיה זמין בלחיצה כאן

אודות פלוריסטם
פלוריסטם תרפיוטיקס הינה חברה ביו-רפואית המפתחת תרופות תאיות שמקורן בשליה המאפשרות טיפול שאינו מצריך התאמה גנטית למטופל. מוצרי החברה נמצאים בניסויים מתקדמים הבוחנים את יעילותם במגוון מחלות הנגרמות מאיסכמיה (חוסר זרימת דם), דלקתיות, פציעות אורטופדיות, כשלים של מערכת הדם ופגיעות קרינה. תאי ה-PLX מעוררים את מנגנון השיקום של הגוף באמצעות הפרשת חלבונים בתגובה לאיתותים מגופו של המטופל. החלבונים מתניעים תהליך ריפוי עצמי ומשפרים את מצבו של החולה. לחברה טכנולוגיית D3 ייחודית המאפשרת גידול יעיל ומבוקר של מוצרים תאיים שונים בכמויות גדולות, קניין רוחני חזק ורחב ומתקני ייצור ומו"פ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il