TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלי משה מונה לתפקיד סגן נשיא ומנכ"ל אירופה והמזרח התיכון


אלי משה-צילום פלי הנמר
"אני נרגש וגאה כי ישראל נבחרה לשמש כבסיס למכירות, מחקר ופיתוח של אזור אירופה", אמר משה

אלי משה מונה לתפקיד סגן נשיא ומנכ"ל אזור אירופה והמזרח התיכון ב- Surgical Theater. במסגרת תפקידו יפעל משה להגדלת המכירות בישראל ובאירופה, ויהיה אחראי גם על פעילות המחקר והפיתוח של החברה, הממוקמת בישראל. אלי משה מביא עימו 15 שנות ניסיון בתחום בעולם המיחשוב והטכנולוגיה. בטרם הצטרפותו ל- Surgical Theater משה שימש כמנהל מדינה ב- Hitachi Vantara, והוא בעל רקע בטחוני כסגן אלוף בצה"ל.

Surgical Theater הוקמה על ידי שני טייסי חיל האויר הישראלי, בעלי היכרות קרובה עם תחום הסימולטורים לטיסה. Precision VR שפיתחה החברה היא פלטפורמת ויזואליזציה חדשנית המאפשרת למטופלים ולמנתחים שלהם לצעוד באמצעות טכנולוגית מציאות מדומה (VR) אל תוך דיאגנוזה מורכבת המבוססת על סריקת CT או MRI של מטופל ולנוע יחדיו בתוך הדמיה של האנטומיה של המטופל ב- 360 מעלות ובתלת מימד.


באמצעות הזזת הראש מצד לצד, המטופל יכול להעמיק בחקירת האנטומיה, בעוד המנתח מסביר ומדגים את התהליך הכירורגי שאותו הוא והצוות שלו יבצעו בניתוח עצמו. Precision AR הוכח כיעיל להגברת שביעות רצון המטופל, שיפור המעורבות שלו בתהליך, בתכנון ניתוחים, ובשיפור ביצועים פיננסים של בית החולים.

גופים רפואיים ברחבי אירופה וארה"ב כבר מיישמים את Precision AR, כולל בית החולים אוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון, בית החולים לילדים UCSF Benioff, המרכז הרפואי של סטנפורד, Houston Methodist, NYU, University Hospitals, הר סיני ו- Hoag, מנצלים את את ה-Precision VR של Surgical Theater לאורך הרצף הטיפולי.

"אנו בעיצומה של צמיחה גלובלית, ואין לנו ספק כי משה יהווה גורם משמעותי בהאצת הצמיחה הזו, ובקידום הטכנולוגיה החדשנית שלנו למנתחים ברחבי העולם", אמר מוטי אבישר, מנכ"ל ומייסד משותף של Surgical Theater.

"אני נרגש וגאה כי ישראל נבחרה לשמש כבסיס למכירות, מחקר ופיתוח של אזור אירופה", אמר משה. "הטכנולוגיה שלנו תהפוך לאחד מהמוצרים החשובים לתכנון וביצוע ניתוחים מורכבים בגוף האדם, כולל הלב, המוח וחוט השדרה. זהו כבוד עבורי להיות חלק מהצוות הזה, ולהוביל צמיחה גלובלית באירופה והמזרח התיכון".

למידע נוסף:

www.facebook.com/SurgicalTheater
https://www.instagram.com/surgicaltheater/
https://www.linkedin.com/company/surgical-theater/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il