TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יום האהבה באווירה פריזאית מפנקת


מלון David Tower
מלון David Tower מזמין אתכם ליהנות מחבילות זוגיות מפנקות במיוחד ליום האהבה שכולל בילוי חופשי במתקני המלון על בסיס חצי פנסיון במחיר מפנק במיוחד

סיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו מהווים את מקור ההשראה למלון DAVID TOWER המשלב בין קסם תרבויות שונות לבין עולם הפנטזיה והמציאות ומהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום. המלון מציב סטנדרטים חדשים של יופי ופאר ומשרה אווירה רגועה, מפנקת ומלכותית לאורך כל ימי החופשה והשהות. הכניסה לילדים מגיל 16 בלבד.


בערב יום האהבה העברי שחל ב-15 באוגוסט יום חמישי מלון David Tower מזמין אתכם ליהנות מחבילות מפנקות במיוחד ליום זה:

בוקר אהבה – ארוחת בוקר עשירה במסעדת המלון Legend, ושימוש חופשי במתקני הספא המתקדמים (סאונות, בריכה מקורה ומחוממת, חדר כושר חדיש ומאובזר, פינת מנוחה והתרגעות) – במחיר של 320 ₪ לזוג.


בוקר פינוק לשניים – ארוחת בוקר עשירה במסעדת המלון Legendזוג טיפולי ספא באורך 30 דק' ושימוש חופשי במתקני הספא המתקדמים (סאונות, בריכה מקורה ומחוממת, חדר כושר חדיש ומאובזר, פינת מנוחה והתרגעות) – במחיר של 550 ₪ לזוג.


אהובת הסולטן – אירוח לילה אחד על בסיס לינה וארוחת בוקר בחדר מסוג Superior הכולל: ארוחת בוקר עשירה במסעדת המלון Legend, זוג טיפולי ספא באורך 30 דק' ושימוש חופשי במתקני הספא המתקדמים (סאונות, בריכה מקורה ומחוממת, חדר כושר חדיש ומאובזר, פינת מנוחה והתרגעות) במחיר מיוחד של 1250 ₪ לזוג.

קצת על מלון DAVID TOWER - אל מול חופי התכלת של הים התיכון בעיר נתניה, ממוקם מלון הספא העירוני מסדרת היוקרה BY SOFITEL MGALLERY של רשת המלונות הבינלאומית Accor .המלון מעניק חוויית אירוח מהודרת ואלגנטית בסגנון אירופאי מוקפד ואנין המשולבת בספא יוקרתי בעיר הנופש הים תיכונית התוססת.

לובי יוקרתי ומפואר בעיצוב עוצר נשימה מכניס את האורחים לעולם שכולו קסם ופנטזיה. צבע הזהב הצובע את החופשה בגווני מלכות, מלווה את האורחים מרגע כניסתם למלון ועובר כחוט השני בין המסדרונות ועד הגעתם של האורחים לחדרם. עם פתיחת הדלת, יגלו האורחים את חדרם המפנק, המעוצב כחדר שינה בארמון יוקרתי. המלון מציע שפע של פינוקים שנועדו להעניק חופשה שכולה זהב ,ספא MARIS VIAחדרי ישיבות מאובזרים, ארוחת בוקר עשירה ועוד.

מלון DAVID TOWERשהוקם לפני כשנתיים, ממוקם בקו הראשון לחוף הים של נתניה, בלב ליבה של העיר נתניה, סמוך לכיכר העצמאות שהינה הכיכר האינטראקטיבית הראשונה בישראל. באי הכיכר נהנים ממיזם אינטראקטיבי- ייחודי, המשלב מגוון תכנים, ביניהם: מגזינים משודרים, מיצג תאורה, מוזיקה, מים והקרנות מופעים. עוד בכיכר: בריכת דגי נוי אקולוגית, משחקי ילדות המוטבעים על גבי משטחים צבעוניים, שולחן מעוצב למשחקי ילדים, דוכני אמנים, במות להופעת אמני רחוב, ועוד. בחודשי הקיץ מתקיימים בכיכר מגוון אירועי קיץ. 500 מטר מהמלון נמצא שוק נתניה הנחשב לאחד מהשווקים היפים והססגוניים בארץ. בשוק דוכנים של מיטב הירקות והפירות, לצד מיני מאפים ולחמים, כמו גם מסעדות ששמן יצא למרחוק, חנויות בשר ודגים, חנויות ביגוד, כלים ותבלינים אותנטיים.

ספא VIA MARIS הממוקם בקומה השנייה של מלון David Tower היוקרתי משתרע על שטח של 1000 מ"ר ונותן מענה מושלם לכל מהווי עולם הספא : חדרי טיפול מאובזרים במיטות חשמליות, מתכווננות אקסקלוסיביות מבית NILO עם מזרן מתחמם, סוויטת טיפולים זוגית עם ג'קוזי ואמבט שמנים פרטי, חמאם טורקי אותנטי המקבלים בו טיפול טורקי מסורתי, סאונה רטובה, סאונה פינית, ג'קוזי, פינות מנוחה והתרעננות, חדר כושר מאובזר ומצויד במכשירי כושר המתקדמים ביותר של חברת TECHNO GYM העולמית ובליווי צמוד של מאמן חדר כושר מוסמך, בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת רביצה ומנוחה בסגנון אותנטי מסורתי כיאה לסולטאנים וכל אלו עם נוף פנורמי לחוף ימה עוצר הנשימה של נתניה.

