TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משרד הביטחון בחר במערכת ההגנה האקטיבית 'חץ דורבן' אשר כוללת את מכ"מי ה-CHR של ראדא


ראדא
המערכת מיועדת להתקנה על נגמ"שי 'איתן' – הנגמ"ש הגלגלי החדש של צה"ל, וכן על דחפורי D-9

ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ (NASDAQ: RADA) מדווחת היום כי משרד הביטחון הישראלי בחר למגן רכבים קרביים וטאקטיים עם מערכת ההגנה האקטיבית 'חץ דורבן' מתוצרת אלביט מערכות/תעש. המערכת מכילה את מכ"ם ה-CHR מבוסס התוכנה של ראדא. הזכייה בחוזה וקביעת התצורה הסופית של המערכת כפופים להשלמת המשא ומתן בין אלביט מערכות ומשרד הביטחון.


המערכת מיועדת להתקנה על נגמ"שי 'איתן' – הנגמ"ש הגלגלי החדש של צה"ל, וכן על דחפורי D-9.
הבחירה ב'חץ דורבן' ל'איתן' הצה"לי מגיעה לאחר החלטה קודמת של צבא ארה"ב להמשיך עם מערכת ההגנה האקטיבית 'חץ דורבן' לנגמ"שי ה-Bradley שלו.


התצורה הנוכחית של 'חץ דורבן' כוללת חיישנים אופטיים, מכ"ם ה-CHR של ראדא, משגרים ומיירטים לניטרול איומים במרחק בטוח מהכלים הממוגנים. המערכת מספקת כיסוי המיספרי מלא לאיומים מטווח קרוב, הן בשטחים פתוחים והן בסביבה עירונית. הקומפקטיות של המערכת, הביצועים הגבוהים והמגוונים, החדירה השיורית המינימלית וקלות ההתקנה, ממצבים את 'חץ דורבן' - יחד עם המכ"מים של ראדא - כפתרון ההגנה האקטיבית האופטימלי לכל רכב קרבי טאקטי.


דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "אנו עובדים יחד עם אלביט/תעש מזה יותר מעשור על פיתוח ובדיקת מערכת "חץ דורבן", תוך שיפור מתמיד של יכולות המכ"ם שלנו. בהמשך למאמצים מתמשכים אלה, הכיר משרד הביטחון בערכיות המערכת. אנו מעריכים את שוק המכ"מים העולמי למערכות הגנה אקטיביות במעל 2.5 מיליארד דולר, ובהתבסס על הבחירות ב"חץ דורבן" בישראל ובארה"ב, אנו צופים לעניין גובר ברחבי העולם מצד צבאות מודרניים רבים המעוניינים לשפר את יכולות ההגנה לנגמ"שים שלהם."


אודות ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ
ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ הינה חברת מערכות אלקטרוניות צבאיות ומתמחה בפיתוח, ייצור, שווק ומכירות של מכ"מים יבשתיים טקטיים לשימושי הגנת כוחות, גבולות ומתקנים אסטרטגיים, ומערכות אוויוניקה (כולל מערכות אינרציאליות) למטוסי קרב וכטב"מ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il