TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עידו חג'ג' מעמיק את השקעותיו ביוניבו


עידו חג'ג צילום טל צ'יקורל
איש העסקים ויזם הנדל"ן, יחד עם יו"ר דירקטוריון החברה חיים הורוביץ, השקיעו הבוקר כ-3 מיליון שקלים, בהמשך לדיווח לפיו חברת הקנאביס הרפואי חתמה על הסכם הפצה בלעדי לגרמניה, מול ענקית התרופות המאטו. מדובר בהשקעה שלישית של חג'ג' בחברה

איש העסקים ובעלי קבוצת חג'ג', עידו חג'ג', מעמיק את השקעותיו בתחום הקנאביס הרפואי.
חברת יוניבו, בשליטת גולן ביטון, דיווחה הבוקר לציבור כי חג'ג', יחד עם משקיעים נוספים, ובהם יו"ר הדירקטוריון חיים הורוביץ, השקיעו השבוע כ-3 מיליון שקלים בחברה.


השקעה זו באה בהמשך להשקעותיו הקודמות של חג'ג', שבראשונה רכש, יחד עם שותפים, מניות ואופציות בסך 6 מיליון שקלים, ובשנייה רכש מניות ואופציות בשני מיליון שקלים לבדו.


חג'ג', המכהן גם כמנכ"ל חברת הנדל"ן שבבעלותו ובבעלות אחיו, צחי, הוכר לאחרונה ע"י היחידה לקנאביס הרפואי במשרד הבריאות (היק"ר) כבעל עניין בחברת יוניבו, והשקעתו האחרונה באה בהמשך לדיווח של החברה, לפיו חתמה על הסכם הפצה בלעדי לגרמניה, מול ענקית התרופות המאטו.


יוניבו היא בעלים של חווה ומפעל לקנביס רפואי, המייצר בימים אלה מוצרי קנביס מסוגים שונים. בקרוב, לאחר אישור משרד הבריאות, תחל החברה לשווק את מוצריה בבתי המרקחת בישראל, כשהכוונה היא להתרחב גם לשוק האירופאי.


בתגובה לדיווח אמר חג'ג': "יוניבו בדרכה להפוך למפעל הקנאביס הרפואי הגדול בישראל. החברה פועלת בשיתוף עם היק"ר, צעד אחר צעד, ומגיעה להישגים מרשימים. הצוות הניהולי וההנהגה הם מהטובים בענף, ורואים זאת בתוצאות. אני שמח על השקעתי בחברה, ואמשיך לסייע בעזרת קשריי האישיים להגיע ליעדים שהציבה לעצמה, ולהיות המובילה בתחום".


ביטון הוסיף: "החברה מתקדמת בצעדי ענק לתחילת המכירות בארץ ובקרוב תוכל להראות הכנסות. לכן, אני לא צופה גיוסים נוספים בקרוב. אני מברך על האמון מצידם של חג'ג' והורוביץ, שהם שותפים אמיתיים לדרך".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il