TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אין סוף אפשרויות: MMD מציגה מבחר רחב של מסכי מחשב מבית פיליפס בתערוכת IFA 2019


mmd
מסכי המחשב אשר שהושקו בתערוכה מציגים מפרט עשיר וחשיבה מתקדמת

מבקרי הביתן של פיליפס בתערוכת IFA (ברלין, 6-11 בספטמבר) לא יודעים מה מחכה להם: מבחר רחב של מסכי מחשב, מצויידים בגדלים ומאפיינים שונים אשר יענו על צרכיו של כל משתמש, ביתי או מקצועי, בכל תחום. בין אם הצורך הוא ביצועי תמונה טובים יותר, רמת פרטיות גבוהה יותר, אפשרויות קישוריות רחבות, יכולות יצירתיות גדולות יותר, גיימינג למתקדמים, או פרודוקטיביות ידידותית לסביבה- מסכי המחשב החדשים של פיליפס נותנים מענה עבור כל אחד.

לצלול אל תוך התמונה: מסך קעור לצפייה מושלמת
מסכי המחשב הקעורים של פיליפס לוקחים את חוויית הצפייה לרמה חדשה לחלוטין, אשר מבטיחה שכל פעולה, בין אם במסגרת פנאי או עבודה, תהיה אישית יותר ומקיפה יותר. מסכים קעורים מציעים חוויה שעוטפת את המשתמש, על ידי חיקוי צורתה הטבעית של העין האנושית, מה שממזער את עיוות התמונה תוך יצירת אפקט קעור עדין המרתק את העין לתוכן המוצג על גבי המסך.


חלק מהתצורות מציעות רדיוס קעירות עמוק של 1500R או 1800R, מה שמרחיב את שדה הראיה ונכנס בדיוק לאזור הצפייה של המשתמש לנוחות אופטימלית. תצורת ה- 43.4" ביחס של 32:10 רחבה מספיק על מנת להחליף מספר מסכים קטנים, מה שהופך אותה לפתרון מושלם עבור בנקאים, אנשי פיננסים ושאר מגזרי B2B אחרים.

פתרונות מגע: טכנולוגיה שאפשר להרגיש בקצות האצבעות
אחת הטכנולוגיות הבולטות השנה היא ללא ספק טכנולוגיית ה- Touch-screen. כל מסכי ה- SmoothTouch של פיליפס ב- IFA כוללים מגע מסוג P-Cap (מסך מגע קיבולי צפוי) ותומכים בעד 10 נקודות מגע לחוויית משתמש אולטימטיבית. מסכים ורסטיליים אלו, המותאמים באופן מושלם עבור נקודות מכירה, תחנות מידע, תעשיית הבריאות והמגזר החינוכי, מצויידים בשלל מאפיינים שיספקו רמה גבוהה יותר של נוחות וגמישות בעת השימוש. הגנת מסך מסוג IP54 שומרת עליו מפני מים ואבק, בעוד מגוון אפשרויות קישוריות ואופציות כוונון פשוטות ונוחות מבטיחות שימוש נוח וקל.

כוח מקצועי: דרכים חדשות ליצירת פרודוקטיביות
למסכי המחשב של פיליפס יש את כל מה שנחוץ לאנשי מקצוע על מנת להגביר את רמת היעילות בתפוקת העבודה. הדגמים החדשים השנה יכללו מאפיינים שמטרתם להעלות את יכולות הקישוריות, כמו למשל USB 3.1, עגינת USB-C, עגינת USB-A עם DisplayLink ו- DC-out, מאפיינים שמטרתם להגביר את רמת הפרטיות כמו טכנולוגייתswitchable privacy המספקת אפשרות להגביל את זווית הצפייה במסך בלחיצת כפתור ומצלמת הפופ אפ Windows Hello™; מאפיינים שיבטיחו שמירה על הסביבה כמו חומרי אריזה מתכלים, חיישן PowerSensor שמטרתו לחסוך באנרגיה וכן כפתור Zero Power, ומאפיינים שיהפכו גם את יום העבודה השגרתי ביותר לחוויית צפייה מהנה, עם רזולוציות 4K UHD, טכנולוגיית Ultra-wide color, מצב LowBlue, מצב EasyRead ועוד.

רמה חדשה של גיימינג: בדיוק לזה חיכיתם
מסכי המחשב של פיליפס מציעים למשתמשים חוויית גיימינג שאין שנייה לה. הדגמים אשר יוצגו בתערוכת IFA מגיעים עם מאפייני קצה למשחק חלק, מהיר ואיכותי, וכן גרפיקה מרהיבה לצד מאפיינים שיעצימו את הנוחות ויגנו על עיני המשתמש, כדי להפוך כל רגע עם המסך למהנה. בנוסף, הודות לשותפות פורייה עם מומחי הסאונד מבריטניה Bower & Wilkins, יגיע דגם ה- 55" עם רמקולים ייחודיים ואיכותיים מבית Bowers & Wilkins עם שלושה מצבי גיימינג שונים שיציעו למשתמשים חוויה קולית לא מהעולם הזה.

