TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

U-BTech Solutions שותף השנה של מיקרוסופט ישראל


שותף השנה 2019
צחי אסיף, שותף מייסד, מנכ"ל U-BTech Solutions: “מיום הקמתה עמלה יוביטק על חיזוק וטיפוח הקשר עם שותפתה המרכזית, מיקרוסופט"
U-BTech Solutions, שותפה עסקית בכירה של מיקרוסופט, זכתה בתואר הנחשק 'שותף השנה לשנת 2019' של מיקרוסופט ישראל.

את התואר קיבלו השותפים והמייסדים שלה, צחי אסיף (מנכ"ל), רונן גבאי (סמנכ"ל טכנולוגיות) ואלעד חיון (מנהל פיתוח ומוצרים) באירוע המרכזי של כנס השותפים העולמי השנתי של מיקרוסופט, Inspire, שנערך בחודש שעבר בלאס וגאס.

יוביטק, שציינה בתחילת השנה הנוכחית עשר שנים לפעילותה, מתמחה במתן מענה מקצועי ומותאם לקוח לכלל צורכי ה- IT הארגוניים ומספקת ייעוץ, הטמעה ושירותים מנוהלים לארגונים בנושאי תשתיות ושירותי ענן, אבטחת מידע, פיתוח תוכנה, רישוי, מיקור חוץ ל- IT ועוד. לחברה ניסיון עשיר בהטמעת טכנולוגיות ענן של מיקרוסופט בארגונים מובילים במשק הישראלי.

בשנה האחרונה ערכה יוביטק שורה של שינויים עסקיים בחברה, במטרה להעמיק את השותפות החשובה עם מיקרוסופט ולהרחיב את היצע הפתרונות והשירותים מבוססי הענן של מיקרוסופט, שהיא מציעה ללקוחותיה.
יוביטק השקיעה משאבים רבים בחיזוק הקשר עם לקוחותיה הקיימים ובפריצת הדרך לקהלים וסגמנטים חדשים.

צחי אסיף, שותף מייסד, מנכ"ל U-BTech Solutions: “מיום הקמתה עמלה יוביטק על חיזוק וטיפוח הקשר עם שותפתה המרכזית, מיקרוסופט. בשנה וחצי האחרונות הובלנו שינויים עסקיים משמעותיים בחברה, ובהם קליטה של שחקני חיזוק מובילים בעולמות הענן ואבטחת המידע ותהליכים של טרנספורמציה דיגיטלית, במטרה להתאים את פעילותנו למציאות המשתנה ולטרנדים הטכנולוגיים אותם מובילה מיקרוסופט בעולם. אנו רואים בתואר שהוענק לנו הבעת אמון מצידה של מיקרוסופט ביכולות הוורסטיליות שלנו בתחום הענן ותמיכה במהלכים שאנו מובילים למתן שירות איכותי ובעל ערך ללקוחותינו המשותפים. תודה חברים יקרים!"

אבי ביניא, סמנכ"ל חטיבת השותפים, מיקרוסופט ישראל: "יוביטק עשתה דרך מרשימה בשנים האחרונות וזכייתה השנה מהווה נדבך נוסף כשותף מוביל של מיקרוסופט המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מנוהלים ללקוחותינו בארץ. יוביטק ממשיכה לגדול ולהשקיע משאבים על מנת לתת מענה טוב ומקצועי לכלל לקוחותיה כדי שאלו יוכלו לקבל ערך רב יותר מטכנולוגיות מיקרוסופט. אני רוצה להודות ליוביטק על השותפות רבת השנים, על המקצועיות וההליכה המשותפת יחד ויצירת הערך עבור כלל לקוחותינו“.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il