TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדרסן גלובל נכנסת לסנגל, מרחיבה את הנוכחות באפריקה


אנדרסן גלובל
אנדרסן גלובל גאה להודיע על הסכם לשיתוף פעולה עם Cabex, אחת החברות לייעוץ משפטי ומס הוותיקות ביותר בסנגל

סנגל הופכת בזאת למדינה האפריקנית השלוש עשרה שבה יש לאנדרסן גלובל חברה חברה או חברת שיתוף פעולה שמציעה שירותים משפטיים.

Cabex שנמצאת בדקאר מציעה שירותים ללקוחות מקומיים וזרים מהמגזר הציבורי והפארה- ציבורי בעניינים שקשורים לסוגיות לאומיות ובינ"ל במשך קרוב לשלושים שנה.

"שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל ירחיב את ההיקף הבינ"ל שלנו ואת היכולות חוצות הגבולות שלנו וייתן לנו הזדמנויות נוספות להתרחב לשווקים חדשים", אמר פאפא אלאסאן נדיר, שותף ומנהל כללי ב-Cabex. "מעתה ואילך נשתף פעולה עם עמיתים ומומחים רבים מרחבי העולם ונוכל לספק ללקוחות שלנו מומחיות מעמיקה יותר".

שריף דיאאיט, שותף ומנהל טכני של Cabex, אמר: "בגלל האתגר ברמה בינ"ל, אנחנו צריכים לפעול בסביבה גלובלית שמתפתחת כל הזמן. מהבחינה הזאת, ההיקף של איגוד החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה של אנדרסן גלובל הוא נכס משמעותי במתן שירות חלק ללקוחות ברחבי העולם".

"לחלק גדול מהלקוחות של Cabex יש פעילות בינ"ל, כך שהם מאוד מתאימים בשוק מפתח באזור האפריקני. הם מספקים שירות לקוחות הטוב מסוגו, וכתוצאה מכך יש ל-Cabex מוניטין מרשים בכל המדינה", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "בנוסף, פאפא אלאסאן פיתח קשרי עבודה איתנים עם כמה שותפים באנדרסן גלובל, על בסיס ערכים משותפים".


Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-144 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il