TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

NINJA RMM ממנה את Multipoint כמפיצה במסגרת אסטרטגיה לצמיחה מהירה באזור EMEA


Ninja RMM
Ninja RMM, פלטפורמת ניהול ה- IT בענן, ממשיכה להרחיב את הנוכחות הגלובלית שלה ומכריזה על הוספת Multipoint כמפיצה. השותפות החדשה מביאה את פתרונות Ninja RMM לישראל, יוון, קפריסין ומלטה
אנדרה שינדלר, מנכ"ל וסגן נשיא שותפויות ב- Ninja RMM: "מאמצי ההתרחבות של Ninja RMM הופכים אותה לזמינה לכל ארגון IT ב- EMEA. מולטיפוינט היא שותפה בעלת מוניטין וחזון חזקים, ופעילות ייחודית בעולם ה- MSP. אנו נרגשים לעבוד עם הצוות כדי להפוך את Ninja RMM לפתרון ניהול ה- IT המוביל באזור זה".

השותפות החדשה מגיעה במקביל לעליית שלב בהתרחבות של Ninja RMM באזור EMEA. החברה הרחיבה את משרדיה לאזור EMEA הממוקמים בברלין, ובמקביל ביצעה הרחבה אגרסיבית של הצוות הפועל באזור. החברה גם ביצעה כניסה ראשונית לשוק הצרפתי, מהלך שכבר מציג תוצאות חזקות.

"לספקי שירותי IT באזור EMEA יש צורך ממשי ביכולות ניטור וניהול מרחוק בכדי לשמור על פעילות רציפה ומאובטחת אצל לקוחותיהם בכל זמן", הוסיף שינדלר. "מתגמל לראות את האימוץ המהיר של היכולות העוצמתיות והקלות לשימוש שמשולבות יחדיו ב- Ninja RMM. השאיפה שלנו היא לספק את המוצרים הטובים והשירותים הטובים מסוגם לרוחב EMEA. יצירת שותפויות אסטרטגיות עם מפיצים כמו מולטיפוינט היא חיונית כדי ליעדי הצמיחה האגרסיביים שלנו".

ריקרדו רסניק, מנכ"ל מולטיפוינט: "אנו גאים ונרגשים להוביל את מאמצי הצמיחה של Ninja RMM בישראל, יוון, קפריסין ומלטה".

"אנו נמצאים בעידן בו ארגונים לא יכולים להרשות לעצמם שום עצירה בפעילות ה- IT, והם מצפים מספק השירות שיהיה עם היד על הדופק, יגיב לבעיות בזמן אמת, ולא יחכה שהבעיות יתפתחו לפגיעה יקרה בפעילות העסקית", מוסיף רסניק. "פלטפורמת הניהול מרחוק של Ninja RMM מספקת ל- MSP ולחברות שירותי IT בדיוק את זה – ניטור וניהול מערכות של הלקוח מרחוק, בכל זמן. הפתרון מביא את השירות ללקוח לרמה חדשה, ובמקביל הוא מאפשר לספק ה- IT להיות תחרותי יותר ולנהל יותר לקוחות עם אותה השקעה, כך שכולם מרוויחים".

Ninja RMM הוקמה בשנת 2013 כדי לפשט את העבודה היומיומית של ספקי השירותים. כיום, היא תומכת ב-2,000 חברות ברחבי העולם, והיא מהחברות הצומחות ביותר בתחומה. עם ממשק ידידותי ומערכת ניהול רובסטית, הפתרון של Ninja מעצים את היכולות של הספק והופך אותו למערכת תמיכה משומנת, בעלת מוטת שליטה אדירה על כל נכסי הלקוחות.

אודות Multipoint
מולטיפוינט, אשר הוקמה בשנת 2009 על ידי ריקרדו רסניק, היא מפיצה של פתרונות אבטחת מידע וניהול IT באמצעות באמצעות מערך של משווקים, אינטגרטורים וספקי שירות. באמצעות צוות בעל ניסיון עשיר בעולם ה- IT החברה מספקת ללקוחותיה ערך מוסף ייחודי עם תמיכה בתהליכי מכירה מול לקוחות הקצה, פעילות שיווקית שירות והכשרה טכנית, תיאום לוגיסטי וליווי לאורך כל מחזור חיי המוצר. פתרונות עונים על צרכים מתקדמים של הארגון המודרני, כולל פתרונות לניטור ובקרת תשתית המחשוב, סריקת וניהול פרצות, הצפנת נתונים בתנועה, ניהול סיסמאות, גיבוי, הגנה מפני איומים זדוניים ועוד.
לפרטים נוספים: www.multipoint.co.il




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il