TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת P- Cure הישראלית גייסה 15 מיליון דולר


P-Cure מיכאל מאראש קרדיט עידן מעוז
הסבב הנוכחי נועד להרחיב את מרכז הפיתוח ואת יכולת הייצור בארץ ולהמשך חיזוקה ומיצובה כחברה המובילה בתחום טיפול מבוסס פרוטונים במחלת הסרטן

את הסבב הובילה Popular Line Medical Group Limited מהונג קונג

חברת P-Cure הישראלית השלימה סבב גיוס נוסף בהיקף של 15 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה Popular Line Medical Group Limited מהונג קונג.


החברה פיתחה פתרון טכנולוגי ייחודי לטיפול בסרטן מבוסס פרוטונים באמצעות מכשור חכם וקומפקטי ביותר, המשווק ללקוחות ברחבי העולם. החברה, ששואפת להיות מובילה עולמית, כבר מצליחה להציג הכנסות והיא בעלת פוטנציאל אמיתי להפוך את ישראל למרכז העולמי של הטכנולוגיות הטובות ביותר לטיפול בסרטן.


סבב הגיוס נועד להרחיב את מרכז הפיתוח, ואת יכולת הייצור בארץ וכן ליישום התכנון האסטרטגי של החברה והמשך חיזוקה ומיצובה כחברה המובילה בתחום מערכת טיפול מבוסס פרוטונים, במחלת הסרטן. החברה צפויה להכפיל את מצבת כוח האדם בשנה הקרובה ומציעה משרות למהנדסים, לאנשי R&D, שירות לקוחות ועוד וכן תקים מרכז הדרכה לרופאים ,פיזיקאים וטכנאים במטה החברה הממוקם באזה"ת שילת, וזאת על מנת להציע הכשרה ושירותים.


מנכ"ל החברה, ד"ר מיכאל מאראש אומר: "השלמת סבב הגיוס תאפשר לנו להנגיש את הפתרון הרפואי החכם שפיחתנו לכל מרכז אונקולוגי המציע טיפול ברדיותרפיה, דבר שיאפשר בסופו של דבר לכל חולי הסרטן לקבל את הטיפול הטוב ביותר שקיים בתחום". עוד ציין מאראש כי "ההון שגייסנו יסייע לנו להמשיך לספק מערכות ללקוחות ברחבי העולם וכן יתמוך בהקמתו של מרכז ההדרכה".


החברה שנוסדה בשנת 2007 על ידי ד"ר מיכאל מאראש, פיתחה טכנולוגיה ייחודית אשר מפחיתה באופן משמעותי את עלויות ההתקנה וכמות המשאבים הנדרשים להקמה והפעלה של מרכזי טיפול, ובד בבד, מגבירה את יעילותו הקלינית. בכך, היא מאפשרת למרכזים ברחבי העולם להציע טיפול מבוקש ביותר, לחולי סרטן.


בין לקוחותיה של החברה נמנה גם Northwestern Medicine Chicago Proton Center, אחד ממרכזי הטיפול המובילים בעולם, לטיפול בסרטן, בו טופלו בהצלחה מאות חולים, עד כה. מערכות נוספות של החברה יסופקו למרכזים רפואיים בבריטניה וסין, וכן נמצאת במגעים עם מרכזים מתקדמים נוספים לטיפול בסרטן ומכוני מחקרים מהמובילים בארץ, ובעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il