TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריינסוויי מקימה מרכז לטיפול בהפרעות מוחיות וניורופסיכיאטריות בשיתוף פעולה עם המרכז לבריאות הנפש גהה


בריינסווי
המרכז החדש במרכז לבריאות הנפש גהה יטפל בחולי דכאון ו-OCD באמצעות מערכת ה-Deep TMS של בריינסוויי

חברת בריינסוויי (Brainsway), חברת מכשור רפואי מובילה המתמקדת בפיתוח ומכירה של מוצרים לא פולשניים באמצעות טכנולוגיית ה-Deep TMS לטיפול בדיכאון מז'ורי (MDD) והפרעה טורדנית כפייתית (OCD), מדווחת כי תקים מרכז נוסף לטיפול בישראל, בשיתוף פעולה עם המרכז לבריאות הנפש גהה, לטיפול בדיכאון ובהפרעות פסיכיאטריות נוספות.


המרכז החדש, במרכז לברה"ן גהה, יתבסס על הטכנולוגיה הייחודית ופורצת הדרך שפיתחה בריינסוויי, ה-Deep TMS, המאפשרת גירוי או דיכוי עצבי בעומק המוח ויקדם טיפול בהתוויות שאושרו על ידי משרד הבריאות (אמ"ר) בדגש על טיפול בדיכאון מז'ורי והפרעה טורדנית כפייתית. מרכז הטיפול שישמש גם כמרכז מחקר יסייע בהגברת מודעות ליתרונות המשמעותיים שבשימוש בטכנולוגיית ה-.Deep TMS


המרכז לבריאות הנפש גהה הוא בית חולים פסיכיאטרי, הנחשב לאחד מהמרכזים המובילים בישראל לאבחון, טיפול, הוראה ומחקר בתחום בריאות הנפש וגורם מייעץ למרכז הרפואי רבין. בית החולים שייך לשירותי בריאות כללית, וכולל חטיבת ילדים ונוער וחטיבת מבוגרים, בצד מיון פסיכיאטרי הפועל 24 שעות ביממה. בגהה מיושמות גישות טיפוליות מתקדמות וקיימת בו יחידת מחקר העוסקת בעיקר בפסיכיאטריה ביולוגית, אפידמיולוגיה פסיכיאטרית ופסיכולוגיה מחקרית.


פרופ' גיל זלצמן, מומחה בתחום חקר דיכאון והתנהגות אובדנית, יעשה שימוש במערכות של בריינסוויי גם לחקר הפרעות במצב הרוח והיווצרות דיכאון המלווה בהתנהגות אובדנית. פרופ' זלצמן מכהן כיו"ר המועצה הלאומית למניעת אובדנות של משרד הבריאות, פרופ' מן המניין בפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת תל אביב ועמית מחקר קבוע במחלקה לחקר המוח באוניברסיטת קולומביה בניו יורק.
פרופ' גיל זלצמן מסר כי "אני נרגש לקחת חלק בהקמת מרכז מצוינות בישראל לטיפול וחקר בהפרעות פסיכיאטריות קשות שעשוי לקדם מאוד את איכות הטיפול בחולים.


השימוש בטכנולוגיה המאפשרת הגעה לעומק המוח בדרך לא פולשנית פותח פתח להשגת יעילות טיפול ותוצאות קליניות טובות יותר עבור הסובלים מהפרעות בתפקודי מוח, כגון דיכאון ואובדנות".


מנכ"ל בריינסוויי יעקב מיכלין מסר כי " מרכז הטיפול והמחקר החדש יתבסס על הטכנולוגיה הייחודית של בריינסוויי והעובדה שביה״ח גהה בראשותו של פרופ' גיל זלצמן, מומחה עולמי בפסיכיאטריה ביולוגית, נרתם להצלחת המרכז מהווה עדות נוספת ליכולתה של טכנולוגיית ה-Deep TMS שלנו להוות פריצת דרך בטיפול בסובלים מהפרעות פסיכיאטריות וביכולתנו להציע להם מזור לסבלם. הקמת מרכז מוביל זה הינה אבן דרך חשובה להגשמת מטרותיה של בריינסווי להנגיש את טיפוליה למטופלים בישראל באופן נרחב ואיכותי".


בריינסוויי נמצאת בשלב מתקדם של ניסוי במערכת ה-Deep TMS גם לטובת גמילה מעישון וממשיכה להתקדם לקראת התחלת ניסויים קלינייים בהתוויות אפשרויות נוספות, כולל התמכרות למשככי כאבים (אופיואידים), טרשת נפוצה ותכניות מו"פ טכנולוגי נוספות.


בריינסוויי חווה ביקוש צומח לטכנולוגיית ה-Deep TMS בשוק האמריקאי ובשווקים מרכזיים נוספים בעולם והתקינה עד היום מעל 400 מערכות ברחבי העולם. בישראל המערכות מותקנות כיום במספר בתי חולים מובילים ומספר קליניקות פרטיות.

אודות בריינסוויי
בריינסוויי עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מערכת רפואית לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח. המערכת הרפואית אותה מפתחת ומייצרת החברה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך הנקראת Deep TMS, באמצעותה ניתן להגיע לעומק המוח ולייצר גירוי או דיכוי עצבי. מערכות החברה נמכרות ברחבי העולם ולהן אישורי FDA לטיפול בדיכאון מז'ורי ((MDD ו- OCD ושיפוי ביטוחי נרחב לדיכאון ארה"ב ובנוסף אישורי שיווק באירופה, ישראל ומדינות נוספות למגוון נרחב של מחלות והפרעות מוחיות.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il