TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דוחות NVIDIA Q2: הכנסות של 2.58 מיליארד דולר


NVIDIA
"עסקת מלאנוקס תיסגר עד סוף השנה"

חברת NVIDIA, ענקית המעבדים הגראפיים וה-AI פרסמה אמש (ה') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת הפיסקאלית 2020 ודיווחה על הכנסות בסך 2.58 מיליארד דולר לעומת 3.12 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. הצפי בוול סטריט היה להכנסות של 2.54 מיליארד דולר.


בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח למניה (NON GAAP) של 1.24 דולר למניה לעומת 1.94 דולר למניה בתקופה המקבילה. גם בשורה התחתונה עקפה החברה את תחזיות השוק שהיו לרווח של 1.14 דולר למניה. ברבעון השלישי, NVIDIA מצפה להכנסות בסך 2.9 מיליארד דולר (בסטייה של 2%). במסחר המאוחר רשמה המניה עלייה של כ-5.6%.

NVIDIA הודיעה כי תשלם את הדיבידנד הרבעוני הבא בסך 16 סנט למניה ב-20 בספטמבר ותחזור לרכוש את מניותיה לאחר סגירת עסקת הרכישה של מלאנוקס. העסקה מתקדמת כצפוי, ו-NVIDIA עדין מצפה לסגור את העסקה עד סוף השנה הקלנדרית הנוכחית.

בעוד שהביצועים ירדו בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, החברה רשמה עלייה ביחס לרבעון הראשון ומייסד ומנכ"ל NVIDIA, ג'נסן הואנג ציין כי יצרנית ה- GPU השיגה צמיחה רציפה בכל הפלטפורמות בתחומי הצמיחה וחדשנות: "Real time Ray Tracing (מעקב קרניים בזמן אמת) הוא החידוש הגרפי החשוב ביותר מזה עשור.


אימוץ הטכנולוגיה הגיע לנקודת מפנה, כאשר פלטפורמת Nvidia RTX מוביל את הדרך," אמר. "תנופת המחשוב המואץ של Nvidia ממשיכה להיבנות, כאשר כל התעשייה נמצאת במרוץ לאפשר את החזית הבאה בתחומי הבינה המלאכותית, ה-Conversational AI כמו גם המערכות האוטונומיות לכלי רכב בנהיגה עצמית ולמשלוחים באמצעות רובוטים."

בתחום הגיימינג דיווחה החברה על הכנסות של 1.31 מיליארד דולר, ירידה של 27% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אך עלייה של 24% ביחס לרבעון הקודם השנה. הירידה בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה משקף ירידה במשלוחים של מעבדי GPU לגיימינג במחשבים נייחים ובמודולי SOC (מערכות על שבב) לפלטפורמות גיימינג. ירידה זו קוזזה בחלקה בזכות הצמיחה במכירות מעבדי ה-GPU לגיימינג במחשבים ניידים. הצמיחה בין הרבעונים משקפת גידול במודולי SOC לפלטפורמות גיימינג, מעבדי GPU למחשבי גיימינג ניידים ומעבדי הגיימינג GeForce RTX SUPER.

בתחום ה-Professional Visualization הציגה החברה הכנסות של 291 מיליון דולר, עלייה של 4% לעומת הרבעון המקביל ועלייה של 9% ביחס לרבעון הקודם. הצמיחה בשתי התקופות משקפת איתנות בתחום מוצרי תחנות העבודה הניידות.

בתחום הדאטה סנטר רשמה החברה הכנסות רבעוניות של 655 מיליון דולר, ירידה של 14% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ועלייה של 3% לעומת הרבעון הקודם. הירידה בהשוואת הרבעונים השנתית משקפת הכנסות נמוכות יותר בתחום ה-HyperScale, לעומת זאת העלייה בין הרבעונים הראשון והשני הושפעה לחיוב מהעלייה בהכנסות התאגידים אשר הונעה מהתרחבות עומסי העבודה בבינה המלאכותית.

ההכנסות בתחום הרכב זינקו לשיא של 209 מיליון דולר, עלייה של 30% ביחס לרבעון המקביל אשתקד ועלייה של 26% ביחס לרבעון הקודם. העלייה בהשוואה השנתית הושפעה בעיקר בזכות הסכמי שירותי פיתוח שנחתמו ברבעון האחרון. הצמיחה בהכנסות גם משקפת הסכמי פיתוח של פתרונות בינה מלאכותית לתא הטייס ועוד הסכמים בתחום הרכב האוטונומי.

הכנסות מ-OEM והכנסות נוספות הסתכמו ב-111 מיליון דולר, ירידה של 4% ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, ועלייה של 12% ביחס לרבעון הקודם. העלייה בין רבעון לרבעון רשמה גידול בעיקר בשל עלייה במשלוחים של מוצרי embedded edge AI.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il