כל בחירת הציוד, החומרים והכותנה לספא ויה מאריס נעשתה בהקפדה רבה עם שימת דגש מיוחדת על שמירת הסטנדרטים של רשת SOFITEL העולמית. לטיפולים ולקוסמטיקה נבחרה חברת הקוסמטיקה היוקרתית LIV UNIQUE שנבחרה לחברת הקוסמטיקה שבאמצעותה הוענקה ללקוחות טיפולי פנים יוקרתיים ואפקטיביים וגם ייצרה עבור VIA MARIS את כל ליין המוצרים עם ניחוחות של דרך הים שהורכב ספציפית עבור הספא החל מחמאות שיאה ברמה מאוד איכותית, כשהמרכיב העיקרי הינו חמאת השיאה עם תוספת של מקדמיה הידועה בסגולותיה המרפאות, פילינג מלחים מרסיסי מלח ים טבעי, קרם רפלקסולוגיה, ועוד.


לטיפולי גוף ושיער נבחרה חברת MORROCCON OIL הידועה בעולם במוצריה עתירי שמן ארגן הידוע בסגולותיו הרבות וחיוניותו לעור הגוף ושיקום השיער. בשנים האחרונות חברת מרוקן אויל השיקה בחו"ל סדרת מוצרים לטיפוח הגוף וספא ויה מאריס היה הספא הראשון בארץ שעשה שימוש ואף בנה בשיתוף עם החברה סדרת טיפולים ייחודית הנשענת על אותם מוצרים שאותם הלקוח יכול לרכוש בסוף הטיפול.


הספא והמלון מציעים חבילות משולבות עד לתכנית הכוללת שבועיים לינה לאנשים שמעוניינים לשנות תפיסת חיים ולקבל הכוונה והדרכה אישית לסגנון חיים בריא וטוב יותר. תכנית זו מלווה על ידי נטורופאתית, מאמן כושר אישי ויועץ טיפולים אישי ולכל לקוח נערכת תכנית מותאמת אישית לצרכיו האישיים. זאת בנוסף לימי כיף, אירועים פרטיים וטיפולים ללקוחות חיצוניים.

המלון דוגל בתפיסת ה- wellbeing. כל חדר במלון מציע לאורחיו מיטה עם מזרן ייחודי עליו משטח של 7 סנטימטר פלומת נוצות ייחודי של My Bed by Sofitel מבית היוצר של Accorהעולמי. גם ארוחת הבוקר במסעדת המלון משלבת מגוון סלטים, ירקות ופירות, מיצים טבעיים, מנות בריאות רבות ואף מנות ללא גלוטן ומנות טבעוניות.

במלון DAVID TOWER 75 חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון אקלקטי המשלב בין מזרח ומערב ומכילים את כל פריטי האבזור והנוחות בסטנדרטים הגבוהים והנודעים של רשת ACCOR הבינלאומית, לחוויית אירוח מושלמת המשלבת בין עסקים למרגוע מפנק. מרבית חדרי המלון צופים לים, בהם: חדרי סופריור, דלקס,CLASSIC ,אקזקיוטיב, ו-2 סוויטות עם נוף מלא לים. כל החדרים מכילים: מכונת נספרסו עם אספקה יומיומית של תה וקפסולות קפה, מייבש שיער, טלוויזיה חכמה, יציאת USB לטעינת מכשירים סלולריים, ארונות אחסון עם תאורה חכמה, כספת המותאמת למחשבים ניידים, חלוקים ונעלי בית. בחלק מהחדרים: ספות הנפתחות למיטה, אפשרות לדלת מקשרת, עמדת איפור/שולחן עבודה, מיטות מופרדות. האורחים מוזמנים ליהנות משרותי כביסה, אינטרנט FI-WI חופשי. חניה במלון בחניון תת קרקעי, חדר תקשורת מתקדם ואולם כנסים וישיבות מפואר בגודל של 65 מ"ר, המצויד בציוד האודיו-וידאו העדכני ביותר לקיום מפגשים עסקיים.

הסוויטות המלכותיות של הסולטן - קורדובה ואלהמברה, יוקרתיות ומפנקות, ממוקמות בקומה ה-7 של המלון ומשתרעות על שטח של כ-75 מ"ר. בכל אחת סלון רחב ידיים, פינת ישיבה סביב שולחן עגול, שולחן עבודה, חדר שינה מרווח בו מיטת קינגסייז מפנקת, מצעים וכלי מיטה איכותיים ביותר, חדר אמבטיה גדול ויפהפה עם אמבט ומקלחת עם ראש גשם, מרפסת כפולה עם מיטות שיזוף הפונה במלואה לחוף הים היפהפה של נתניה.


בסוויטות יש גם כספת, מכונת נספרסו, מיניבר חופשי וכמובן חלוקים איכותיים ונעלי בית.
לאורחי הסוויטה ניתנת אפשרות לטיפול אמבט שמנים חם עם עיסוי כפות רגליים ע"י צוות הספא המקצועי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il