TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קומפיוג'ן מודיעה על הרחבת הקניין הרוחני שלה עם אישור פטנט נוסף בארצות הברית של COM701 בשילוב עם נוגדן כנגד PD-1


קומפיוגן
פטנט קודם שהחברה קיבלה מגן על שילוב של COM701 עם COM902
קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה מובילה בגילוי חישובי ופיתוח של תרופות ראשונות מסוגן לאימונותרפיה של סרטן, הודיעה היום שמשרד הפטנטים האמריקני (USPTO) אישר פטנט חדש בגין שימוש של COM701, נוגדן תרפויטי ראשון מסוגו כנגד PVRIG, בשילוב עם נוגדנים כנגד PD-1.

פטנט אמריקני מס' 10,351,625 הקרוי "נוגדנים כנגד PVRIG ושיטות שימוש" מחזק את הפטנט שהחברה כבר קיבלה (פטנט אמריקני מס' 9,714,289) על השימוש ב-COM701 להפעלת תאי T של מערכת החיסון בחולי סרטן, וכולל עתה גם את השילוב של COM701 עם כל נוגדן כנגד PD-1. הפעלה של תאי T מעוררת את מערכת החיסון, ושכן מהווה את בסיס לטיפולי אימונותרפיה של סרטן.

בנוסף, פטנט אחר הקרוי "נוגדנים כנגד TIGIT, נוגדנים כנגד PVRIG ושילובים שלהם" (פטנט אמריקני מס' 10,124,067) שהתקבל בנובמבר 2018 מגן על השילוב של COM701 עם COM902, הנוגדן כנגד TIGIT של קומפיוג'ן, להפעלת תאי T בחולי סרטן.

הפטנט האמריקני מס' 10,351,625 צפוי לפוג לכל המוקדם בפברואר 2036 בארה"ב.

אודות COM701
COM701 הוא נוגדן מותאם לטיפול בבני אדם שנקשר בצורה יעילה ל-PVRIG, חלבון בקרה חדש של מערכת החיסון ממשפחת B7/CD28, שהתגלה על ידי קומפיוג'ן. קישור של COM701 אל PVRIG מונע את הקישור של PVRIG עם PVRL2 וגורם להפעלה של תאי T. הפעלה זו של תאי T תואמת את מנגנון הפעולה הרצוי בסביבת הגידול הסרטני, הנדרשת כדי לייצר תגובה חיסונית אנטי-סרטנית. בנוסף, ל-COM701 בשילוב נוגדנים שחוסמים את הפעילות של PD-1 יש השפעה סינרגית על הפעלת תאי T אנושיים, ומשום כך הפוטנציאל לשפר את התגובה החיסונית כנגד גידולים סרטניים.

נתונים פרה-קליניים עבור COM701 מצביעים על כך ש-PVRIG עשוי להיות חלבון מטרה דומיננטי באוכלוסיות מטופלים מגוונות עם גידולים המבטאים רמה גבוהה של PVRL2 בהשוואה לביטוי של PVR, הליגנד של TIGIT. הגידולים כוללים את סרטן השד, רירית הרחם והשחלות. בנוסף, מחקרים מראים כי PVRIG ו-TIGIT, והליגנדים שלהם בהתאמה, באים לידי ביטוי במגוון רחב של גידולים סרטניים, כגון אלו שצוינו לעיל, כמו גם סרטן ריאות, כליות וראש וצוואר. בגידולים אלו, חסימה של TIGIT ו-PVRIG ביחד עשויה להידרש על מנת לעורר תגבוה חיסונית מספקת, עם או ללא תוספת של חסימת המסלול של PD-1.

COM701 נמצא בשלב ראשון של ניסויים קליניים בחולים עם גידולים מוצקים מתקדמים, להערכת מונותרפיה ובשילוב עם מעכב PD-1.

אודות קומפיוג'ן
קומפיוג'ן היא חברה לגילוי ולפיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן. החברה משתמשת בתשתית החישובית שלה, בעלת אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות. בצנרת התרופות של החברה, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני, ישנן תוכניות אימונו-אונקולוגיות המפותחות כנגד מטרות תרופתיות שהחברה גילתה, כולל חלבוני בקרה של מערכת החיסון שמשפיעים על תאי T ותוכניות פיתוח מוקדמות יותר כנגד מטרות מילואידיות. המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על בנית שיתופי פעולה להמשך מחקר, פיתוח ומסחור של מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם בחולון ולה משרדים בקליפורניה, ארה"ב. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il