מפרט טכני של מסכי המחשב המובילים שיוצגו ב- IFA מבית פיליפס:

272B1G, 241B1V, 279C9 ו- 272B7QUBHEB- מסכים אלה, אשר עוצבו במיוחד עבור אנשי המקצוע של ימינו, מצוידים בשלל מאפיינים שמטרתם למקסם את יכולת הביצוע של כל משתמש. מסך ה- 27" 272B1G הוא צג ידידותי במיוחד לסביבה, הבנוי מ- 85% פלסטיק ממוחזר עם האישור האקולוגי TCO edge, 100% נטול כספית, הלוגן ו- PVC-BFR, ומציע למשתמש את צריכה האנרגיה הנמוכה ביותר הודות לטכנולוגיות המסייעות לחיסכון בחשמל, כמו PowerSensor, LightSensor ו- Zero Power Switch.

לצד קישוריות כמו USB, VGA, DVI, DP ו- HDMI, מציע ה- 241B1V בגודל 23.8" יכולות נרחבות לשמירה על הפרטיות, שהופכות אותו לבחירה אידיאלית עבור משרדי ממשלה, בנקים או שימושים צבאיים. מסך ה- 279C9 בגודל 27" מציג מראה חלק ומלא סטייל ללא מסגרת, כל המסך הוא למעשה צג מקצה לקצה עם רזולוציית 4K UHD בשילוב IPS וטכנולוגיית ultra-wide color לויזואליה מרהיבה. מסך ה- 272B7QUBHEB מגיע עם היצע עשיר במאפיינים שימושיים כמו מצלמת ה- Windows Hello™ הנשלפת ורזולוציית QHD, וכן מציע למשתמשים פתרונות עגינה מגוונים כמו קישוריות USB-C ו- USB-A (DisplayLink), וכן DP-out ו- DC-out.

346P1, 439P9H, 345B1C, 272E1CA ו- 328E1CA- מסכי המחשב הללו מעוצבים בצורה קעורה משום שיש


בכך העצמה של חוויית הצפייה שהופכת היקפית יותר. מסך ה- 34" מדגם 346P1 כולל מאפיינים כמו שלושה צדדים חסרי מסגרת, עגינת USB-C, טעינת notebook, ואופציה למצלמה הנשלפת Windows Hello™. ה- 439P9H מספק צג 43.4" רחב ללא מסגרת לצד עגינת USB-C, מצלמת Windows Hello™ נשלפת ועוד. מסך ה- 345B1C מגיע עם עגינת USB-C ו- RJ45, מצלמת Windows Hello™ נשלפת, טכנולוגיית HDR וחיישני PowerSensor ו- LightSensor לחיסכון בחשמל. מסך ה- 27" 272E1CA ומסך ה- 31.5" 328E1CA מגיעים בעיצוב שעוטף את עיני המשתמש ומצוידים ב- 75Hz Freesync ו- 60Hz וטכנולוגיית Adaptive sync, בהתאמה.

162B9T, 172B9T, 222B9T ו- 242B9T- מסכי המגע החדשים של פיליפס מגיעים בשלל תצורות (15.6", 17", 21.5" ו- 23.8") ומצוידים כולם בטכנולוגיית P-Cap עם 10 נקודות מגע, הגנת IP54 מתקדמת נגד מים ואבק, סטנג ארגונומי מתקפל ומגוון קישוריות כמו VGA, DVI, HDMI 1.4, DP 1.2 ו- USB 3.1.

558M1RY ו- 328M1R- דגמים אלה, אשר עוצבו במיוחד על מנת להתאים לגיימרים המשחקים על קונסולות, מגיעים עם מאפיינים רבים שיהפכו את חוויית המשחק ללא פחות ממדהימה. המאפיינים הבולטים כוללים בין היתר: עיצוב ללא מסגרת, רזולוציית 4K עם קצב רענון של 120Hz, HDR1000 במסך ה- 558M1RY (54.6") או HDR600 עבור ה- 328M1R (31.5"), טכנולוגיות Adaptive Sync/Freesync technology, low input lag, תאורת Ambiglow המקיפה את ארבעת צידי המסגרת, רמקולים איכותיים של Bowers & Wilkins (במסך ה- 558M1RY) ועוד.

MMD תציג בתערוכת IFA 2019 באולם 22.
למידע נוסף, היכנסו:  https://www.philips.co.uk/c-m-pc/monitors 

אודות MMD
MMD היא חברה בבעלות מלאה של TPV, אשר נוסדה ב- 2009 במסגרת הסכם רישיון מותג עם חברת פיליפס. MMD מחזיקה בזכויות בלעדיות לשיווק ומכירה של צגי LCD הממותגים תחת השם פיליפס, בכל העולם. שילוב המותג של פיליפס יחד עם המומחיות בתחומי הייצור של TPVמאפשרים ל- MMD לפעול בגישה ממוקדת ומהירה על מנת להביא לשוק מוצרים חדשניים. MMDמשרתת את השוק המערב-אירופי ממטה החברה באמסטרדם. מזרח אירופה ומדינות ברית המועצות לשעבר מקבלים שירות ממשרדים בפראג. רשת של משרדי מכירות מקומיים פועלת בעזרת מפיצים ומשווקים בכל השווקים המרכזיים האחרים. מרכז התכנון והפיתוח של החברה פועל בטייוואן. www.mmd-p.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il