TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"מוזיאון האמנות הדיגיטלית של מורי בילדינג: teamLab Borderless" יציין שנה לקיומו


teamLab Borderless
קידם בברכה 2.3 מיליון מבקרים מיותר מ-160 מדינות

-- מושך אנשים מחו"ל כיעד מוביל של טוקיו, יפן --

MORI Building DIGITAL ART MUSEUM: teamLab Borderless, מוזיאון שמופעל במשותף על ידי Mori Building Co., Ltd, מפתחת מובילה של נוף עירוני, ו-teamLab, קולקטיב מוביל בעולם של אמנות דיגיטלית -- הודיע שציין שנה לקיומו ב-21 ביוני.


המוזיאון נוצר על בסיס הרעיון של מוצגים ניסיוניים חסרי גבולות שיוצרים אינטראקציה פיזית עם המבקרים ומאפשרים למבקרים אינטראקציה עם המבקרים האחרים באופנים ייחודיים, ומשאירים אותם עם תחושה של יראת כבוד ורשמים רגשיים עמוקים.


בשנה הראשונה שלו, המוזיאון משך כ-2.3 מיליון מבקרים מיותר מ-160 מדינות, בדומה למוזיאונים מובילים אחרים ביפן ביניהם המוזיאון הלאומי של טוקיו ומוזיאון המאה ה-21 לאמנות עכשווית, *1Kanazawa. בנוסף, כמחצית מ-2.3 מיליון המבקרים הגיעו מחו"ל*2, ולפי סקר שאלונים שערך המוזיאון, כמעט 50% מהמבקרים מחו"ל האלה מגיעים ליפן כשמטרתם העיקרית לבקר במוזיאון*3.


יתר על כן, כיעד מוביל של טוקיו ביפן, המוזיאון הפיח חיים באזור חזית המים שסביבו. מאז פתיחת המוזיאון, עברו בתחנת אאומי בקו יוריקמומה, התחנה הקרובה ביותר, 50% יותר מבקרים, ו-VenusFort, מתחם קמעונאות סמוך, דיווח על גידול של 20% במספר המבקרים בו לעומת השנה הקודמת.


1* חומר של Sogo Unicom Co., Ltd. Monthly Leisure Industry (גיליון ספטמבר), "הדירוג של המספר הכולל של מבקרים במתקני פנאי", 3 בספט. 2018.


2* מבוסס על נתוני רכישת הכרטיסים בדף האינטרנט הרשמי של המוזיאון (תקופת הסקר: 16 בפברואר 2019 -- 7 ביוני 2019).


3* סקר מבקרים של המוזיאון תקופת הסקר: 25 באוקטובר 2018 עד 2 בנובמבר 2018).
כמחצית מ-2.3 מיליון המבקרים הגיעו מחו"ל


מספר המבקרים במוזיאון הסתכם בכ-2.3 מיליון בשנה הראשונה, ומהם 50% היו מחו"ל, מיותר מ-160 מדינות או 80% מהמדינות שבעולם. המספר הגדול ביותר של מבקרים הגיעו מארצות הברית, ואחריה אוסטרליה וסין, עדות לכך שהמוזיאון משך מבקרים מרחוק, לא רק ממדינות קרובות. וגם, לפי סקר שאלונים שערך המוזיאון, כמעט מחצית מהמבקרים מחו"ל האלה מגיעים ליפן כשמטרתם העיקרית לבקר במוזיאון.


המספר של 2.3 מיליון מבקרים מתאים למוזיאונים מובילים אחרים ביפן ביניהם המוזיאון הלאומי של טוקיו ומוזיאון המאה ה-21 לאמנות עכשווית, Kanazawa. כשהמוזיאון נפתח, כל הכרטיסים נמכרו מראש לשלושת החודשים הבאים, ותורים של יותר ממאה מבקרים עדיין נוצרים לפני שעת הפתיחה בימות השבוע וגם בחגים.


תורם ליצירת החיוניות של חזית המים של טוקיו על ידי אמנות ותרבות
מאז פתיחת המוזיאון, מספר המבקרים באזור חזית המים של טוקיו כולל אודאיבה גדל מאוד. מספר הנוסעים בתחנת אאומי בקו יוריקמומה, תחנת הרכבת הקרובה ביותר למוזיאון, גדל ב-50% ומספר המבקרים ב-VenusFort, מתחם קמעונאות סמוך, גדל ב-20%. המוזיאון גם הרחיב מאוד את היקף הלקוחות, ועזר להמריץ פעילות קמעונאית לאורך כל חזית המים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il