TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הדירוג פיץ' מעלה את תחזית דירוג האשראי של כיל מ- 'יציבה' ל- 'חיובית' ומאשררת דירוג של BBB-''


כיל
חברת הדירוג ציינה כי הפרופיל העסקי של כיל תואם לדירוג של BBB, והדגישה את עלויות הייצור התחרותיות, הגיוון העסקי, ההובלה בשוק הברום והפריסה הגיאוגרפית הרחבה

כיל (NYSE & TASE: ICL), יצרנית עולמית מובילה של מינרלים וכימיקלים מיוחדים הודיעה היום כי חברת הדירוג פיץ' העלתה את תחזית הדירוג של החברה מ- 'יציבה' ל- 'חיובית' והותירה את דירוג החוב לטווח ארוך ברמה של BBB-''.


התחזית החיובית משקפת ירידה ברמת החוב בקצב מהיר יותר מכפי שהעריכה חברת הדירוג ואת הערכתה כי כיל תשמור על יחס חוב פיננסי נטו מתואם ל FFO (תזרים מפעילות) הנמוך מ 2.5 בשלוש השנים הקרובות. השיפור נובע מירידה בחוב הפיננסי ומיציבות ב EBITDA, כמו גם לאור רמה מתונה של השקעות הוניות ודיבידנדים.


הגורמים לדירוג אותם ציינה פיץ' כללו את האסטרטגיה של כיל, אשר באה לידי ביטוי, בין היתר, בירידה ביחסי החוב, עלייה בשולי הרווח עקב מעבר לרווחיות של המיזם המשותף YPH בסין, שיפור בתוצאות פעילות האשלג בספרד, המעבר לפוליסולפט במכרה באנגליה, וכן שיפור בסביבה העסקית. חברת הדירוג ציינה גם את עוצמתם של עסקי הכימיקלים המיוחדים של כיל, את מובילות החברה בשוק הברום הגלובלי ואת הגידול במשקל המוצרים המיוחדים במכירות החברה.


פיץ' הדגישה גם את פרויקט האופטימיזציה של ההון החוזר, את ההשקעות ההוניות בפרויקטים של התייעלות וכן את היכולת לבצע רכישות קטנות ובינוניות.


קובי אלטמן, סמנכ"ל הכספים של כיל, ציין: "אנו מברכים על העלאת תחזית הדירוג של פיץ' לחיובית, העלאה המשקפת את השיפור בביצועים הפיננסיים וביחסי החוב של כיל. אנו נמשיך בהקצאה אחראית ומחושבת של מקורות ההון שלנו, תוך הוצאה לפועל של אסטרטגיית החברה לחיזוק עמדתנו המובילה בכל תחומי הפעילות."

אודות כיל
כיל היא יצרנית עולמית מובילה של מינרלים וכימיקלים מיוחדים אשר מפעילה שרשרות ערך של ברום, אשלג ופוספט תחת מודל עסקי משולב ייחודי. כיל מפיקה חומרי גלם מנכסי מינרלים בעלי מיצוב תחרותי ומשתמשת בטכנולוגיה ובידע תעשייתי לשם יצירת ערך מוסף ללקוחות בשווקים חקלאיים ותעשייתיים מרכזיים בכל רחבי העולם. כיל מתמקדת בחיזוק מובילותה בכל שרשרות הערך שבליבת עסקי החברה.


כמו כן בכוונתה לחזק ולגוון את היצע הפתרונות החדשניים שלה לחקלאות, באמצעות מינוף היכולות והידע האגרונומי הקיימים של החברה, כמו גם הסביבה הטכנולוגית המתקדמת הקיימת בישראל. מניות כיל רשומות למסחר דואלי בבורסה לניירות ערך בניו-יורק ובבורסה לניירות ערך בתל-אביב (סימול: ICL). החברה מעסיקה למעלה מ 11,000 עובדים ברחבי העולם ומכירותיה בשנת 2018 הסתכמו לסך 5.6 מיליארד דולר. למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.icl-group.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il