TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Expomatch פיתוח ישראלי של תוכנת שידוכים עסקיים בתערוכות, תופעל לראשונה בתערוכת טימבר 2019 בתל אביב


תערוכת טימבר - קרדיט צילום יחצ
התוכנה מעוררת ענין רב אצל מארגני התערוכות הגדולים בעולם
בפיתוח Expomatch הושקעו עד כה כ- 1.5מליון דולר

"איטקס שירותי תערוכות בינלאומיות בע"מ" פיתחה ביחד עם חברה מגרמניה את Expomatch תוכנה חדשנית לשידוך עיסקי בין חברות המציגות בתערוכה לבין קהל לקוחות ומבקרים פוטנציאלים, לסגירת עסקאות עוד בטרם פתיחתה של התערוכה ובזמן אמת. זוהי תוכנה ראשונה מסוגה בעולם.

כ- 220 מיליון איש בעולם מבקרים מידי שנה בתערוכות וכ- 6 מיליון חברות המשתתפות בתערוכות מידי שנה.
מדובר בתעשייה עוצמתית לאין שיעור, כמו גם ההזדמנויות שהיא מייצרת. מתוך הבנת האתגר העצום העומד לפתחם של מארגני תערוכות בעולם כולו פיתחה חברת איטקס שירותי תערוכות בינלאומיות בע"מ ביחד עם חברה מגרמניה את Expomatch בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מיליון דולר.

מדובר בפיתוח ישראלי המביא חדשנות אמיתית, פרי ניסיון של מעל 40 שנה בתחום התערוכות בארץ ובעולם, כזה שנותן את המענה האולטימטיבי הן לחברות המציגות בתערוכות, למען הרחבת קהלי היעד שלהן והן ללקוחות פוטנציאליים ומבקרים בתערוכה.

התוכנה החדשה משפרת את השירותים שמארגני תערוכות מספקים לקהל לקוחותיהם. היא מאפשרת חיסכון בזמן ובכסף, החזר ההשקעה לחברות המציגות בתערוכה והפיכתה לרווחית יותר.

Expomatch מייצרת שידוך אוטומטי בין מבקרים בתערוכה למציגים, על בסיס ענין משותף באותו המוצר. הכל נעשה בזמן אמת ולמארגני התערוכה אפשרות לפקח, באמצעות התוכנה, על העסקאות והאינטראקציות המתרחשות במהלך התערוכה ולהקיש מכאן על שיפורים בתערוכות הבאות

התוכנה מספקת לידים באון ליין, הכנסה נוספת למעורבים בתערוכה, במהלכה וכמובן לאחר סיומה.

באמצעות המערכת נאסף מידע אמין ובזמן אמת, שמוטמע אוטומטית במערכת ה – CRM של המציג כך שלא מתפספס אף לקוח, גם אם לא התעכב לשוחח עם המציג בתערוכה.

לדברי יצחק שלו, מנכ"ל משותף באיטקס תערוכות: "טעימה מהמהפיכה הזו בתחום התערוכות, הודות לטכנולוגיה המתקדמת, תתאפשר לקראת תערוכת 'טימבר ישראל 2019' ובמהלכה. אנו משוכנעים שהיא תייצר טעם של עוד בקרב כל המתנסים בה ותשמש כלי שיווק מנצח בדרך להצלחת תעשיית התערוכות בארץ ובעולם. מיד לאחר תערוכת טימבר, נתחיל להפיץ את התוכנה בחו"ל בעזרת חברות שווק בינלאומיות, איתן יש לנו קשר."

תערוכת טימבר הינה הבמה הגדולה בישראל עבור יצרנים ויבואנים של ציוד, מכונות, חומרים ופרזול לתעשיית העץ. טימבר מתקיימת בישראל ברציפות משנת 1986 במחזוריות של שנתיים, כאשר השנה תתקיים התערוכה בפעם ה-17 בתאריכים 19-21/11/19 באולם 2 (אולם האירווזיון), מרכז הירידים, תל אביב. התערוכה מתקיימת תקופה קצרה לאחר שתי התערוכות המרכזיות של הענף בעולם, בקלן: Interzum ובהנובר Ligna ובין מטרותיה של טימבר להביא לישראל את החידושים שהוצגו בתערוכות בגרמניה. התערוכה פונה ליצרנים מקומיים, יבואנים, נגרים, בעלי נגריות, מעצבי פנים, קבלנים ואדריכלים.

כאמור, טעימה מאפשרויות Expomatch תתאפשר לקהל לקוחות עיסקי ומבקרי תערוכת טימבר 2019.

הגישה לשירות זו תתאפשר דרך אתר 'טימבר ישראל' בכתובת  http://www.timberisrael.com
  
פרטים נרחבים על שירותי תוכנת Expomatch באתר www.smartexpomatch.com  

פרטים נוספים:
איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ הוקמה בשנת 1979 כחברה לאירגון תערוכות בחו"ל עבור יצרנים ישראליים. בשנת 1981 קיבלה איטקס את הנציגויות בישראל של שניים ממרכזי התערוכות החשובים בעולם: יריד קלן, גרמניה ויריד דיסלדורף (גרמניה) כמו גם של כל התערוכות המאורגנות על ידם ברחבי העולם.

במסגרת פעילותה, איטקס מאתרת את היצרנים הישראלים לצורך הצגה בתערוכות המתקיימות במרכזי הירידים של קלן ודיסלדורף ובהמשך, דואגת לשווק את התערוכות לקהלים של אנשי מקצוע וקניינים מישראל. ציבור המבקרים מישראל נהנה, באמצעות איטקס מכרטיסי כניסה מוזלים לתערוכות בקלן ודיסלדורף.
.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il